Sorry, motorozás visszavonva, a motor darabokban van.
Sajna pont most csinálja a szerelőm és sajna ma már nem fogja összerakni.Hát ez van, remélema zért még lessz jó idő.
Semmi külön problémával nem találkoztam.Ami tuti hogy nagyon kell ügyelni a folyamatos olajcserére (évente legalább 2x, meg olajszűrő is 2x),amúgy semmi nagyobb baj nincs vele, ugyan olyan minzt a többi, ha jól karbatartja az ember akkor nem lessz vele gond.
1,5 éve vettem egy 650s-t és eddig csak pozitív tapasztalataim vannak vele kapcsolatban.Kényelmes üléspozició mind a vezetőnek mind az utasnak. Nem túl könnyű (220kg),de így is nagyon kezes.A kanyarokban stabil,nem sétál, alacsony fordulatról is jól gyorsít ,még utassal is. Szólóban 225km/h-t mért az óra (idom mögé bukva),egyébként a 140-160-t szereti. Beérte már 4,5l-el is,de ha zavarom 6 körül is bekapja. Sztem jó motor ,ha túrázós vagy csak ajánlhatom.
Hát ez eléggé lealacsonyító, mert úgy mondod mintha ez női motor lenne.
Egyeltalán nem az, sőt, ha előtte nem volt motorja szerintem ne is ezzel kezdje mert akkor erős lessz neki.
Amúgy meg lánynak is kimondottan jó motor.Alacsony és széles (ami lányoknál előny).Jól kezelhető, túrázásra is kivállóan alkalmas.Meglátásom szerint nagymotor előtt ez tökéletes tanuló motor.Bár szerintem annál több mert megvan a maga feelingje.Vásárlásnál azért az állapotára oda kell figyelni de 450-500 között jó vásárt lehet csinálni.Amúgy azt is mérlegelni kell hogy erősebb kell de arra valószínűleg még költeni kell vagy gyengébb de az meg drágább általában akár egy százassal is.A végeredmény ugyan az, itt jönnek azok a dolgok hogy ízlések és pofonok.A 45 pacis változatot 92 Szeptemberéig adták ki.Fő ismertetőjele az oldaldekni ami nem síma hanem ilyen beményedések vannak rajta kör alakban.
A mellékelt képen látni fogod.
Tényleg azt javaslom hogy minél jobban átnézni és úgy kialakítani az árat, és mellesleg tényleg csak ajánlani lehet.
Én a nagyon ajánlott kategóriába sorolom.
Nnna!
Most végeztünk,nekiállok tételeket gyártani.Kovik meg megy haza melózni.
Semmi extra,várjuk a tavaszt!
Majdnem mentem tegnap,már felhoztam a mocit a pincéből,bemelegítettem,aztán látszott a lehelet,és visszatoltam!
Köszi.Majd megnézem.
Jah meg találtam egy másik sokkal egyszerűbb, igaz nem oylan látványos megoldást plexinek.Így persze maradna a bandi feeling, még ezen is gondolkodok.(főleg mert olyan 80 ezerrel olcsóbb lene a lámpárol nem is beszélve! )
Hornet olasz összeszerelés, Yamaha bulldog is olasz, Honda Gold Wing amerikai, stb.stb. Természetesen ez nem jelent minőségben negativumot, szigorú minőségellenőrzés mellett történik az összeszerelés, a japcsik odafigyelnek a dolgokra!!
A suzukit Japánban gyártják de nem minden títpust . A GS500 -at (nekem K5-ös volt) ezeket mind Spanyolbam rakják össze. A korábbi évjáratot azt nem tudom de ezt biztosan.A Banditot azt Japánvban csinálják 100 % ,mielőtt vettem én is ugyanezt kérdeztem.Fullgasnal mondták,hogy Japán de minden okmányában az szerepel.Nyugodtan vehetsz szerintem.
Az egyik lehetséges változat a 650-es Bandit. Előreláthatólag meddig fog még futni ez a típus?
Azért kérdezem, mert az öcsem 600-as Hornetet vásárolna, de még a 2006-os változatot, de sajánlattal közölték, hogy már nem nagyon kapható, a 2007-es pedig nem nagyon jön be neki. Lehet hogy engem is fenyeget ez a veszély?
Ui.: A Hornetet állítólag olaszban gyártják, a Suzit ugye nem!
Ok beugrott,de nem mondatam,hogy venni akarok csak érdeklődtem iránta.
Egyébként néztem a honlapjukat és ott meg is találtam de elég húzósak az áraik.
Bocs és köszi.
Szia.
Sajna pont most csinálja a szerelőm és sajna ma már nem fogja összerakni.Hát ez van, remélema zért még lessz jó idő.