Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sehogy mert terveztem alá egy másikat......és ez legalább védi majd a combdörzsöléstől is......

az meg ilyen lesz
OK! Csak azt mond meg nekem hogy 200-nál hogy veszed fel?:-)))))
a Jobboldali olajdekli 22párszáz forint, akármeik suzuki kereskedésbe emg kell hogy hozzák!
Hy Blue !

Nem megmondtam, hogy rövid lesz a 20 cm -es nem hittél nekem én is kettőből csináltam egyet így leér az ülés alá teljesen.

Sajnos a feketének ( ez a legszebb Bandita ) ez az átka nekem is vannak hajszálvékony karcok rajta, de én úgy kéthavonta vixolni szoktam WS Platinum Lakkprotektorral ezt úgy rendeltem húzták a fogamat amikor fizetni kellett de bevált már két éve használom ( a kocsira is ) és még egy flakonnal sem fogyott el és eltüntet minden karcot .Nekem bevált és meg vagyok vele elégedve.

Az előző hozzászólásodhoz csak annyit, hogy sokszor én is keresem a hetediket pedig már lassan második éve hajtom ez a jó benne a nyomaték szavaiddal élve ŰBERFASZA

Vigyázz rá és magadra is !


Póló ügyben megkaptad a mailt ?
Én ezüst négykilóssal szembejöhettem, délután fennvoltam!
és amit felraktál tankpadot már azt hogy vakarod le?
Én a vipera helyett a boxert ajánlom, zsebben is elfér, és nagyot lehet vele ütni Már majdnem otthon voltam, mikor egy swiftes nyanya kijött elém. A balrakanyarodó autó látta, h jövök, a swift ment jobbra, de h jön-e valaki az nem zaklatta. Nem baj majd legközelebb (egy KAMAZ, az nem tud megállni).
fekete motoron látszanak a karcok...ez van az enyémen az ezüst metákl rész makulátlan a feketén látni közelebbről egykét 1-2mm-es karcot (5nél nem többXD) nem tudom hogy sikerült összehozni őket de a lényeg hogy a fekete kényes de legalább gyönyörűűű
Ez a része NAGYON!


A fényezés (emailben írtam épp neked) viszont KATASZTRÓFÁLIS!
jelenleg 143km van a gépbe....vigyázok rá mint a szemem fényére - és mégis van már rajta karc, pedig csak a kabátomat tettem rá tegnap......

Szóval most épp tankpadozás van.....mert ugye a Banditás tankpad rövid lett (20cm) és nagyobb kell rá (legalább 30, de 32 is ráfér)
Plusz ahova becsúszik a lábam oda is teszek valamit......



Szóval most felmászok a netre mégjobban és levadászok valami frankó kis FANTASY képet - majd szétdarabolom......
Na igen:-))

Hazajöttem a melóból és ugye forr a vérem:-))))
Vittem egy kört a lányomat, azt a sárkány is "elmegyek a boltba".....szöveggel indult:-)
No akkor ne menj - hanem viszlek.......
Irány ki a 6os......kikanyarodok ...jön a dobozos kocsi.....
Most ugye 6000-ig pörgethetem.....hát 5sec-ig nem csak addig ment, mert az a BAROM telibevert volna.....

Az lefordultam a táblánál....mire kb 30cm-rel mellettem ment el.......



NO ilyenkor lesz egy vipera felszerelve.....mert a köcsög után megyek azt bezuzom a szélvédőjét a BAROMNAK........NEkem specc ezért lett NAGYON jó hogy nem 140 a vége a motornak egy nagyobb szembeszélnél......
ÉS?

