Fékezéshez elég volt.
Nem volt vele gáz. Igazából a hátsó kerék tapadása kőkemény volt... az elsőt óvatosan használtam.
Orrkerékre nem akartam állítani a gépet!
itt vannak a csavarjaim
volt alkalmam megfigyelni mikor a drz-nek a hutoje egy eses alkalmaval 10 centit ugrott beljebb
en is csipem a leghutest mert par loero elleneben biztonsagosabban dobalod a gepet
pont a heten kellet a kx-en kierositenem a hutot mert ez a fagyos talaj atrendezte kicsit a hutom szerkezetet
jaja bár most áttéttel 125 a vége de legalább bika ;)
DRZnél meg jobban fordul erdőbe de erre is van valami fura magyarázat meg ha elejtem esik akkor se lesz baja szembe a DRZ sérülékeny vízhütőjével =/
én is 2évig keresgéltem fiatalabbat szerettem volna ,de ez is jó gép nagyon. ismerősnek 98as van de ez is egész jó állapotba volt költöttem rá kicsit mostmár jobb mint volt ;)
hát azért egy cross géphez képest bitang nehéz:D múltkor mentem pályán vele aztán haverral cseréltünk és a YZ125öt azért jobban lehet pakolgatni meg DR eléggé orrnehéz,de szeressük .
jol birja a dr az teny
nekem is nagyon tetszet mentem vele egyszer
meglepoen eros volt es raadasul konnyu
kerestem sokaig mert ilyet akartam venni
de inkab cross mellet maradtam
amugy az elsokerek amibe csak siman kivulrol kulted az onmetszo csavart
hogy fog a jegen ?
mert annak a hatlapfeju vege hasonlit leginkabb arra a gyari cuccra
es azt gondolom gyorsabb volt belecsavargatni kivulrol
egy hete jarom a csavarboltokat
van ahova alig merek mar menni mert 1-2 darabokat veszek
probalgatom mi lenne tartos es akar tavaszra is fent tudnam hagyni
szerintem jol jonne a taknyos csuszkalos gyokeres babodi erdobe
A képen látható csavart - az én tapasztalataim alapján - itthon nem forgalmazzák. Én Amerikából tudtam volna megrendelni...
Nem vagyok benne biztos, hogy az a gumi, amit Te most telecsavarozgatsz - 4-500 csavarral az annyira király lesz, majd ha kiszeded azokat belőle (belőlük). Szerintem egy használt gumit áldozz be erre inkább...
Szóval, ha nem pont ilyen csavar akarsz - amit erre a célra gyártottak - akkor menj be egy csavarboltba és vegyél. Ha pont ilyet akarsz, akkor EBAY és keresgélj.
A PRO GOLD nevű cég gyártja a képen látható csavarokat (illetve azokhoz nagyon hasonlókat), ami direkt jégmotorozáshoz való.
szevasztok
vegigolvastam az elmult heti hozzaszolasokat
szogesgumi temaban erdeklodnek
hol lehet venni olyan szeget amit kivulrol a butyokbe kell belecsavarni
tegnap raktam fel ket 90 szazalekos gumit a gepemre de atfurkodni nem akarom meg ket het mulva ujra szerelni se ha olvad
szoval milyen csavar lenne erre alkalmas vagy hol kaphato
kétségtelen, hogy sokszor jobb a sáros utakon motorozni... trükkösebb és többet lehet tanulni...
na de azért van egy határ. A túl nagy sár már csak szenvedés.
Pedig ilyen motorokat is eladnak5-6e.km motornak mert sok hülye beveszi. Tavaj ősszel valaki nézegette a motorom és győzkődni kellett hogy elhiggye hogy több mint 20000 van benne
Szia vgvg! Nem kell bánkódi majd eljön a motorvásár idelye és a sok hülyeúgy vesz motort ,hogy körbe sem néz azok minden szart megvesznek, egész nyáron szerelik a motort amit jó olcsón vettek, nagy élvezet! Aki körbe járja a kinálatot egy hozzáértővel az jó motort vesz és élvezi egész nyáron ősszel az a motor lessz az olcsóbb amit árába vettek.Tudom azt ha komly vevő eljön megnézni a motorom az elis viszi. Ha igy lessz az árát a crossmotorra költöm. Utcai motort többé nem veszek,már nem élvezem sot az autó nem olyan mint10-15éve veszélyes!Karcsi.
Nem volt vele gáz. Igazából a hátsó kerék tapadása kőkemény volt... az elsőt óvatosan használtam.
Orrkerékre nem akartam állítani a gépet!
itt vannak a csavarjaim