Első körbe nézd végig a bowden útját, lehet kanyarodás közbe feszül / akad valahol a rossz elvezetés miatt.
Azt próbáltad, hogy amikor a jelenség van leállítod és álló motornál is akad?
sziasztok, egy kis segítség kellene xr600r-ről van szó, a jelenség az, hogy menet közben nem lehet finoman adagolni a gázt, vagyis lehet, csak nem a teljes tartományban. ez azt jelenti hogy, álló helyben simán lehet túráztatni, ekkor nagyon simán mozog a gázkar, nincs probléma. ha viszont megyek vele, és mondjuk váltásnál visszaengedve a gázt, következő sebességet kapcsolva a gáz a visszaengedett helyzetből csak nagy erővel indul meg, amikor megindul, akkor pedig a nagy erő miatt túl nagy gázt adok neki. a megindulás után már nem akad, a többi útját ugyanolyan simán teszi meg, mintha mi sem történt volna...
tudom, több megoldás is lenne, pl ne engedjem vissza a gázt, meg ilyenek :), de komolyan érdekelne, hogy tapasztalt-e már valaki ilyet, vagy tudja-e valaki mitől lehet, mert a motorozási élményt nagyban lerontja a dolog :(
volt korábban egy 350-es xl-em azzal soha nem tapasztaltam ilyet, simán vette a gázt, nagyon jól vezethető gép volt.
elsőre bowden kiszálazódásra gondoltam volna, de ha az akkor álló helyzetben miért nem okoz ez problémát?
A zx6-osomon se volt E betű, amikor megállítottak akkor éppen másra büntettek nem az E betű hiányára.
De egy 1 hengeres motor azért máshogy puffog, mint egy sor4-es. Ez megütheti fülüket.
Most valami moddoláson gondolkodok a gyári kipuffra...
Csinált már valaki ilyen gaztettet? Itt nem a betonvasat beleütök dologra kell gondolni....
ez most komoly?? :D valaki tényleg nézi az e betűs dolgot utcán?? ha nem kúrva hangos pont leszarják szerintem (vagy is ebbe bízom :D ) nekem egy LeoVince x3 van a mocimon ami nem e betűs, de nem is hangos mert van benne db killer.
Leovince x3 az elvileg csatlakozik a leömlőhöz. Leggyakrabban ez fordul elő szerintem a használt piacon. Gondolom ami kifejezetten drz-hez van gyártva az olyan.
Köszi az órás videót, igaz lehetett volna annyi eszem, hogy megnézem a youtubon.
Jó lenne az E betű, mert rendszámos a moci. A rendőrök meg szeretik nézni az E betűket. Szolgálnak és Védenek!
Ezek a dobok a blokk oldalán (hővédő mögött) csatlakoznak a gyári leömlőhöz vagy csak maga a dob és valahogy rá kell installálni?
Az órához -> http://youtu.be/Xvf6g0hG3Oo
E jelzés lényeges a kipufogóhoz? Ha nem, akkor kb ami megtetszik és azonosak a méretek. Viszont ha fontos az e jelzés, neha feltünnek yoshimura, leovice x3 dobok. utobbiba biztos h van jelzés.
1 hete vettem egy 2006-os S verziós masinát. Lenne pár kérdésem vele kapcsolatban...
*A Service manualba az van, hogy szelephézag állításnál le kell engedni az olajat. Sztem ez hülyeség, ott nem kellene olajnak lennie.
Szóval le kell engedni vagy nem?
*Az enyémen gyári kipuff van, szeretném lecserélni valami nyitottra.
Milyen lehetőségeim vannak?
*Hogy a p....ba kell beállítani az időt a műszeregységen?
*A hátsó lábtartó zörög. Az ott lévő golyó kinyalta a alu lábtartót.
Valaki vett már oda ilyen univerzális lábtartót?
Sziasztok!
S-O-S-be nagyon nagyon surgosen keresek DRZ gyari kerekagyat, legvegso esetben kerekszettet.
