Szia,
XR650-re régóta gyúrok, figyelem a hirdetéseket, de egyszerűen nincs épképzláb darab. Szeretnék minél inkább gyáriasabb példányt beleőle, de nem találni.. de mégm a lelakott db-oknak is egyre betegebb a vételáruk.. 1,3-1,4M majdnem 20 éves enduroért. : -((
Szia....nekem 2008 óta van egy 2003 as drz-m igazából ha jó állapotú E-t veszel pl hozzáértővel..akkor sokáig elmegy a 49lovas gép..amire figyelni kell hogy a generátor csavarjai időnként kilazulnak és ledarálják a generátorod huzalozását..nekem 2 szer is előfordult pár ezer kilóméter után... és az első 130 000ftomba került a második darálás már csak 50 be-mert akkor nem kellett kuplungot-olajpumpát generátort és szervízdíjat fizetnem..blokk tömítések stb ami még ilyenkor vele jár..új olaj-plusz szűrő..
Szóval az lett hogy a második probléma után már fel furattam 8 as csavarokra és erősebb csavarokat kapott a generátor... ha esetleg emellett döntesz hogy drz-t vennél én egyből leszedném a helyedben a generátort és beragasztanám a csavarokat..
Az 50lovas nem olyan azért mint egy exc. Szerintem semmivel nem igényel több törődést mint a 40lovas. Nyugodtan megveheted az E verziót. De nagyon fontos az állapot! Nekem egy E volt 5evig. Keveset futottat sikerült kifognom így nem volt gondom vele. A lényeg a rendszeres olajcsere. Használattól függ hogy mikor. Én 1000kmenkent cseréltem. És a tiszta légszűrő. Ha ezek megvannak nem lesz vele gond ha nem egy szethajtott darab. Kb. 40ekmt mentem vele
Egy kis szakmai segítséget szeretnék kérni. Van egy 1.2-es VFR-em, amellé szeretnék egy relatív igénytelen, ha van rá mód, NEM üzemórás endurot. Erdőben gurulni, kis ugratókat kihasználni, de semmi komoly pálya, siratófal veretés (eleve a Kisalföldön lakok).
Azt tudom h a gyengébb, 40 lovas S verzió nem üzemórás, van akinek 70-80.000km-t is elment bontatlan blokkal. De mi a helyzet az erősebb E verzióval?
Ott milyen szervizintervallumkat ír elő a gyár? Nem az olajcserére gondolok, mert ha kell, lecserélem 10 óránként, legfőképp a dugattyú, szelepek, hajtókar, csapágyak, főtengely, vezérlés elemire gondolok.
Vagy ez az 50 lovas már 1:1-ben van annyira "kényes", mint pl. egy EXC-450?
Ha igen, akkor inkább maradok az S verziónál, mert nekem évi 3-400.000ft-ot egyszerűen nem ér meg üzemórás motort fenntartani. Első endurom lenne, eleve ki sem tudnám motorzni őket, noh meg egyszerűen irracionális számomra annyit kiadni szervizre.
Eladó bukógombák E/S/SM modellekre, erős műanyagból több színben.
6000/szett előre hátra 60mm. A DRZ HUNGARY csoport tervei szerint.
Ha szereted dobálni a motort de félsz,hogy összetörik akkor itt a lehetőség.
SZIA....én 10 éve vagyok DRZ E tulaj...de az én motorom hangja finomabb és van benne jópár 10 ezer km..szerintem itt már lehet hogy csapágy lesz de egy szerelővel hallgattasd meg szerintem.jobb félni mint megijedni.
Rendszámos magyar okmányos S-es DRZ-t keresek, mindennap 20x nézem a képesmotor, használtautó esetleg facebook csoport kombinációkat. Esetleg, ha valakinek lenne eladásra szánt gépe és még nem rakta fel írjon nyugodtan. Gondos gazdája lennék van szerelő is a családban és az előző motorjaim is megkaptak mindent amire szükségük volt. A2-vel szeretném használni lehetőleg már nyáron, ha összejön. Egy próbát megér ez a kis iromány. :)
Fekete enduro szettet keresek, valakinek van eladó drzhez?
köszi.