Kipróbáltad a tárcsákat? Én tegnap felraktam és ma mentem vele először (150Km-t). Tette a dolgát, megálltam mindenhol, ahol akartam. A betéteket lassan ki kell cserélnem. Goldfren betétek voltak benne amikor megvettem a motort, kicseréltem szinteres Brakingre, de az sokkal szarabb lett. Kb 30 óra után már cserés! Van egy faszi vadkerten, aki fékbetéteket és kuplungokat ragaszt/ferrodoloz már 10-20 éve. Most vele akarok csináltatni egy garnitúra betétet. Szerintem azokkal jobb lesz!
Tegnap kapott a moci egy új első lánckereket (13-ast), amit ma úgy hálált meg, hogy elment az alapjárat, meg fordulaton úgy füstölt, hogy neki lehetett volna támasztani a biciklit! Olyanokat durrogott vissza mint álat! + a 20-30cm-es lángcsóva minden durranáskor!
Én azért nem ajánlottam a srácnak, hogy kiszedje a porvédőt és a karmantyút, mert a leírása alapján nem valószínű, hogy csinált már ilyet életében, ami az eredményezheti, hogy könnyen megsértheti a karmantyút, és akkor ba.....ja, mert tényleg kell neki venni egy új szettet. Bent a helyén brigéciol + fogkefe és csili vili sérülés kockázata nélkül.
Srácok!
E-s DRZ-t szeretnék venni '04évjáratban. Az volna a kérdésem, h az S segédváza 2személyre van tervezve tudomásom szerint. Szerintetek megoldható, h E-sre S-es segédváz kerüljön és úgy le is lehessen papíroztatni?
Másik kérdés:
-Tudtok típushibáról a DRZ-knél? Van olyan évjárat, amit nem érdemes megvenni?
Előre is köszi!
a gumikat feltétlen szedd ki, és puceváld ki a vájatokat
csinálj valami eszközt ami befér( én egy küllőt éleztem ki és hajlítottam meg) és avval kapargasd ki fémtisztára
majd meglátod milyen ragya lesz a gumi vájatban lévő része
ha már kint van jól nézd meg a porvédő(külső) ép-e mert az elég gyorsan elszaródik
amúgy 5-6 pénz egy karmantyúszett hozzá, pár évente érdemes cserélni
Szét kell szedni a féknyerget darabokra, és mindent megpucolni és bezsírozni. A munkahengert is ki kell nyomatni és az oldalát törzsivel megpucolni. A karmantyút ne szed ki, csak brigéciollal mosd ki a helyén, utána fújasd ki levegővel és kend be fékolajjal és mehet vissza a munkahenger. utánna jó lesz. Állítani csak a fékkar pozíción lehet.
sziasztok!egy kérdésem lenne..ha vki esetleg tudna segíteni a hátsó féket lehet valahogy állítani? mert alapállapotba nagyon fogja a tárcsát,tólni is elég megerőltető..bocs ha faszságot kérdezek..esetleg ezt nem lehet állígatni.. v ez ilyen a választ előre is kössz..
Hello Mindenki!
Egy kéréssel fordulnék egy DRZ S változat gazdájához!
A képen látható méretekre volna szükségem a motor mindkét oldaláról!
Az E-re elfelejtettek rakni a Japók:)
Előre is köszi!
bigmonster500@freemail.hu
1. Nolan X-lite X701 versenybukó párszor használt új állapotú XL-es eladó vagy L-esre csere 50.000 ft.
2. Michelin Pilot Sport 120/70-17 2007/42. heti 3,9-3,3-3-8mm bordával 10.000 ft
3. Bridgestone M59 Cross 80/100-21 mindenhol legalább 10 mm borda 5.000 ft
4. DRZ 400 szinter első fékbetét Lucas vagy Bendix 7500 ft/garnitúra
5. DRZ 400 gyári Excel SM szett karcmentes tárcsákkal lánckerékkel jó gumikkal 180.000 ft
6. 4 db GM Opel 13” lemezfelni 6db gumival (4mm borda) az egész 15.000 ft
Kipróbáltad a tárcsákat? Én tegnap felraktam és ma mentem vele először (150Km-t). Tette a dolgát, megálltam mindenhol, ahol akartam. A betéteket lassan ki kell cserélnem. Goldfren betétek voltak benne amikor megvettem a motort, kicseréltem szinteres Brakingre, de az sokkal szarabb lett. Kb 30 óra után már cserés! Van egy faszi vadkerten, aki fékbetéteket és kuplungokat ragaszt/ferrodoloz már 10-20 éve. Most vele akarok csináltatni egy garnitúra betétet. Szerintem azokkal jobb lesz!