Ritkan nezem a forumot, akinek van kerem irjon e-mailt vagy hivjon.
madleradam@gmail.com 06702807833
Koszi skacok
Sziasztok! Van egy 2004-es DR-Z 400 E -m és olyan problémám van hogy mikor kinyitom a csapot álló motornál akkor folyik a karburátor túlfolyón a benzin. Ha elzárom eláll, beindítom, és amikor járó motornál rányitom akkor nem folyik csak ha leállítom. Valaki tudja hogy mi lehet a baj?
Sziasztok! DRZ400S tulajokat kérdezem, hogy hátul milyen széles gumikat használtok? Nekem most 130-as van fenn. A gyári a 120-as, de sok helyen olvastam, hogy 140-eset tesznek fel hátra. Köszi!
Jöhet ábra is...
Köszönöm
Azt próbáltad, hogy amikor a jelenség van leállítod és álló motornál is akad?
sziasztok, egy kis segítség kellene xr600r-ről van szó, a jelenség az, hogy menet közben nem lehet finoman adagolni a gázt, vagyis lehet, csak nem a teljes tartományban. ez azt jelenti hogy, álló helyben simán lehet túráztatni, ekkor nagyon simán mozog a gázkar, nincs probléma. ha viszont megyek vele, és mondjuk váltásnál visszaengedve a gázt, következő sebességet kapcsolva a gáz a visszaengedett helyzetből csak nagy erővel indul meg, amikor megindul, akkor pedig a nagy erő miatt túl nagy gázt adok neki. a megindulás után már nem akad, a többi útját ugyanolyan simán teszi meg, mintha mi sem történt volna...
tudom, több megoldás is lenne, pl ne engedjem vissza a gázt, meg ilyenek :), de komolyan érdekelne, hogy tapasztalt-e már valaki ilyet, vagy tudja-e valaki mitől lehet, mert a motorozási élményt nagyban lerontja a dolog :(
volt korábban egy 350-es xl-em azzal soha nem tapasztaltam ilyet, simán vette a gázt, nagyon jól vezethető gép volt.
elsőre bowden kiszálazódásra gondoltam volna, de ha az akkor álló helyzetben miért nem okoz ez problémát?
De egy 1 hengeres motor azért máshogy puffog, mint egy sor4-es. Ez megütheti fülüket.
Most valami moddoláson gondolkodok a gyári kipuffra...
Csinált már valaki ilyen gaztettet? Itt nem a betonvasat beleütök dologra kell gondolni....
Jó lenne az E betű, mert rendszámos a moci. A rendőrök meg szeretik nézni az E betűket. Szolgálnak és Védenek!
Ezek a dobok a blokk oldalán (hővédő mögött) csatlakoznak a gyári leömlőhöz vagy csak maga a dob és valahogy rá kell installálni?
E jelzés lényeges a kipufogóhoz? Ha nem, akkor kb ami megtetszik és azonosak a méretek. Viszont ha fontos az e jelzés, neha feltünnek yoshimura, leovice x3 dobok. utobbiba biztos h van jelzés.
1 hete vettem egy 2006-os S verziós masinát. Lenne pár kérdésem vele kapcsolatban...
*A Service manualba az van, hogy szelephézag állításnál le kell engedni az olajat. Sztem ez hülyeség, ott nem kellene olajnak lennie.
Szóval le kell engedni vagy nem?
*Az enyémen gyári kipuff van, szeretném lecserélni valami nyitottra.
Milyen lehetőségeim vannak?
*Hogy a p....ba kell beállítani az időt a műszeregységen?
*A hátsó lábtartó zörög. Az ott lévő golyó kinyalta a alu lábtartót.
Valaki vett már oda ilyen univerzális lábtartót?
Köszönöm, előre is!
Ez nemjó?
S-O-S-be nagyon nagyon surgosen keresek DRZ gyari kerekagyat, legvegso esetben kerekszettet.
Ritkan nezem a forumot, akinek van kerem irjon e-mailt vagy hivjon.
madleradam@gmail.com 06702807833
Koszi skacok
Mennyit kérsz a két első oldal idomért?