Megnéztem, és egészen megtettszett a GS500 is. Egészen hasonlít a Banditra. De le lehet vizsgáztatni egy ilyet némi felár ellenében, úgy hogy A-korlátossal is vezetni lehessen?
Na akkor most légyszives mond el nekem miért drágább? Pedig még több dolog szol a Bandit mellett mint irtam: szebb, technikásabb, még egy kis krom is van rajta és mégis!
Szoval kevesebb baj várható vele , nem kell ugy széthajtani.
Biztos azt mondjátok hogy eretnek gondolat a Bandit topicban kimondani, de aki kevesebb gondot akar az inkább egy GS500-assal kezdje. Egyszerübb a motor- feleannyi henger és nem olyan minik-nem forog annyira, kb a 250-es és a 400-as között van a teljesitménye, igaz nehezebb is.
Szasztok banditák!
Nem tudja valaki hogy érdemes e a gyári leömlöböl kiköszörülni a varratokat belülröl,hogy tágabb legyen a keresztmetszet.Azt néztem hogy 3mm-t simán ki lehet szedni hengerenként ,van valakinek ilyesmi tapasztalata?Elöre is köszi
Bocs mindenkitől hogy a GS-sel példálózom, de ugye az volt - arról tudok mesélni....
Szóval a GS-sel és a MINT robimmal is hidegebb indőben feljebb állítol az alapjáratot és a probléma letudva.........
Nyáron persze, vagy ha sokat megyek aznap akkor vissza kell kicsit csavarni.
Mivel minden moci más és más - igy egyéni beállítás dolga hogy ki -meddig tekeri...
Nekem ilyen reggeleken a GS-se indult gyenge akkuval és 20W50-es olajjal.....
de ahogy Old Piet írta a hidegben való indulás elég tág......
Kezdjük a gyenge akkuval......
Utána az olaj (amugy ha jól tudom 5w40-es a legkisebb motorolaj - legalábbis Én ezt láttam valahol, de meg ne kérdezd hol........)
Kábelezés (nem e máshova megy el a szufla)
kompresszió....stb
Csákó!Tegnap én is nehezen tudtam beindítani a masinát mert már egy hete nem mentem vele!Még ilyen soha nem volt!Mindig pöccös volt eddig!Legalább egy negyed órát kinlódtam vele!Közben rájöttem hogy agyon ra szivattam és végűl nem is kellett semmi hozzá hogy beinduljon!csak épp egy nagyon kicsi gáz!és úgy beröffent!Utánna nyomtam rá a szivatót!Majdnem elkéstem a suliból!
azért nem fogok évszakonként olajat cserélni... a gond tényleg a szivatóval van,ahogy Briant mondja, túl sokat kap, nélküle meg keveset, szóval nehéz eltalálni, nyáron nem okoz gondot,csak hidegben, de ki lehet bírni...
Nekem ez a probléma meglett oldva.
A baj az hogy szivatóval túl sok benyát kap, nélküle meg túl keveset.
Külön kelyheket kell hozzá csináltatni és a problemó megoldva
De majd megkérdezem pontosabban mit kell erröl tudni.A biztos csak az hogy ez széria hiba.
Legalábbis a 250-nél tuti
Nem igazán a hajszáritó a megoldás
Ha egy motor nehezen indul (mondjuk az öninditó jó) akkor, lehet hogy nincs elég szikra, rosszak a gyertyák, kiűrült a karbi, hidegen túl sűrű a motorolaj ,ki van kopva a motor, egy vagy több hengernél (karbiszinkron), nincs elég kompresszió.... lehet még sorolni.
beindul úgy is csak minek erőltessem, ha vannnak könnyítő eszközök, és a tűzrakást meg hagyjátok már, azt fater csinálta a teherautóval, nem én a motorral uhh 1 hete motoroztam utoljára, már úúúúúúúgy hiányzik...
GSF250eladó! 360eFt, fekete, Michelin gumik, új első fékbetét...
Szoval kevesebb baj várható vele , nem kell ugy széthajtani.
Nem tudja valaki hogy érdemes e a gyári leömlöböl kiköszörülni a varratokat belülröl,hogy tágabb legyen a keresztmetszet.Azt néztem hogy 3mm-t simán ki lehet szedni hengerenként ,van valakinek ilyesmi tapasztalata?Elöre is köszi
Bocs mindenkitől hogy a GS-sel példálózom, de ugye az volt - arról tudok mesélni....
Szóval a GS-sel és a MINT robimmal is hidegebb indőben feljebb állítol az alapjáratot és a probléma letudva.........
Nyáron persze, vagy ha sokat megyek aznap akkor vissza kell kicsit csavarni.
Mivel minden moci más és más - igy egyéni beállítás dolga hogy ki -meddig tekeri...
Nekem ilyen reggeleken a GS-se indult gyenge akkuval és 20W50-es olajjal.....
de ahogy Old Piet írta a hidegben való indulás elég tág......
Kezdjük a gyenge akkuval......
Utána az olaj (amugy ha jól tudom 5w40-es a legkisebb motorolaj - legalábbis Én ezt láttam valahol, de meg ne kérdezd hol........)
Kábelezés (nem e máshova megy el a szufla)
kompresszió....stb
Kezd az elején....... töltsd fel az akkut FULLRA
sajnos olyan kép nem lett, de Elbandit is kijött - és csinált pár képet, videót
Most melóban vagyok, de este belinkelem
"94-es, 400-as Banditra keresnék idomokat(és egyéb alkatrészeket)! ha valaki tud valamit segíteni, légyszi szóljon!
Köszi
A baj az hogy szivatóval túl sok benyát kap, nélküle meg túl keveset.
Külön kelyheket kell hozzá csináltatni és a problemó megoldva
De majd megkérdezem pontosabban mit kell erröl tudni.A biztos csak az hogy ez széria hiba.
Legalábbis a 250-nél tuti
Ha egy motor nehezen indul (mondjuk az öninditó jó) akkor, lehet hogy nincs elég szikra, rosszak a gyertyák, kiűrült a karbi, hidegen túl sűrű a motorolaj ,ki van kopva a motor, egy vagy több hengernél (karbiszinkron), nincs elég kompresszió.... lehet még sorolni.