Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A bandit szeria futomu gyengesege sem zavart soha igazan, nagyjabol barmihez gyorsan alkalmazkodom.....
Igazabol a bandit gyengesege a nagy tempoju 180+os iveken jott ki igazan, ott mar nem tudsz mit kezdeni egy ugyes sportmotor ellenében, az első féktávig.... 😉
Nem akarok túlságosan belemélyülni, mert csak széria futómüves talicskáim vannak, de szerintem nem ugyan az, hogy van egy fos gátlód, és egy kutyacsont módosítással emeled ki a hátulját, és ugyan úgy összeül a kanyarban, és tényleg huzza fülét-farkát..., vagy van egy jellemzöen progresszív rúgós , méretezett gátlód , ami még emel is a motor hasmagaságán, és nem húzza össze magát sunyín az elsö kanyarban...
Lesz egyhonap lapitas?
És ezt vehetik fenyegetésnek :)
Lassan tulhaladjatok a havi dumaadagot. 😄
ja, erre már én is rájöttem. Mentem Csöngő féle gixerrel a múltkor, egy kóválygós billegős izé volt, tekertem minimálisat az előfeszítésen, meg a húzócsillapításon, egyből penge lett
Amúgy de. A banditnak annyira lent van mindene, mint kb semmi másnak. A legjobban átalakított formájában volt rajta egy 3 centivel magasabb lábtartó, meg hátul az emelés. Na, húztam a földön a kipufogó tövét meg a sztendert a másik oldalon. Meg a magas lábtartó elkopott 2 kakucsi nap alatt.
A hosszabb gàtlòval kiemelt futomu ledöntve, nem huzta mindjart mindenét a foldon a motor.
Atulve a sajat banditomrol a tiedre viszont nagyon erezheto volt, h mennyivel jobban dolgozik a futomuved es sokkal tobb a tapadas.

Arra jutottam az evek alatt, h futomuvet meg feket kell elsosorban venni.....
Nem ér semmit a banditon az emelés hátul. Nekem volt bent emelős kutyacsont is, meg a villát is póbáltam le-fel húzogatni a hídban. Ha megemeled a hátulját, igaz, hogy hirtelenebbül fordul ugyanarra a kormány imputra, viszont kanyarban folyamatosan még sokkal jobban kell támasztanod a kormányt, mert még jobban be akarja csukni.
Itt lehet a rugóstag hosszát állítani +-7 mm körül persze a rugóelőfeszítést meg a csillapítást , nekem nincs bajom ha magasabb a hátulja 189 centivel meg 103 kilóval úgy is leér a lábom 😁 na meg szoktam vinni örökölt lányom ő is plusz 60 kiló úgyhogy van terhelés remélem bírja valameddig 🙂
Szereltem be anno wilberts a havrok motorjába. Elmondásuk szerint is jobban dolgozott, megemlete egy picit a hátulját, így a meredekebb villaszöggel jobban fordult...Sajnos el lett herdálva a cucc, mert eladták motort gombokért, a motorba beépítve...aki megvete, annak akár merev vázas is lehetet volna.
elég jó, kicsit hosszabbra van hagyva kb 5 mm rel mint a gyári egyszer tekergettem a rugóelőfeszítést feszesebbre meg a csillapítást is egy klikkel azóta így járok vele , forszírozós csapatáson nem voltam csak kis laza ténfergésen itt jobbra balra, de remélem lesz valami hegyi csiki-csuki is a közeljövőben ...nem vettem ki a lengővillát ott még van valami himbilimbizés a jobb oldalon persze terhelve nem érződik csak mikor ki volt bontva a rugóstag meg a himba
Milyen a hátsó gátló?
Sör Bandit BMW , mi kell még? 😃
Volt már, lesz is 😉
Talan ezután. 😆
Majdnem meg lett megint a hónapos stau :D
Érden csináltattam (uzemanyagtankjavitas.gportal).
A Limitless-t javasolták nekem is, de lehasaltam az 50e Ft-os ártól, azt tuti elengedtem. A szerelőmnek csak jó tapasztalata van velük kapcsolatban, soha nem volt reklamáció a munkájuk után.
Sajnos nem tudom, hogy hány komponensű anyagot használt a szaki és szerintem megint csak össze vissza beszélne, ha megkérdezném. Állítja, hogy ez az anyag még soha senkinek nem okozott problémát, biztos én raktam bele szar benzint, pedig szerintem csak az van amit te írtál, nem várta meg a tank kiszáradását és az etanol/benzin szépen dolgozott. Sajnos már kifizettem (45e) és futhatok a pénzem után, de egy biztos, hogy én vele soha többet nem csináltatok már semmit. Kivittem neki a tankot, hogy takarítsa ki, de még ez sem sikerült, a fényezést is sikerült összekarcolnia. Persze még dilemmázok, hogy ha kitakarítom az az olcsóbb, vagy ha veszek egy bontott tankot...
A lófej nem is rossz ötlet :)
Kinél csináltattad? Én a pályamotorért a Limitless KFt-nél terveztem, de olyan árat mondtak rá, hogy kicitromsavaztam 2 soron, azóta köszöni, 2.5 éve hibátlan.
Èn ezt néztem ki magamnak:
http://youtu.be/vZx1WJsAlc4
Ebben az öreg elmond szinte minden dolgot ami a témával kapcsolatban felmerül:
http://youtu.be/0ORAF3YDLgk
Mint minden technológiának vannak buktatói. Itt is szinte minden lépésnél akad 1-2 de lehet több. Ha valaki elkapkodja, elnagyolja, az nyilván nem lesz eredményes beavatkozás. Amúgy végigkisérve a lépéseket, nem ogazán van olyan, amit "otthon" ne lehetne megcsinálni.

