Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jah a szelepek, és a változós a jobb, akkor oks, szval piros színű hengerfejes gépet keressek kicsit egyszerrű az elméletem
Na jó éjt mindenkinek!
Amelyik változó vezérlésű annak piros a szelep fedele.
szerintem nem lehet nagy baja, de én elég amatőr vok, may annyi hogy nincs a legoptimálisabb beállítása meg a motornak nem?

apropó két megjegyzés, miért piros némelyik banditnak a hengerfeje? illetve a feszültségszabályzó enynire kint van neki? bal odlat térd magasságba, egyenlőre ennyi, majd ha lesz még vmi kérdésem írok:D
Ok.
Köszi, de hozzátok mindenképp benézek, amint az időm engedi. Jó éjt all.
Nyugi ennél többet is mehetsz vele,nem a szelepeknek lesz bajuk egyébként sem!Ha sokat mész figyelj az olaj szintre,ennyi!
Lojzi, utolsó kérdés mára : A dob felszerelés után ugye fúvókázni kéne a karbit, de mivel Martin Egerszegen ténykedik, muszály vagyok legalább 250 km-t menni a mocival. Ugye nem nagyon árt neki? Mondjuk nem fogom tépni a bajuszát, még a hang kedvéért se, csak biztos akarok lenni benne, h nem lehet baja, nyugtass meg pls
Gratula,kreativ vagy.
Egyébként egy hete elfelejtem megmutatni miylen fajin kis motoremelőt gyártottam magamnak hátra. Egész pofás is lett pirosra fújva :) Rjöttem hogy előlre is használható, csak egy 8 as átmérőlyű rudat kell az első kerék-tengelyének lukába tolni!
Igen neked,szivesen.
Na Jó éjt "Banditák" és mások
Ez most ugye nekem szól? :) Köszi szépen a választ amúgy!
Kétségtelenül sok rosszv szervíz van, De nem mindenki tudja magának szervizelni! Sokan nem mernek hozzányúlni, meg ha valakinek nincs hozzá felszereltsége nem kezd bele! Én sokmidnent emgcsinálok itthon, amit szervízre bíznék: gumicsere, karbibeállítás, egyéb finomhangolások, gépmunkák, amiket lehetetlen emgcsinálni itthon. ha úgylenne szét merném szedni a blokkját a gépezetnek itthon én is, de szerencsére egyenlőre nem kell iylet. Szóamiszó, akinek nincs rá lehetősége, azoknak kell ekresni egy jó szerelőt...
Hiszek neked.......
A red baronban van 1 szervizvezetö srác vmilyen Gábor.Val szinű ő tud neked segiteni ebben hivatkoz rám nyugodtan.
Ja nekem is bevált ahogy én csináltatom! Az autom 8 éve nem volt szervizbe és hidd el nagyon jól karban van tartva (18 éves autó) Gagyi alkatrészeket viszont ÉN nem hagyok belerakni.Ennyi!
Tehát akkor nem kell aggódnom emiatt? Nincs valakineke rről a részről robbantott ábrája?
Igen az lesz,de a bandit mindig 16v megy csak 2-fajta bütyök profil van a vez tengelyeken hengerenként.Azok között váltogat Fordulatszám fügvényében 1 elektro motor+olajnyomás segitségével.
Gondolom ha vakbélgyanús vagy, akkor is a szomszéd javasasszonyhoz mész nem pedig szakorvoshoz
Végül is jó a Technokollal ráragsztott fékbetét is ....biztos biztonságos....
De erről nem nyitok vitát....mindenki felnőtt ember és maga dönt.
Tőllem kérdeztek valamit, amire válaszoltam. Nekem beváltak.....ENNYI!
Tudod van egy nagy karton doboz, benne van az új motor, ami jön japóktól. Na és hogy ne lötyögjön abba a nagy kartonba, egy olcsó vaskeretet tesznek köré ami pont tartja a motrot! És ez ugye hozzáér a motor gumijához emg ideoda... Viszont szeritnem a tárcsa úszószegecsei roszdásodhatnak, azt látom sok motoron, de csak hosszú álláskor, emrt amúgy a centrifuális erő onnan kipenderíti a vizet :)
Te arra a kérdésemre tudnál választ adni, hogy ha a banditom 8 ezres fordulatot elérve valami csattan vagyis inkább kattana blokkba, húzom tovább, semmi több, de mikor lefelé eléri as 8 ezres fordulatot akkor szintén akttan egyet, tehét mikot pont 80 ezren van katan. Mondták már hogy ez a változó szelepvezérlés, iylenkor vált 16v re, de másik banditon nem hallottam ezt!
A gyengébbek kedvéért vas keretben.
Miben utazik az uj motor?
Nem a vázra gondoltam,hanem arra amiben utazik az új moci!