Akarna -e valaki egy 6000 kilométert futott S-es K4-et.
Valahol 3000 kilométeres kora körül kapott egy pár GSXR veztengelyt meg egy síktolattyús verseny karbisort.
Leo cső, minden más gyári. Mentem vele, valahol 150 ló körül lehet.
Nekem valami pehelykönnyű, nagyon kényelmes járgány kellene - az se baj ha gyenge, de a tartós 100-as utazót tudnia kellene, mert egyébként nagyon hamar az őrületbe kergetne. 😆 Ja, és ne kelljen átlépnem az egekig felmagasított utasülést (meg hátsó doboztartót, stb), mint bármilyen mai váltós motoron.... A 125-ös biztosan kevés lenne, olcsó 250-es meg egyszerűen nincs, kimentek a divatból.
Nem, egyelőre marad. 125-ös Honda PCX-et akartam volna "utolsó motornak" a rossz derekam miatt, de közben rájöttem, hogyha 80-nal kell megint bóklásznom az országúton, akkor inkább nem is ülnék rá. Így elbaxtam a pénzemet a dolgozós PC-m felfejlesztésére. Amíg fel bírok rá szállni marad a GS, utána meg motortalan leszek.
Felfújtam 2,5-re a hátulját, jobb lett.