Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sztem a kinézett paripát vigyétek el közösen egy szervízbe, és ott kérni egy átvizsgálást.(lehetőleg a szevízben Te legyél az ismerős, ne az eladó) Azt a pár ezrest megéri. Pl a kompresszióhiány kb 5 perc alatt kiszűrhető, és máris lehet a gépet otthagyni.
Amúgy egy supercity után inkább 400-ast javasolnék.
De te tudod
Tiz évnél fiatalabb ugyebár alig van
Egy 10 éves motornál, amit ráadásul nagyon pörgetnek minden előfordulhat pl egy motorgenerál akár, és mág egy szerelő se biztos hogy kiszurja a közeledtét..
Akkor most mire figyelmeztessenek kopott a fékbetét vagy a gumik? vagy kikopott a kormánycsapágy, ereszt a teló, kopott a lánc. ez az nem müködik? Szoval az "apróságokra" oda tudsz figyelni, de költséges dolgok is megeshetnbek., legjobb hogyha belekalkulálod. Mondjuk ha nincs szerencséd simán elvisz a rendbehozatal 150 e Ft-ot
szépnapot! Én egy 250es banditot szeretnék venni "tanuló motornak" igazábol arra a kis +erőre vágyom a 25ös gép után na meg az a hang.. ejjj bexarás.. na mind1. a kérdésem az lenne h. mivel lehet el rettenteni egy ien vásárlástól az embert? mire figyeljek? kopó fogyó alkatrészek,tipikus hibák,vagy olyan viselkedés ami figyelmeztet hogy ezt ne vegyem meg? kicsit értelmetlen de remélem értitek a kérdésem köszi.(balint90@freemail.hu)
Én ott tartom az izzókészletet egy zacsiban,szóval az ott az izzókészlet tartó rekesz!!!
ha valaki tudja, mi az magyarul, ossza már meg velem...
Nincs magyar kezelésim hozzá, ezért tükörfordítottam a "document tray"-t. Az ülés alatt van egy lépcsős tálca. Két kereszthasítékos csavar fogja fent a vázhoz a két oldalon.
"Dokumentumtartó tálcát kivenni " --ez micsoda?
Köszi zöldi! Te aztán frankón megmondtad. Gondolom láttál már ilyet.
Ülés le, oldaldeknik le. Benzincsap állítókarja le, benzincsapról benzincső és vákuumcső le, tank túloldaláról 2 túlfolyó cső le, a tankot hátul rögzítő csavarokat kiszedni,(az összeset, az ülésrögzítőt is) tankot levenni. Dokumentumtartó tálcát kivenni az ülés alól, alatta akksi és légszűrőház. " csavar fogja felül, utána alul csak ki kell akasztani. És lőn, ott a szűrőbetét!! Jó munkát!!!
Sziasztok tapasztaltabb Barátaim. Segítsetek légyszi. 2003-as 600 Bandit. Hol van benne a légszűrő és nagy macera kicserélni? Autószerelő vagyok meg tudom oldani de még nem foglalkoztam vele és ha megmondjátok akkor minek keressem. Így egyszerűbb. Köszi. Szép napot mindenkinek.
tedd sztenderre, forgasd a hátsó kereket, és 10 centinként lesd meg, mennyi a játéka. Ha nagy különbségeket mérsz, egyik helyen nagyon feszes, máshol meg lóg, akkor MOST kell láncot cserélni.
Azért a Suzuki nem most csinálja élete első vízes mociját. Attól hogy a Bandit eddig lég-olajos volt nem lehet az új sem olyan rossz.

Vagy tévednék?
a 600 és az 1200 között súlyban nem sok ülönbség van(tán 5 kiló) és nem az a 20Le plusz fog földhöz verni. Ha szeretnél még sok más motort kipróbálni, akkor a fokozatosság jegyében valszeg kedvezőbb lenne a kisebb, de ha életreszóló motort keresel akkor inkább a nagy.
ja, személyes vélemény: Nem vennék vízhűtőset, friss konstrukciót meg pláne nem.
a suzukinál mindig beragad egy csomó "tavalyi" motor. Simán tudsz venni újat a K6 szériából, jelentős engedménnyel. az egy kipróbált cucc, bízhatsz benne.
nagy Bandinál a gyári lánc kinek mennyit bírt, mikor kell cserélni kb? a gépbe most 14-15 e km körül lehet...tapasztalatok?
bocs! súlyosabb
Szia!

Hasznald a Valasz gombot, igy az illeto akinek irod, kap egy mail-t (ha nem kapcsolta ki a lehetoseget).