Mint talán említettem ez egy 1K cucc, nem kell baszakodni a keveréssel, és maradékot fel lehet használni egy következö projektnél. Figyelni kell, hogy ne gyüljön össze a vastagabb rétegben, ezt ha másnem ki kell szívni egy fecskendövel. Vagy kivárni azt pár hetet még mondjuk egy 5-8 mm-es réteg is kikeményedik. Itt viszont talán nincs olyan hogy kioldja a meg nem száradt rétegböl az edzöt vagy éppen a hordozó anyagot..., mert 1 komponens. Kb 40€ a szett egy 30 max literes tankhoz a foszvátozóval meg a bevonattal.

Eddig én is idegenkedve néztem az ilyen beavatkozásokat, mert túl sok lépésnél lehet hibázni, de most valahogy ki szeretném próbálni. A hegesztök-lakatosok is tudnak csinálni trehány munkát, meg utána legyen festö aki utánuk dolgozik...Mind a két szakmát gyakorló nálam már elvetett opció a veterános tapasztalatok miatt...
Akkor konkretizálva a saját tapasztalatot, kb 7-9 ébe volt 3 eset és mind katasztrófába torkollot pedig neves veteránozók csinálták őket, a valódi megoldás az lett ilyen esetekben, hogy keresni kell egy jó karosszériást aki kettévágja a tankot, akkor belül lekezelni utána összehegeszteni amit szintén lekezelni olyan anyaggal amit biztosan nem old a benya és utána lefényeztetni, igazából ez általában megvan 50-70-ből, nem tudom mennyibe került a gyantázás, hogy megéri-e azzal foglalkozni.
Ilyet vetten a projektemhez:
https://www.ebay.de/itm/114530...

"Ha sikerül kitisztítanom a tankot, akkor szerinted később már nem fog kiválni a korábban felhordott anyagból semmi? Nem lesz vele probléma?"
Sajnálom ezekre a kérdésekre én nem tudok válaszolni. Nem ismerem az anyagot amit használt. Egy vagy 2 komponensü polimert használt a müvelethez...Ha 2K é kioldotta az egyik komponenst teljes keresztmetszetben, akkor nincs összefüggö réteged belül...ha van is összefüggö réteg, a kioldott-hiányos komponensü rész eltávolítása nem tudom mennyire lehet eredményes. De legnagyobb kérdés, hogyha ez 2K-s anyag akkor is rétegvastasággal arányos kikeményedés ideje, vagy csak az általam ismeret 1K-s anyag esetében. Erre a felhasznált anyag útmutatója , meg a iparos tudja megadni a választ csinálta a tankod.
Azt javaslom keresd meg ismét, ha már fizettél az elvégzett munkáért és így egy kicsit megvilágosoadva, meg a vizsgálatod alapján kérdezd meg újra, hogy akkor most mégis hány óra van. Hogy esetleg gariban lekezeli újra (ha ez lehetséges)kitakarítja ö maradványokat, vagy legalább valamilyen szinten kárpótól, ha fent említett tényállás forog fent.
Persze légyszives kezeld úgy, hogy ez egy feltevés csak a rövid kutakodásom alapján, szóval ne küldjél mindjárt lófejet az ágyába, de puhatold ki, milyen anyag, és hogy ennél ez elöfodulhet -e.
Köszi K. István, úgy látom te eléggé belemerültél a témába. Szereztem egy endoszkópot azzal belenéztem a tankba, sajnos minden sarkot nem tudtam megnézni, de szerintem az lehet a probléma, amit te is leírtál, hogy vannak olyan részek, ahol vastagabb rétegben vitték fel az anyagot és ott nem száradt meg rendesen a gyanta, ebből oldódhatott ki az a sárga anyag. Anno úgy hoztam el a "mestertől", hogy megkötött az anyag, nyugodtan feltölthetem a tankot. Szerintem elfeledkezett arról a kis apróságról, hogy lehetnek vastagabban felvitt részek is (max 1, másfél hetet száradhatott kora ősszel).
Bármilyen aceton jó, akár a 99,9%-os is? Ha sikerül kitisztítanom a tankot, akkor szerinted később már nem fog kiválni a korábban felhordott anyagból semmi? Nem lesz vele probléma?
Egy próbát tényleg megérne a tisztítás, mert egy bontott tank is mire felkerül a motorra festéssel, matricázással együtt kb 100e és akkor még nincs gyantázva 😀