Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A gyári állapot.
Sziasztok, Kis segítséget kérnék szépen, ugyanaz a 89-es DR 600-ról van szó amiről korábban írtam. Hátsó fék összerakásánál Fater úgy véli rövid a fékcső és hogy nem biztos benne hogy jól rakja össze. Van valakinek esetleg ilyesmi amit be tud fotózni hogy kéne kinéznie? Előre is köszönöm a segítséget!
Sziasztok! Nem tudjátok esetleg, hogy hol tudnék kék idomszettet vásárolni DRZ-re? Valamint a gép már egy ideje áll és van pár dolog amit meg kellene csinálni rajta, Nyíregyháza-Miskolc környékén (akár kicsit messzebb is) tudnátok jó szerelőt ajánlani?
A kuplung egy kifordított szerkezet, az agy kívülröl zárt, a nyomólap belül van és a rugók húzzák a dörzstárcsákat.
Általában a kuplung kosár és agy előrefelé nyitott, a nyomólap van legkívül, legalábbis a legtöbb motoron. Előfordulhat, hogy az előző játékost meglepte a szerkezet és nem jól szerelte össze.

Remélhetőleg nektek sikerül összetenni normálisan.
Ez így sokat segít, köszönöm! Hát annyi hogy a fokozatokat nem veszi a legkönnyebben de azt még vizsgáljuk hogy a kuplung volt rosszul összerakva vagy a váltóval lehet valami. Érzésre nekem olyan mintha a kuplung nem emelni ki rendesen.
Ez alapján tudod ellenőrizni. A gyári láncon meg vannak festve a tagok, amik a lánckerekek jeleire esnek, a te láncod már nem az eredeti, de ott van a rajzon, hanyadik csap hol kell legyen.
A balansz ha nincs a helyén, max rezonál a blokk, a gyújtásra vagy bedadogásra nem kéne hatással legyen.
Amúgy eleve nem csendes darabok ezek, ha nem füstöl és nem dobálja a fokozatokat, nem biztos, hogy van mechanikus baja.
Sziasztok, nemrég vettem egy Suzuki DR 600-at, 89-es évjárat. Nézzetek el nekem ha nem jól fogalmazok, közgazdász vagyok, Fater a szerelő. :D Szétszedtük a motort mert kicsit mintha szólna valami a blokkban, de igazából semmi baja a hengernek, vezérműnek, főtengelynek, indulni is könnyen indul, látszatra semmi gond. A hengeren viszont látszik hogy valami nem perfekt az égésnél, néha be is dadog. Az a tipp hogy az első képen látható balansz tengely pozíció beállítása nincs a helyén talán? A 3. képen probáltam ezt szemléltetni, mintha kicsit el lenne csúszva. Találkozott esetleg valaki hasonlóval? A teljesség kedvéért még annyi hogy a kuplung nem emel ki rendesen (rosszabb esetben váltógond, oda nem jutottunk) de úgy látjuk nem volt jól összerakva, korábbi hozzászólásokban olvastam hogy ez felmerülő probléma és a megfelelő olaj is segíthet rajta. Ha az első problémával kapcsolatban esetleg bárkinek lenne építő jellegű kommentje azt megköszönném! Előre is köszönöm
Fészbukkon van DRZ adok veszek csoport. Sokszor látni SM szettet. Érdemes ott próbálkozni. Segítséget is hamarabb kapsz. :-)
Üdv!
Sziasztok!

A birtokomba került egy 2003-as Suzuki DRZ400E.
Szeretnék hozzá SM szettet, de mintna témában egyelőre laikus fogalmam sincs, hogy mire kel figyelni, hogy biztos belemenjen. Kell másik közdarab, milyen más kerék megy bele stb stb.

Megköszönném, ha a témàban járta összefoglalná néhány mondatban a főbb buktatókat.
Kifejezetten bohockodásra vettem a DRZ-t 2. motornak.

