De szerintetek, ami a drz400sm-en van teló, az alkalmas lenne terepezésre?
Tehát, ha átcserélném a kerekeket enduróra, akkor az sm verzió alkalmas lenne terepmotornak.
Meg hogy a váltóban az áttétel mennyiben más, mint a drz400s- nél?
sziasztok! Akit érdekel most itt egy alkalmi vétel, E DRZ S felszereltséggel ( index, féklámpa sbt...) nagyon megkímélt állapotban, sok extrával sm és enduró kerékszettel sürgössen eladó. Ár 900000 Itt egy kép a mociról:
06-20/939-2381 vagy a tresznerg@freemail.hu
ELADÓ Suzuki DR-Z 400 SM K7 Supermoto 2007.02. 4000km, Garanciális, törzskönyv. Első tulajdonostól. Kézvédő, Renthal kormány, Excel felni, Martin Racing Exhaust System sportkipufogó + hangtompító!
Martin Racing Exhaust System Kipufogó külön is ELADÓ! 2007.07. 1 000 km-t használt!
szöveg 2007.02. 4000km, Garanciális, törzskönyv. Első tulajdonostól. Kézvédő, Renthal kormány, Excel felni, Martin Racing Exhaust System sportkipufogó + hangtompító!
szöveg kipufogó külön is eladó. 2007.07. 1000 km-t használt! Ár.: 48.000 Ft
Persze,könnyű csúsztatni.Szögesgumival aszfalton.Meg bütykössel.Kerékre is kijön könnyen.Monnyuk 1-esbe.2-be is még úgy ahogy.3-ba má csak ha szenvedsz a kuplunggal.
Amúgy bitang...
Sziasztok!
Úgy néz ki drz-t veszek tavasszal, mert mindenki azt mondja, hogy milyen megbízható, meg tetszik is. A kérdésem az lenne, hogy az S változatot hamar ki lehet motorozni? Mert azért mégis "csak" 40 Le. Legtöbbet betonon használnám...kanyarokban lehet vele könnyen keresztbe menni, illetve könnyen kijön kerékre?
Köszi a választ
Most kezdek motorozni... nem mindtha nem ültem volna előtte motoron, de huzamosabb ideig nem. Pláne nem ekkorán. :)
Viszont tavaly örököltem egy DRZ400S-t, és most kezdműködőképessé válni.
A kérdésem ezzel kapcsolatos:
Mire figyeljek, mint kezdő villanyszerelő?
Vezetéstechnika, kicsúszás, stb.
Miket vegyek hozzá, ruha, ilyesmi. (bukóm, az van... );)
Már csak a kresz, meg a forgalmi vizsga van hátra.
;)
Nekem már kb 2és és fél éve van egy DR-Z 400 S-em volt régebben XR-em is. Én a motoromat használom mindenhol terepen és turázni is már külföldön is jártam vele. DR-Z hátrányai lehetne erősebb turázásra edzett segg kel mert 3/4 óra ülés után elkezd sajogni az ember hátsója. Ezeken kívül én megvagyok elégedve vele mert ha valaki tud rendesen motorozni azért terepen is lehet neki csapatni és aszfalton is bizonyos szinten (inkább kanyarokban). Az xr-en tudtommal nincs önindító nemtudsz két személyt vinni a többi nagyábból hasonló a két motorral kapcsolatban. Az a baj hogy az embernek elkell dönteni hogy hol akar többet menni mert az xr is meg a dr-z is csak jó erre is arra is de se terepre se aszfaltra nem a legjobbak. Ha rám halgatsz akkor mondjuk veszel egy BMW F650 Dakkart. Azzal el lehet menni túrázni már rendesebben és gyenge terepre is kilehet vinni.
Helló mindenkinek!
Motorvásárlás előtt állok és nem igazán tudok dönteni.
Kinéztem két motort.Az egyik a drz400s, a másik a honda xr650r.
A 400s-ről már sokmindent hallottam, jót is ,rosszat is. -de az xr650r -ről még nem túl sokat ,csak hogy nagyon brutál...
