Ironred!
Megkérdeztem az oldalsó idomot ha jól emlékszem 15851+áfa az ára.
Blu ha vissza olvasol 1 2 oldalt ott leirtam,hogy a gumid mitől rozsda szinű.Ami a féktárcsa rozsdásodást illeti az a tárcsa és a szegecs közti résztöl jön,di ilyen a többi is megnéztem neked,még az 1-ik tulaj banditján is ilyen őt nem zavarja ez ilyen!
Megvan a forgalom is:-))))) már csak pár nap (még mindig) mert uge 3 nap múlva mehetek csak a közlekedési főhatósághoz a papirért....és azzal az okmányirodába
a rozsda ügyben?
Hát Én is kiváncsi leszek a Hollós mit lép rá, mert ez azért GÁZ.......
Kicsit elgondolkodtató, hogy mennyire nézik ŐK meg a mocikat, hiszen ez azért nem egy rejtett helyen van. A poén, hogy mikor felértem még nem volt ott a gép, mert még le kellett mosniuk......
Nekem specc nem egy tiszta motor kell (hiszen ugyse lesz az:-) hanem egy rozsdamentes......
De majd ha meglesz a jogsim végre akkor a Hollós lesz az első utam, hisz ezt azrt nem hagyom csak így.....nem ezért fizetek ennyit.
A GS-s is rozsdásodott, de nem átvételnél, és ugye Én nem napelemes vagyok......annyit meg nem sűrűn ázik egy normális ember mint ÉN:-)))))
A Bódis pont olyan, amit direkt típushoz fejlesztenek, futópadon bemérik, e-legal (TÜV) stb, jó drága is, és mivel megfelel az eu-normáknak halkabb is, mint a mezei sportdobok, de legalább legális:D De ennek is utána kell menni elektronikával stb, ha te rakod fel otthon, ha meg Bódisék, akkor úgyis megcsinálják.
Szevasztok Banditák.Elöször is gratula és balesetmentes közlekedést ridernek és Blue devilnek.
Ez a rozsda tényleg gáz megyek haza és nézem az enyémet is.Most egy kicsit elbizonytalanodtam
ugyan nincs még meg az összekötőcsö, feltegyem e a Bódis dobot vagy sem akkor most kell - e az
elektronikán állitani vagy sem?Aki tudja rá a konkrét választ kérem irja le.A régi 750-esen a Raptor
dob feltétele után csak karbit szinkronizáltunk semmi mást.A hangja 6 ezer felett csuda lett és motor-
féknél ahogy "visszaszólt".Én nem vettem észre hogy jobban vagy rosszabbul ment volna és nem is
ette az olajat sem.Az biztos,hogy a márkás dobok azért olyan bün drágák mert benne van a fejlesztés és azt is ki kell csengetni.Egy kipufogókészitő / nevét nem irom le/ azt mondta ök úgy "fejlesztenek" szét vágnak több Akrapovics Yoshimura vagy más sérült dobot.Az erő legyen veletek!
A tárcsa a belsejénél rozsdál......vagyis nem a fékező részénél.
Itt a kép:
Szerinted miért vagyok ?
Pontosan! a rizsda nem 2 nap alatt jön ki vagyis, ezt még rám se lehet verni, hiszen pénteken 16-kor vettem át, vagyis nálam van már kemény 4 nap és 20 órája:-)
Azért ez igy nem teljesen egyértelmü, mert kb 2000 huf ért lehet kapni piros festéket, és ez nem jelenti azt hogy 2000 huf ért váltakozos motorunk lesz!
Szoval inkább olyan motort keress aminek bele van ütve az oldalába h VC na az már biztos váltakozos, ha piros ha nem!
Lojzi az olajfogyasztás amiatt növekszik mert a szegényebb keverék miatt nagyobb a hő a dugattyu körül?
Megkérdeztem az oldalsó idomot ha jól emlékszem 15851+áfa az ára.
Blu ha vissza olvasol 1 2 oldalt ott leirtam,hogy a gumid mitől rozsda szinű.Ami a féktárcsa rozsdásodást illeti az a tárcsa és a szegecs közti résztöl jön,di ilyen a többi is megnéztem neked,még az 1-ik tulaj banditján is ilyen őt nem zavarja ez ilyen!
Megvan a forgalom is:-))))) már csak pár nap (még mindig) mert uge 3 nap múlva mehetek csak a közlekedési főhatósághoz a papirért....és azzal az okmányirodába
a rozsda ügyben?
Hát Én is kiváncsi leszek a Hollós mit lép rá, mert ez azért GÁZ.......
Kicsit elgondolkodtató, hogy mennyire nézik ŐK meg a mocikat, hiszen ez azért nem egy rejtett helyen van. A poén, hogy mikor felértem még nem volt ott a gép, mert még le kellett mosniuk......
Nekem specc nem egy tiszta motor kell (hiszen ugyse lesz az:-) hanem egy rozsdamentes......
De majd ha meglesz a jogsim végre akkor a Hollós lesz az első utam, hisz ezt azrt nem hagyom csak így.....nem ezért fizetek ennyit.
A GS-s is rozsdásodott, de nem átvételnél, és ugye Én nem napelemes vagyok......annyit meg nem sűrűn ázik egy normális ember mint ÉN:-)))))
Ez a rozsda tényleg gáz megyek haza és nézem az enyémet is.Most egy kicsit elbizonytalanodtam
ugyan nincs még meg az összekötőcsö, feltegyem e a Bódis dobot vagy sem akkor most kell - e az
elektronikán állitani vagy sem?Aki tudja rá a konkrét választ kérem irja le.A régi 750-esen a Raptor
dob feltétele után csak karbit szinkronizáltunk semmi mást.A hangja 6 ezer felett csuda lett és motor-
féknél ahogy "visszaszólt".Én nem vettem észre hogy jobban vagy rosszabbul ment volna és nem is
ette az olajat sem.Az biztos,hogy a márkás dobok azért olyan bün drágák mert benne van a fejlesztés és azt is ki kell csengetni.Egy kipufogókészitő / nevét nem irom le/ azt mondta ök úgy "fejlesztenek" szét vágnak több Akrapovics Yoshimura vagy más sérült dobot.Az erő legyen veletek!
Este megfigyelem az enyimet is....
A MÉH telepről hoztad a rocskát?
szóval nem épp megmagyarázható hogy egy 00001km-es motornál ilyen legyen a gumi vagy a féktárcsa
Azt meg nem hiszem, a rozsda lefolyik(?) és ekkora helyen szétterül a gumin
A tárcsa a belsejénél rozsdál......vagyis nem a fékező részénél.
Itt a kép:
Szerinted miért vagyok ?
Pontosan! a rizsda nem 2 nap alatt jön ki vagyis, ezt még rám se lehet verni, hiszen pénteken 16-kor vettem át, vagyis nálam van már kemény 4 nap és 20 órája:-)
És ugye egy féktárcsa nem 2ft
Szoval inkább olyan motort keress aminek bele van ütve az oldalába h VC na az már biztos váltakozos, ha piros ha nem!
PONT MINT ITT