Köszi előre is!
ismerősnek anno egy vapor márkájú órája volt abba nem kötöttek bele
igaz 10+ éve volt most már lehet szigorúbbak
jó drága cucc volt, akkoriban 30 ezer feletti volt a hoki órák pl koso meg 6-8 ezrek
Sziasztok. Valakinek van e tapasztalata azzal kapcsolatban, hogy DRZ400e-re, milyen kilométerórát lehet illetve érdemes felszerelni? Nekem csak sebesség, összes megtett km, és esetleg vízhőfok kijelzés lenne az igényem, na meg persze, hogy műszakin is elfogadják. Előre is köszönöm a hasznos válaszokat!
Szia!
Először üza. rendszer, karbi takarítás..
Sziasztok kérhetek egykis segítséget suzuki drz 400 nehezen indul és csak teljes gázadásná indul el 5 10 perc és leál utána belém indul
"szivattyút zugni "? Drz-be?
Szia,
valószínűleg mégis akksi baja lesz, de az úgyis kiderül mindjárt.
Autóakkuról bikázhatod nyugodtan, semmi baja nem lesz. A fogyasztók annyi áramot vesznek fel, amennyire szükség van, nem amennyi rendelkezésre áll.
A lényeg, hogy ha nem indul be "rendesen" a motor, ne pörgesd sokáig az önindítót. Ha többször kell indítózni valamiért, tarts közte szünetet. De ez is csak akkor lenne fontos, ha valamiért szorulna a motor, olyankor előfordulhatna, hogy az önindító több áramot vesz fel, mint rendesen, ezért melegedne.
Ha beindul autóakksiról rendesen, akkor szerintem új akku lesz a megoldás, meg több használat 😄
Ha nem indul és ugyanaz a jelenség, mint a saját akkunál, akkor először kontakthibát keresnék. Pl. az indítógomb környékén, ha van rajta vészleállító (a piros kapcsoló) akkor annak a környékén is. Ezek szeretnek eloxidálódni. Ha ráadod a gyújtást, hallod az üzemanyagszivattyút zúgni? Ha igen, akkor indítógomb, ha nem akkor a vészleállító "gyanúsabb".
Sziasztok, segítségre lenne szükségem.
Február óta boldog tulajdonosa vagyok egy 2005-ös SM verziónak, viszont elég keveset használom. Legutóbb 2 de lehet 3 hónapja mentem vele. Kb 1 hónapja rátöltöttem az akksira (Varta YT7B-4 / YT4B - BS
12V 7Ah 120A) egy csepptöltővel, ami az előző tulaj elmondása szerint kb 1 éve vásárolt (szintén kihasználatlanság miatt adta el).
Délelőtt indítottam volna, de a világításon kívul halk dudaszó volt csak kicsikarható belőle (kijelző működött). Csepptöltővel elvileg maximumra töltöttem, duda már szépen működik, de indítógomb megnyomása után a világítás lekapcsolásán kívül más nem történik. Mi lehet a gond? Akksi? Nincs sajnos pótakksim amivel ki tudnám próbálni, bikázni autóról nagyon veszélyes? Más hiba lehet? Előtte egy alkalommal volt olyan, hogy random elment a kijelző, de ez a jelenség az akksisarú tisztítás a után teljesen szűnt.
Van valakinek ötlete hogy merre induljak?
Előre is köszi az ötletelést.
Szia, persze! Küld el és meglesem :)
Sziasztok! Egy 2004-es drz 400 megvásárlásán gondolkodom, viszont egyáltalán nem vagyok otthon ennél a típusnál, kaptam videókat a motorról, hogy hogyan is dolgozik, esetleg valaki rápillantana, hogy jól muzsikál-e?
Privátban átküldöm a videókat
Szia!
Bregit keressed. drZXR néven van fent...hátha tud segíteni.
Sziasztok!
Drz SM-t szeretnék venni. Lehet tudni valamit arról, hogy az angol változat miben más, esetleg miért nem érdemes azt venni?
Köszi.
Sziasztok!
Új vagyok.
Segítségre lenne szükségem Suzuki Dr650 kapcsolatban
Sziasztok!
1990-es Dr250 hez keresek hengerfej vezérmütengely csapágy vonalfúrásához szakembert. Állítólag van valaki aki ebben profi. Dr/Drz. Minden infó jól jön.
Hello. Nekem van,a gyári öntvény kerekek.
Nyúlott a vezérműlánc, azért áll így.. És az olaj is jó retkes, cseréld le szerintem...
Nekem van a gyári öntvény elsö-hátso kerek kompletten.30/2213467