Pont ezt mondom hogy TE és a hozzád hasonlóknak lesz pár év mulva is motorjuk, mert nem hajszolják szét....
Szóval jól teszed! (szerintem)
Mikor hoztam haza motort mentem huzamosabban 160-nal, simán bírná sokszáz kilométeren át, de nincs szívem széttépni a száját, sokáig akarom még használni, míg össze nem jön a zsé egy vadiúj 1250esre
Amúgy kipróbáltam a végét és 12500-nál 185-t ment, a km óra pedig már bőven 190 felett járt: Max nyomaték és teljesítmény 11000-n jön ki belőle kb, de azért még ment utána is egy picit, talán ment még volna feljebb kisebb ember alatt, de csak 1-2 kmh-val. A gyorsulása viszont igen jó, 40 Nm, 190 kiló menetkészen.
8000-n 125-t mutat nálam, tovább azért nem megyek, mert a 4 szelep kicsit zabálja a benyát. Mikor egy teli tankkal városban közlekedtem, gyorsulgattam stb megevett 7,5 litert, ha nem húzom8 ezer fölé, akkor elvan 5,5-el. Néha pályán jól jönne egy kis plusz, de annyit úgysem megyek ott, túrázni meg tökéletes a 120.
Ja lokitomi!Te is úgy vagy vele hogy a 8000es fordulat elviselhető!Még azt bírja mert nekem annyin van 120 on!
Sziasztok
Voltam ma Dobogókőn és Visegrádon, annyi Banditot láttam, h el se hittem. Közületek nbem volt véletlen valaki? Király volt.
Más: én is kb 120-szal járok, és a 4 kilós Banditban is van szufla, h a kocsikat otthagyja, ha genyóznak.
nem kellett volna cserélni....
Szia !
Én nem vettem le a leömlőket, szűkösen de ki lehet venni a szűrőt, nekem sikerült!
Üdv: Steven66
Hali!Nem tudjátok milyen árban van a hátsó fék felőli oladaldekni mert ki akarom cserélni!Köszi!
Ez az amiről beszéltem, a nyomaték alacsony fordulaton "hát 6-ba vol még mindig.....meg se érezte a moci.
A GS-nél itt már dadog, köhög....váltani kell vissza 3-4be......"
Látom neked is megtetszett
Hát igen, éljen a sok nyomaték
Hát igen kinek mit jelent a "menés". Nekem egy 150-160-as tempo bőven megfelel, többet az utak sem engednek. Viszont itt volt a gs ~vége, a bandi viszont ezt csípőből kirázza, és még van benne bőven tartalék arra az esetre, ha mondjuk egy versenyzőhajlamú autós szemétkedni akar.
Elég gyakran találkozom olyannal, hogy 130-körül gurulok, és tapad a seggemre mindenféle szar 206-os peugeottal meg hasonlókkal. Az meg nagyon idegesítő ,hogy ott lohol mögötted, de megelőzni már nem tudna. Na akkor én szeretek elhúzni. Persze nem mindig így közlekedek, de azért ,ha ilyen kedvem van akkor legalább tudja a gép.
csak òvatosan azèrt
Blue devil!Nekem csak 400 as banditám van és 15 ezret pörög!Amúgy csak ha síetek akkor szoktam 8000 fordulaton menniamúgy 100 110!Kb 100 on van 6 és fél 7 ezren!A 8000 es fordulat meg szerintem nem gáz!Kigyorsításnál meg ha gyorsulgatni akarok akkor is max 8000!Nagyon ritkán pörgetem 10000 ig!de amúgy 4000 5000 es fodulaton járkálok vele!
120-nál 8000?
Jó persze....hiszen gép és gép.... nekem ott csak 6000 volt a GS-is és a bandita is ennyi......
Ez addig nem gond ha mondjuk 15.000-ig pörög...
De a motor akkor a legéletrevalóbb (hosszú életű) ha a fordulat tartomány 40-60%-án tartjuk....

Épp ezért szoktam mondani hogy sokan - Én is - minek vegyek egy 200Le-ös motort?
A legtöbb paci a végén adja le a cumót......amire nincs szüksége szerintem egy túramotorosnak.

Ismét csak a Gs......
8000 felett adja le a 48 lovat (ha nyitott)......
A túrázásnál max 7000-ig mész (ekkor 140 a tempó).......vagyis ahoz hogy kipörögjön a gép 6-ba már közel 170-el kell hogy menj..... ÉRTELME?

De tegnap NAGYON meglepődtem a banditámon:-))))
Mentem hazafelé az okításról és körforgalom...... lassitok.....bemegyek....kijövök.....gyorsitok....és váltani akarok.....NEM MEGY......mi van? hát 6-ba vol még mindig.....meg se érezte a moci.
A GS-nél itt már dadog, köhög....váltani kell vissza 3-4be......
Szóval már ez elnyerte a tetszésem:-)))))))
No meg a hideg-új gumis majrécsik?
Azt hittem eldobom az agyam:-) Már most kisebb a csík mint a Gs-en volt:-)