Hi!
Azóta összenyomott sörösdobozzal járok Vagy telivel, és ürítés után összenyomom
De a tükörtartó nem a földön törött,nekiburult bandika a mellette álló Lada Niva Pajeronak, és hát az volt a keményebb...Pedig azon is letörtem már a jobb tükröt, csak akkor meg az volt a baj, hogy a kocsi is rajta volt... Mostanában tiszta szerencsegyerek vok
a támasz alá érdemes egy kör alakú lapot vágni és hordani...van amikor jól jöhet, bár lehet kapni is...amúgy én a garázs falán törtem le a fékkar gombócvégét van ez így .-)
Hi!
Hát, nem kell sok hogy töredezzen...
1x elsüllyedt a sztender a földbe, azt1kuplungkar bánta, utána a balfaszságom miatt eldőlt jobbra, akkor meg a tükör öntvény tartója csattant el
ja, mindez egy héten belül...
Az Rf is jó lenne és legalább olyan megbízható a tesztek alapján mint a bandit, de a legfőbb problémám az Rf-el hogy rengetegem írták már rólla hogy a fasza magyar utak miatt törik/repedezik rajta az idom!
Hi!
Még egy kérdéserről a kormányról.
Ha megvan a furat, kiemelő,stb. Lejön a csutkakormány, de a rögzítőcsavarok, amik a telónál vannak, jók lesznek hosszra?Vagy vmi alátéttel kell bájlágolni?
szerintem 600ast vegyél, ha van rá pénzed, a 400as amúgy is japán belpiacos, és kevesebb hozzá az alkatrész, de lehet hogy hülyeséget mondtam...amúgy a 197centimmel még a 250esem is kényelmes, olyan motorot meg úgyse találsz ami az utasnak is kényelmes, kivéve goldwing meg ilyenek
amíg nagy a szerelem úgyis kibírja ha föltöri a seggét
Azt szertném megkérdezni Tőletek, hogy Én eddig csak segédmotorral jártam, és most tervezem nagymotor megvételét. Először sportmotort akartam akartam, de túrázni szertnénk a barátnőmmel, és számít a kényelem, ezért a Bandit mellet döntöttünk! Azt szertném megtudni, hogy szerintetek egy
400-as vagy egy 600-as lenne jobb választás? Fontos hogy tudjunk pakolni a motorra és hogy kényelmes legyen a 187 cm-emnek is + az utasnak! Fontos a megbízhatóság és a szrvízigény, erről mi a véleményetek? A 400-as jobb lenne talán kezdeni, de nem akarom hamar kinőni és nem tudom milyen könnyen mozgatná kettőnk tömegét?Milyen táv tehető meg velük egyhuzamban? Esetleg fogyasztás? Mennyi a kényelmes utazótempó, amit a motor 2 személlyel még kényelmesen bír 400,600?
Addig nézd meg a videóknál, Kistolmács ZX9R címen, mit szenved a Ninja
Gatterseggrészeg tulaja egész este rángatta neki...
Jól lehúzták a vidit mondjuk, de azért sztem keggggyetlen hangja van a gépnek!
Hi!
Kösz Zöldi!
Egyébként ez gondolom nem gyengít a villahíd szilárdságán.
Vkinek van ilyesmivel tapasztalata?Sztem ráteszem az oszlopos fúróra, párhuzamosan 2 furat, kormány bele azt joccakát.
A csőkormányos banditok gyárilag ilyenek, vagy azok is kormánykiemelőkkel lettek túrásítva?
Nem kell kicserélni. Kell két lyuk a villahídba, egy kiemelő meg egy kormány. Kiemelőt tudsz gyártatni, vagy van a louisban is. Alu kormányt én a múltkor 7e forintért láttam, nem vészes...
Hi!
Csutkakormányos bandiról akarom a kormányt túrásra cserélni. Ahogy néztem ehhez a felső villahidat is cserélni kell. Volna vkinek illesmi, meg kormány elfekvőben?
azt ugye vagod,h ne mvagyok szegedi, csak szegeen alberletben vagyok:) szoval ha komolyan gondolod ezt a polirozuast,akkor ki kell hoznod a moccot lelere.
mellesleg amikor tisztittattuk a ceges autot,megkerdeztem oket vallalnak-e motor polirozast.azt mondta vigyem el es megbeszeljuk.mondtam nem az enyemrol van szo,es kozoltem,h majd te felkeresed oket a kozeljovoben.mondtam a tipusat is a motorodnak,valoszinu elvallalnak. szegeden a bakay nandor es vasarhely sarkan van egy korforgalom. a bakay kijaratnal kozvetlenul vanegy automoso,ohozza kellene vinni (pontos cim:bakay nandor u. 45)
Azóta összenyomott sörösdobozzal járok Vagy telivel, és ürítés után összenyomom
De a tükörtartó nem a földön törött,nekiburult bandika a mellette álló Lada Niva Pajeronak, és hát az volt a keményebb...Pedig azon is letörtem már a jobb tükröt, csak akkor meg az volt a baj, hogy a kocsi is rajta volt... Mostanában tiszta szerencsegyerek vok