Valakinek esetleg eladó sm kerekek drz-be? Elsősorban gyári, de ahogy latom, egy lehetetlen küldetés lesz! Ha van valakinek fűzött, vagy masik kerék szett ami gond nélkül bemegy (nem kell kókányolni stb..) az jelezzen legyen szíves! Köszönöm!
Keresek DRZ400S-re fejidomot, lámpamaszkot! Elsősorban fehér színben, de ha nincs, es valakinek van mas színben eladó, kérem jelezze! Köszönöm szépen! Szép napot!
azért töltsd le a szerelési útmutatót és nézd meg mennyibe van a husky fenntartása
16 órás az olajcsere ha nem maxigázon használod, ez egy hétvége alatt simán összejön
Igaz. Nekem csak rövid távokra kell, nem több száz km-es túrákra. Volt már lc4, drz, Husqvarna több db is. Egy fekete blokkos Ktm-el szemben a másik kettő sosem hagyott távol. Meg is lett a kiválasztott, Husqvarna TE510/450 enduro vagy SM változatát nem kell átalakítani, gyárilag kétszemélyes, tele van utcai felszerelésekkel, fullos kijelző, drz E-nél dinamikusabb, és hát ugye szép is?! :)
Dr650 és a hozzá hasonló "nagyvasak"
Az lc4 ha gizdák vagytok akkor elmegy 2 személlyel egy ülés tuning után akár még szinte kényelmes is lesz.
A 160 kiló alatti endúrók nem kimondottan 2 személyes kategória.... Ha te 50 kilós vagy a csajod meg 35 akkor még esetleg rövid távokra jó lehet
Előszőr csak ezt ragadtam ki. "Jó lenne egy olyan jól felszerelt, kétszemélyes utcai enduro, ami eléri az 50 ló erejét(esetleg többet)."
Akkor kilőném a husqit és a drz-t is. A husqi teljesen más kategória, a drz-re meg ennyit költeni valószínüleg indokalatlanul felesleges. Az lc4-el sem lesz felüdülés 100-150km után a kétszemély, de még mindig alkalmasabb mint az előző két motor.
Alakított már valaki DRZ S vagy SM típust E típusra? Jó lenne egy olyan jól felszerelt, kétszemélyes utcai enduro, ami eléri az 50 ló erejét(esetleg többet).
Vajon elég kicserélni a következőket? Hengerfej, kipu rendszer, karburátor? Vagy más is kell?
Talán egyszerűbb egy másik típust választani, pl. KTM LC4 640, Husqvarna TE510, vagy van ezeknél jobb is millió alatt?
sok esetben csak egy kormánycsapágy csere és már jó is
de van amikor keréktengely is más ilyenkor is néha át lehet csapágyazni, de ha nem akkor egy közbetétet kell esztergálni ami belemegy a csapágyba és abba a keréktengely, meg némi távtartó tuning is bejátszhat, plusz még egy féknyereg átalakító
de ennyi mindent már csak egy nagyon jó telóért szabad szenvedni........
A kiszemelten nem sm villa van. Viszont az endúró kerék agya van felfűzve kis felnire elöl hátul.. Kis fékkel. De én csak utcázni akarok. Szép és jó amúgy csak kérdés ,h nekem mibe fáj és én el tudom e adni ami nem kell.új gumis kerekek, meg a sima villa. Nem olcsó de ennyiért nincs is eladó sm bringa.
ha ennyi sok pénzt rááldoz az ember nem lenne célszerűbb egy kicsivel megtoldani és belefaragni egy rendesebb elsőlábat?
valamelyik gasgasn típusnak ha jól tudom különösebb mókolás nélkül jó bele
Elöl 2,75 hátul 4,25" szeles a felni. Használhatò a gumi is rajta.
Keresek DRZ400S-re fejidomot, lámpamaszkot! Elsősorban fehér színben, de ha nincs, es valakinek van mas színben eladó, kérem jelezze! Köszönöm szépen! Szép napot!
Lenne DR 600-hoz sm szett 17" eladó.
http://youtu.be/3fxCTHcm7kU
Erről lenne szó.
Gumival, kompletten, csak berakod és mehet.
100e.
Tel: 0630 5549685
Drz gyujtàs deknit vadàszok.de ha kupplung oldali van az is jöhet.
Szép napot
16 órás az olajcsere ha nem maxigázon használod, ez egy hétvége alatt simán összejön
Az lc4 ha gizdák vagytok akkor elmegy 2 személlyel egy ülés tuning után akár még szinte kényelmes is lesz.
A 160 kiló alatti endúrók nem kimondottan 2 személyes kategória.... Ha te 50 kilós vagy a csajod meg 35 akkor még esetleg rövid távokra jó lehet
Lenne 2db drz/ltz hengertalptömítésem,ha vkit érdekelne.Az egyik Athena,a másik Namura.
Akkor kilőném a husqit és a drz-t is. A husqi teljesen más kategória, a drz-re meg ennyit költeni valószínüleg indokalatlanul felesleges. Az lc4-el sem lesz felüdülés 100-150km után a kétszemély, de még mindig alkalmasabb mint az előző két motor.
Vajon elég kicserélni a következőket? Hengerfej, kipu rendszer, karburátor? Vagy más is kell?
Talán egyszerűbb egy másik típust választani, pl. KTM LC4 640, Husqvarna TE510, vagy van ezeknél jobb is millió alatt?
de van amikor keréktengely is más ilyenkor is néha át lehet csapágyazni, de ha nem akkor egy közbetétet kell esztergálni ami belemegy a csapágyba és abba a keréktengely, meg némi távtartó tuning is bejátszhat, plusz még egy féknyereg átalakító
de ennyi mindent már csak egy nagyon jó telóért szabad szenvedni........
valamelyik gasgasn típusnak ha jól tudom különösebb mókolás nélkül jó bele