Szerintem a köbcenti-lóerő arány kb.ugyan az mind a kettőnél(400ccm/40Le.....650ccm/61Le)
Az egyik acélcső váz, a másik aluváz, két személy egy személy...stb
Szerintetek ,ha vegyes használatra kéne motor,(aszfalt/terep/túra miegymás)
akkor melyik lenne a jobb választás?
Ahogy ismerem magam, hamar megunnám a 40Le-t.
Kb. egy súlyban van a kettő.Suzuki 132kg-honda 127kg szárazon.
suzuki dohc - honda sohc.
A műszaki a suzukinál sima ügy, a hondánál bajos,mert csak egy személyes és a váz sem olyan, hogy ketten lehessen vele menni.
Szerintetek?
Tehát, ha átcserélném a kerekeket enduróra, akkor az sm verzió alkalmas lenne terepmotornak.
Meg hogy a váltóban az áttétel mennyiben más, mint a drz400s- nél?
06-20/939-2381 vagy a tresznerg@freemail.hu
Nem tudja v.ki véletlenül, hogy a drz400sm-en a teló u.az, mint az rmz450-en ami van?
Ár.: 48.000 Ft
Érd.: +36 20 5401068
Martin Racing Exhaust System Kipufogó külön is ELADÓ! 2007.07. 1 000 km-t használt!
Érd.: +36 20 5401068
http://www.hasznaltauto.hu/ker...
szöveg kipufogó külön is eladó. 2007.07. 1000 km-t használt! Ár.: 48.000 Ft
Érd.: +36205401068
http://www.hasznaltauto.hu/ker...
Azt elfelejtettem, hogy Debrecen környékén 100 km körzteben
Üdv: Shoteeka
DR-Z 400-at keresnék megvételre, megkímélt jó állapotút, olcsón, alkalmi vételt .
Shoteeka
Keresek DRZ-re való supermoto felniszettet!
Aki tudna segiteni plz szoljon!
Előre is köszi
Amúgy bitang...
Úgy néz ki drz-t veszek tavasszal, mert mindenki azt mondja, hogy milyen megbízható, meg tetszik is. A kérdésem az lenne, hogy az S változatot hamar ki lehet motorozni? Mert azért mégis "csak" 40 Le. Legtöbbet betonon használnám...kanyarokban lehet vele könnyen keresztbe menni, illetve könnyen kijön kerékre?
Köszi a választ
Most kezdek motorozni... nem mindtha nem ültem volna előtte motoron, de huzamosabb ideig nem. Pláne nem ekkorán. :)
Viszont tavaly örököltem egy DRZ400S-t, és most kezdműködőképessé válni.
A kérdésem ezzel kapcsolatos:
Mire figyeljek, mint kezdő villanyszerelő?
Vezetéstechnika, kicsúszás, stb.
Miket vegyek hozzá, ruha, ilyesmi. (bukóm, az van... );)
Már csak a kresz, meg a forgalmi vizsga van hátra.
;)
Vélemények, tapasztalatok,jótanácsok, stb...?
Motorvásárlás előtt állok és nem igazán tudok dönteni.
Kinéztem két motort.Az egyik a drz400s, a másik a honda xr650r.
A 400s-ről már sokmindent hallottam, jót is ,rosszat is. -de az xr650r -ről még nem túl sokat ,csak hogy nagyon brutál...
Szerintem a köbcenti-lóerő arány kb.ugyan az mind a kettőnél(400ccm/40Le.....650ccm/61Le)
Az egyik acélcső váz, a másik aluváz, két személy egy személy...stb
Szerintetek ,ha vegyes használatra kéne motor,(aszfalt/terep/túra miegymás)
akkor melyik lenne a jobb választás?
Ahogy ismerem magam, hamar megunnám a 40Le-t.
Kb. egy súlyban van a kettő.Suzuki 132kg-honda 127kg szárazon.
suzuki dohc - honda sohc.
A műszaki a suzukinál sima ügy, a hondánál bajos,mert csak egy személyes és a váz sem olyan, hogy ketten lehessen vele menni.
Szerintetek?