Van az úgy - a fogyasztói társadalomban pláne - hogy az ember megkíván valamit, na de hogy az éppen egy használt karbisor legyen nagybandithoz, az azért elég perverz. 😂
Pedig Én vevő lennék rá 😁 másik érdekesség ha szivatóval indítom be a motort akkor nem pörög fel a motor 2000-3000es fordulatra hanem marad 1000 környékén. Csak ha húzok neki egy kis gázt akkor kezd el felpörögni 3000 környékére. Ez így normális?
az enyém köszöni szépen jól van 😁 sokmindenbe cseréltem már váltót CBR-ekbe gixxer zzr banditba még nem, leginkább a kapcsolóköröm gömbölyödik le a kettesnél ez akárminél előfordul utána dobálja a kettest a gixxer volt a kivétel ott az 5-öst vagy a 6-ost dobálta habár ha belegondolok egy 98 as 750 esnél is valami ilyesmi volt meg egy 2004 esnél is
Annak töredékért is van, csak az is hibás... :)
Nekem is van 8-10 váltóm, de 40000-ért a padlásra nem mennék fel, hogy megnézzem, hogy hova tettem... :)
Pl ennek a blokkját ha bontják :
https://auto.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_bereg/Suzuki__Gsx_f_1100_119232814.htm
Abból szintén ki lehet nyerni a megfelelö alkatrészeket.
Hogy könnyebb legyen alkatrészre találni, a banditban lévö váltó sok alkatrésze azonos a gsxr 1100 és gsx 1100 egyes évjárataival. Sok esetben érdemes megvenni egy kis futásteljesítményü bontott blokkot, mert akár kevesebbet kérnek érte, mint csak a váltóért. A gsx 1100-es amúgy is egy rút kiskacsa, van hogy a komplett jármü ára nem éri el az 1000 eurót, közben alig van benne pár 10 ezer km. Söt van belöle nyitott példány (130 LE) , és akár a vezértengely átpakolásával, némi fúvókázással izmos lesz a bandit.
Itt rákantintasz pl a 4 -es fokozat fogaskerekére (5-ös pozi) és a bejövö oldalon láthatod, hogy melyik típusok melyik évjáratába építették be.
Ha nagyon kreatív vagy, akkor "pici" hozzáértéssel a gsxr 750-es (adott évjárat) 6 sebességes váltóját is bele lehet ügyeskedni, egy minimális CNC munkával kiegészítve.
Amúgy ha sikerült rendbetenni, akkor a következö váltocserét úgy lehet elkerülni, hogy alacsony fordulaton nem terheled a váltót. vagyis minden komolyabb kigyorsításnál vissza kell kapcsolni. Az eröforrás karakterisztikája ugyan támogatja az alacsony fordulatról való nyomatékos kigyorsítást, de sajnos a váltó konstrukciója viszont nem. Az egyik oldalon ugyanis mindig keskeny a fogaskerék és annak csapágyazása, a másik oldalon meg széles a kpcsolonyo horony miatt. Terheléskor a kapcsolóköröm a fogaskerék oldalán elnyomja a keskeny fogaskereket, így a kapcsolódó fogpárok nem fekszenek fel egymásra párhuzamosan, hanem csak ez egyik oldalon. Itt túl nagy lesz a felületi feszültség és innen indul el a kipattogzás. A fegfelület elvesziti az evolvens formát, a kapcsolat során már tiszta gördulés lesz, ez okozza a zajt. A fog idövel el is tud törni, nem beszélve az olaj folyamatos fémszennyezésével, mely komoly pusztitást csinálhat, mielött a szürö vagy a mágnes megfogja.
A legtobb bontott valto mivel oreg a tipus mind ugyanez,szuzukinal tuti lehet rendelni fogaskerek part,es hajra,blokk ki hanyattfordit vagy tudja fene hogy jon szet es csere.
Sziasztok. Van egy 2004es 1200s-es banditom ami 4. fokozatban nagyon búg, süvít, visít 😃 valaki tud bontott váltó alkatrészt? Ha jó áron van akkor akár komplett váltó érdekel.
-Nem.
Nekem is van 8-10 váltóm, de 40000-ért a padlásra nem mennék fel, hogy megnézzem, hogy hova tettem... :)
https://auto.jofogas.hu/szabolcs_szatmar_bereg/Suzuki__Gsx_f_1100_119232814.htm
Abból szintén ki lehet nyerni a megfelelö alkatrészeket.
https://www.partzilla.com/prod...
Ajánlom mondjuk ezt az oldalt használni:
https://www.partzilla.com/cata...
Itt rákantintasz pl a 4 -es fokozat fogaskerekére (5-ös pozi) és a bejövö oldalon láthatod, hogy melyik típusok melyik évjáratába építették be.
Ha nagyon kreatív vagy, akkor "pici" hozzáértéssel a gsxr 750-es (adott évjárat) 6 sebességes váltóját is bele lehet ügyeskedni, egy minimális CNC munkával kiegészítve.
Amúgy ha sikerült rendbetenni, akkor a következö váltocserét úgy lehet elkerülni, hogy alacsony fordulaton nem terheled a váltót. vagyis minden komolyabb kigyorsításnál vissza kell kapcsolni. Az eröforrás karakterisztikája ugyan támogatja az alacsony fordulatról való nyomatékos kigyorsítást, de sajnos a váltó konstrukciója viszont nem. Az egyik oldalon ugyanis mindig keskeny a fogaskerék és annak csapágyazása, a másik oldalon meg széles a kpcsolonyo horony miatt. Terheléskor a kapcsolóköröm a fogaskerék oldalán elnyomja a keskeny fogaskereket, így a kapcsolódó fogpárok nem fekszenek fel egymásra párhuzamosan, hanem csak ez egyik oldalon. Itt túl nagy lesz a felületi feszültség és innen indul el a kipattogzás. A fegfelület elvesziti az evolvens formát, a kapcsolat során már tiszta gördulés lesz, ez okozza a zajt. A fog idövel el is tud törni, nem beszélve az olaj folyamatos fémszennyezésével, mely komoly pusztitást csinálhat, mielött a szürö vagy a mágnes megfogja.
https://www.sportmotor.hu/foru...
Az ebay-en is mind pittinges:
https://www.ebay.de/sch/i.html...