Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

LTomi,ha kell ha hang úgysem tudlak lebeszélni rolla!Az a baj ezzekkel a dobokkal,hogy nincs a motorra fejlesztve,ettől általában össze vissza dolgoznak inkább rontanak a teljesitményen,általános jelenség az oljfogyasztás jellentős növekedése.Azért olcsók mert nincs bennük több honapos fejlesztés mérés!
Pápaszemese van nekije és nem buktattam le (megértem)Nekem is van egy öregecske a márkából.
Milyen keret? a vázra gondolsz? Mondjuk a GS500-as váza nekem is rozsdásodott a két kerék között. Adtam neki a láncsprayból oszt nem rozsdásodott tovább.

"hé TE!Tiéd az S600as?
-enyém?dehogyis aaa izé a Janinak viszem vissza mer a izé itt hagyta szombat este... "
Lojzi, azonkívül, h nem legális mi lehet a baj a nem e-jeles, nem fékpadon belőtt olcsóbb rendszerekkel ill dobokkal? Lehet, h maximalista vagy vagy lehetnek károsak a nyitott dobok? Fontos lenne (még le tudom mondani a gyártást, de nem szeretném, kell a hang a gépre, bár a gyáris is elég jó:P)
Jó messze lerakjaa merdzsót a szalontól Kifigyuztam
titokban?és mivel jár be?BKVval?
Mármint a keret!
Tehát vas
Amiben jön a motor,a lehető legolcsóbb vas anyag!
Csakisa legjobb legyen(van)!
Lehet hogy nekem is Hondát kéne vennem?
A Yamaha nem jó?
Na ne kábitcsá má a tárcsa rozsdamentes én még nem láttam olyant, minden tárcsa tud rozsdásodni Vagy a RR az uj beszállitótok
Viszont milyen keret az ami rozsdásodhat?
És dolgoztam már Apriliánál is,akkor most milyen mocim legyen.Gondolom erre is tudsz észt osztani!
A gumid a kerettől lett rozsdás, a tárcsád + hol rozsdásodik mert rozsdamentes anyagból van,legallábis jó pár hónp kell,hogy vmi látszodjon.
hja majd ha bekopik jó lesz...a motort biztos nem cserélik ki...
Blue a féket használni kell akkor nem rozsdásodik
A Hollósnál dolgozol és Hondád van ?
Ismerek egy Skoda márkaszalon tulajt és titokban Mercije van
Üdv!

Ha már itt vagy akkor megkérdezem hogy a gari, cseregari hogy is van? mert pénteken vettem át tőletek a Banditot és tiszta rozsda a féktárcsa de olyan szinten hogy a rozsda lefolyt a gumi peremére is.......még rajta van:-))))

Ilyen ügyben kihez menjek, hiszen nehogymár egy 1.798.000ft-os motor az átvételnél rozsdás legyen - csak ugye ezt már otthon vettem észre mikor lenyugodtam és volt időm átnézni mindent.

Szóval eddig nem épp büszkeség hogy a Hollóst választottam




Légyszives adj egy számot vagy egy nevet akinél reklamálhatok, vagy a cseréjét kérhetem
Én nem dolgozom én osztom az észt! Azt is kell valakinek
Márkaszervizbe soha nem mennék! Van elég szerelő ismerősöm, motorhoz is autóhoz is (kivéve a garis kocsim)
Bocs de 5800 Ft/óra hivatalosan! Te mit és mennyiért dolgozol?
oks, világos és megköszönöm h így is foglakozol vele....
Bocsi de buksiból nem tudom de holnap betelefonálok és +kérdezem neked ha jó igy!
Figyeld ha jó a motorod, akkor ne vidd sehová, felesleges pénzkidobás. Pláne márkaszervizbe.
Szerintem szépen kezd el vezetni mit kellett javitani rajta, mit kell szervizelni rajta.(Az egyszerübb dolgokat ne mond hogy nemcsinálod meg olaj és szűtőcsere, csavarok meghuzása stb)
Ráérsz akkor szerelőkhöz járni amikor kezdődnek a bajok, vagy tényleg komolyabb szervizmunkálatok szükségeltetnek. Ha nem figyelsz a márkaszervizben otthagyhatod a motorod árát mégegyszer.
Kérdezted mennyi ott az órabérük? Ugy tudom van ahol 5 e Ft.
Szia Ltomi.
Azt a Martin dobot nem ajánlanám,mint már korábban irtam,nincs jó tapasztalatok a hasonló dobbal!
De ha mégis ő kell neked,akkor val szin fúvókázni kell, a szinkron 1 külön dolog.Árat nem tudok most mondani mert először látni kellene a géped,jövö héten ugorj be megbeszéljük az ingyenes!
na akkor kapod a kérdéseket, 1.2 Bandit k5 ha jól mondom váztakaró, az ülés alatt lévő jobb ill. bal oldalon is megtalálható egy kis króm félkörben végződő műanyag takarófedélról van szó, mi más érdekelne mint az ára jó az info h darabja 20 rupia...