tipikus DRZ probléma a hidegben itt minuszokat értem
Aksi gyengélkedik.
De jó módszer szereljétek le az aksit takaró idomot és töltsétek fel meleg helyiségben az aksit.
Én kéthetenként elinditom a mocim ebben a hidegben igy nem kell tavasszal mérgelődni mert nem indul a dög
majdnem igy jártam én is,de nekem nem volt már rajta szivató
10percig járt kb mire visszamentem láttam kijelzön pirosan világit 1hömérö ikon forrás közeli állapotba lehetett de nem következett be
Én is csak 1,8-at szoktam önteni. Igazából úgy a jó, papír szerint... hogy olajcsere után , járatni kb 1-2 percet ,alapjáraton majd leállítani ,a nivó jel közepénél kell lenni az olajszintnek.
szerintem egy 85.000 megér mert kivan centirozva gumik is alig használtak van hozzá első fék konzol amit nem mindenki ad hozzá és elég nagy macera meg csináltatni ja az elsö kerék távtartoit is kimérni megcsinálni
de mindenki maga döntse el hogy vesz egy kereket és utánna hetekig megy a matek hogy hogy kéne megoldani vagy megveszi hazamegy és 2 óra alatt beteszi és már mehet is.
de nekem nem csak pénz kell minden megoldás érdekel
Tuti nem lessz baja én már 4 éve így csinálom.
Amúgy 1,7 az előírt.
Minden honnan le kell egedni.
Vázból-blokból döntsd mindkét oldalra ennyi.
2 lityi nyugodtan.3 on havernek is cserélem az oilt nekik is ennyit teszek .
A szerelőm kb.10 drzt szervizel azokba is annyi megy.
ÜDV.
sztem fölösleges a 2 lityó mert mivel a drz száraz kartelos meg ugye a vázba megy az olaj és egykerónál sincs gond mert mindig kapja az olajat nem ugy mint pl egy sor4-es aminek lent van az olaj teknő!
Dávid,
Azt írod, hogy 2 litert töltesz bele. Már rég akartam kérdezni a fórumon, hogy mi van, ha 2 litert töltök bele a gyárilag előírt 1,8 helyett? Egyszerűen csak annyi lesz, hogy váznyakban magasabban fog állni a szint és ennyi? Azért nem mertem 2 litert tölteni bele, mert anno a KTM szerelőm azt mondta, hogy nehogy túltöltsem akár csak féle decivel is, mert szétmegy tőle a rendszer belül. Na persze a KTM nedves karteres volt, tehát ott nincs hová tágulnia a forró olajnak.... Szóval nem gáz, ha a DRZ-be 2 litert nyomok? Kösz az infót.
Üdv!
Alapvetően azzal kell amit írtál. Ha azzal nem sikerül akkor az alpjárati levegő/benzin keverék beállításával javíthatsz rajta. Az állítócsavar (az hiszem) a karbi henger felőli oldalán, alul van. (Mielőtt állítod jegyezd meg hol volt! Elkezded betekerni és közben számolod a fél fordulatokat.)
Ez a beállítás a fordulatszám alsó 1/4-ének keverékére van hatással. (Közepére a tű állása, a felsőre pedig a főfúvóka mérete.)
Szép jó reggelt.
Havazik de keményen!
Valaki tudna segíteni egy norm. alapjárat belövésen?
Üzemmeleg motornál és egy-két karika után van csak alapjárat.
Tudom, hogy a karbin van egy fekete műanyagházas csavar azon vagy van-e még valami hely ahol lehet.
Esetleg gázbowden?
Eladó S/SM gyári kipufogó, kicsit módosított belsővel.
(Előző motoromról maradt, nem sokat használt, mert én sportdobbal vettem már.)
ITT A LINK