Alapvetoen a technika miatt vettem Fazert: vizhutes, injektor, merevebb alu vaz, es nem utolso sorban a szubjektiv esztetikai szempontok. Tovabbra is el bennem vonzalom a Bandi irant, van nagyon sok elonye, jo motor, de a Fazer jobban tetszik.

A lentebb emlitett osszehasonlitast nem tartom mervadonak: a Yamaha kozismerten porgos motor, praktikus hasznalat mellett 120-at 4.-ben v. 5.-ben megyek, de neha meg 3.-ban is.
A Bandi mar 10e korul leadja a max teljesitmenyet, az FZ6-ot el kell porgetni 12e fole ezert, nyomatekcsucs B:@9500, F: @11500...
Amennyiben lehet ezt a ket motort egy kategoriaba sorolni, akkor is a kategoria ket veglete teljesitmeny es technikai megkozelitesbol.

Mindenesetre az uj vizes blokkos Bandik meg megkeverhetik a kepet, lehet, hogy kesobb meg nekem is lesz egy olzanom (bar inkabb az FZ1 fele kacsingatok... )

Bandit Nemetorszagbol lehet dogivel behozni a csupasz ott nagyon nepszeru, a FZ6 meg inkabb az olaszoknal, spanyoloknal (es nalunk) a nepszeru. Itthon, amikor en vettem, nem volt jelentos kulonbseg (~150-200e) a ket gep kozott. A FZ6 regebbi 2004-es valtozatabol meg van sok a kereskedoknel, az uj modell miatt megprobaljak gyorsabban eladni, viszont az uj S2-es szeria dragabb lesz.

Mindenesetre probald ki mindkettot, es valaszd azt amelyik kozelebb all hozzad "osszesitesben"...
A nagy Bandi erősebb,gyorsabb na meg egy kicsit sújosabb motor. Ha a gázkar kezelését össze tudod hangolni az agyműködéseddel és az első néhány100km-t nem a balvárosban teszed meg, hanem kimégy a csendes mellékutakra, nem lessz semmi gond a naggyal sem. Az sem rossz ha van egy haver akinek kissebb, lassabb gépe van és együtt motoroztok egy darabig, így van egy kis vissza tartó erő. Ha "őrült" vagy akkor meg tökmindegy,hogy 125 vagy 650 vagy 1200, bármeikkel tudsz butaságot csinálni.
Köszönöm, hogy elmondtad a tapasztalatidat. Én még igazából egyiken sem ültem. De valahogy a Banditot én is jobban hozzám közelebbinak érzem.

Bár már volt aki azt mondta, hogy ha veszek, nem sokkal drágább, vegyek 1250-est.

Igaázból nem lesz az sok egy 125-ös Viragó után ?
Üdv cujethu! Néhány gondolat még a 723-hoz. A havernak 600-as 2 éves Fazere van. Volt alkalmam kipróbálni (több 100km). Hídváz ide, vízhűtés meg injektor oda, nem jobb motor. Próbáltuk 60-ról,80-ról és120-ról 6.-ban a gyorsulást, a Bandi elment. A hegyekben ritkábban kell visszaváltani és a kanyarokban sem marad le. (lehet az 50kcm +) A fogyasztás és a végsebesség is hasonló. Az ára is kedvezőbb,egyetlen hátránya, hogy 6000km-enként olajcserés. Szóval tedd oda azt az 1%-t, és Banditát vegyél. Szerintem nem bánod meg.

(bocs a Fazeresektől,de ez a tapasztalatom)
Ha megbízható,elnyűhettetlen gépet akarsz akkor Banditot veszel .ha valami mást akkor Fazert
Én is gondolkodtam azon is de jelenleg 99%-ig biztos a Bandit.

99 # 100 !!!!!

Te miért Fazert vettél ???
En is Banditat akartam venni eloszor, aztan Fazer lett belole...
Szisaztok!

Leendő Bandit tulaj vagyok.

Tavasszal szeretnék vásárolni egyet, bár addig még el kell adnom a jelenleg 125-ös Viragom.

Azt már szinte 100%-ig eldöntöttem hogy Bandit lesz és azt is hogy újat szeretnék, és a csupasz verziót. A kérdés már csak az hogy 650 vagy 1250 ? Igazából attól tartok, hogy az 1250 kicsit sok lesz 125 után. Megaztán hagyni kell lépcsőfokot is a továbblépéshez. Nemde?

Nektek mi a véleményetek?
Mennyire könnyen kezelhető gépek ezek?

Köszi.
Nehogy már az olajszűrőn spróroljatok vazz...
Persze, a könyv 2 olajcserénként írja, de légszűrőcserét is 18 ezernél ír. Az enyémet 12-nél ki kellett hajítani, olyan retkes volt!
pár hét és nagy A....