Sosem felejtem mikor a Rossfelden lefeleben eloszor megfekeztem a regi street tripledet, olyan szepen emelte a segget, de teljesen kontrolalhato volt. 😁
Azon nem szeria fek volt ugye?
A bátrak nem fékeznek 😆 93 As gs500 amon brutál fék volt elől metz lasertecet használtam olyan szépen fütyült a gumi öröm volt fekezgetni , a havernek xj600 volt na mondom rápróbálok arra majd pofára estem a ház előtt 😁 adagolható is kell legyen a gumi se legyen valami kukabúvár durva dolgok ezek
Én adnék az SV-nek egy esélyt. Ha ergonómiailag kiadja, akkor kell bele valami progresszív rugó előre-hátra, merg egy jó nissin főfékhenger,
ha más nem, egy gixeré k8 vagy után, rendes betéttel. Onnan már meg lehet vele állni is, és szerintem egy SV sokkal szórakoztatóbb mászkálós motor, mint a kis bandit. És egykerekezik úgy, mint a nagy :D
különben találkoztam eggyel egy yamaha majesty robesz volt nem mondom meg mekkora 125-250 de lényegtelen alapjáraton mozgott a tengely előre hátra ahogy a motor szívott , ott volt kotyogás lehet éppen 1 mm nem de majdnem az alapjáratot valahogy tartotta úgy ahogy ment a gazdája nem óhajtott másik vagy új karbiba fektetni asszem azt mondta eladja, robeszeknél még az úszó tengelylyuk szokott kikopni az is vicces ha szerencséje van az embernek fel lehet fúrni kicsit nagyobbra és nem fog mászkálni az úszó tengelyestől vagy letörik az egész
Igen, köszönöm! Azóta találtam NORMÁLIS szerelőt is 😄 így most normálisan menve 90-130 között 5.7-5.8 a fogyasztás.
Egyetlen amiért elgondolkodtam.. Sokáig még egyedül megyek, lehet elég lenne.. Mikor az asszonynak megemlítettem: "mennyire unatkozol" 😀 igaza van.. Úgyhogy marad, mert menni megy, szeretem is, csak gondolat volt az egész 😀
Ezeket a korai FI redszereket egy egy anno 30 ezres proptec OBD vel lehetett fagatni... van ilyenem is... de szinte soha nem hasznaltam, mert az en motorom 2003-as es 2004 tol volt meg a csati... a suzukiknal. Direkt vettem ecut, meg kabelkorbacsot, de mivel az gsx 1400 eleg stabil, nem kerult sor az update-re.
"különben nálad ez a karbitéma valami berögzülés ? 😁 mindenhol falsoló karbik szétkopott tengelyek"
Nem hiszed de privatba csupa ilyenekkel talalnak meg... en probalom ezt hagyni utoljara mint hiba, de a vegen kiderul, hogy kiszaradt, osszezsugorodott a filckorong tomites a pillango tengelyenel. Nem igen kopnak ki, csak filcet kell cserelni...;)
Tudom milyen etvagya van a bandinak. ;) Volt par a kezem alatt tudod, meg turaztam csspatban veluk, gixer is ilyen...fostorgos 5.5 alatt is lehet szeria porlasztokkal, vagy akar 10 felett ha ugy van...
De ennek a sracnak takan tavaly lett vegre visszaalakitva gyarira a szetfurkalt porlasztosor ( benne van a jezem). Igy ha nem is full gyari, de talan nincs tul messze tole...
Amugy en mar regen adtam 100 eurot lanccert... rk530-at 50 euroert szortak ki(zwm vagy mi a jelzese) ;). ..
Oke, vettem.
Magam inkabb a porlasztosokat preferalom pont az altalad emlitett elemek miatt, de azon kisebbseghez tartozom, akinek nem okoz fejfajast. De muszaki jartassaggal nem rendelkezo ismeroseim (pont SV tulaj is van koztuk) aldjak az FI-t, mert egy lambda szondat meg ok is ki mernek cserelni.
Mindettol fuggetlenul meghajlok erveid sulya alatt, pl. a futomu/fek elottem kvazi ismeretlen.
Ha nem szentírás a szuszka, akkor 6kilósba próbáljk ki mindenképpen egy tripla 675-öt. Könnyű mint a bicikli, 4,5-6,5 fogyasztással elvan a magasabbal már nagyon jó huligán. A sor3 meg nagyon jó kis lineáris blokk. A szépség meg ugye relatív, én mindig megmosolygom szemből, rajta ülve meg nem látom. 😆 600 f4i-t megeszi gyorsulásban.
Az fapad elsoteloba tul lagy a rugo, meg meg el is farad, emlekeim szerint semmit nem lehet allitani rajta...jatek fekek vannak rajta... amugy a megkozelites jo. Nyilvan kevesebb henger, fiatalabb uzemanyagrendszer egy kisebb koltsegu fentartast hozna magaval... ugyanakkor befecskendezes miatt tobb senzor van a rendszerben mely mar igenyel nemi masiranyu tudast, esetenkent dragabb szerszamokat, hibakodolvasot, ha hazilag akarja orvosolni a hibakat..., aztan akkor eluszik az elony a rèven. ;)
Nekem attol van gyomorfajasom ebben a temaban, hogy egy oxymoron az hogy az draga hobby motorozason sporolni... innentol meg barmi sàntit ebben a tèmàban pro es kontra.
speciel idén mikor néztem a fogyit és enyhén élvezkedősre vettem a figurát inkább 8 volt mint 7 persze 6 körül eljárkálok ha másokkal megyek .....lesz az 2-3 liter is a különbség nyugis tempóban, a 600 ason is 530-as lánc van ellenben arra lehet a gyengébbet venni nyugodt szívvel, jt lánc fogaskerekekkel kb 100 euro volt a nyáron 600 asra nekem a lánc nem jön ki annyiból különben barátságosabb a természete nem kívánja úgy a rángatást olyan mint a régi kocsim nem valami sok a kraft nem is éreztem késztetést hogy feleslegesen gyorsulgassak , különben nálad ez a karbitéma valami berögzülés ? 😁 mindenhol falsoló karbik szétkopott tengelyek stb azért szerintem nem olyan szar a helyzet karbisort még egy nagymotoron se cseréltem, tömítések javítószettet igen viszont gyöszökön egy zsákkal de jellemzően újakat de azt is azért mert szétkúrták a meneteket szétkorrodáltak ilyesmi letört ez-az sokszor 10000 ft alatt vannak a kínai műremekek egy kolléga szerint nem érdemes takarítani egyszerűbb felrakni az újat 😁
Oke, en csak abbol indultam ki, hogy egy viszonylag turheto, olcson fenntarthato, injektoros, poroszkalasra alkalmas konnyu dolog, amire jo esellyel nem kell szazezret ellocsolni pl. fojtoszelep-tengely falsolas miatt. A fogyasztas tekinteteben 4 literrol tudtam, ezek szerint nem teljesen jol.
Nekem hulyeseg. A futomuve kritikan aluli..., de nem nekem lesz. Amugy a 600 bandit 4,5 koruli etvagyu volt, az sv sem jobb ennel. A kis 650-es DL tudott akar 4 liter ala menni, de az meg mas katagoria...
1 liter kb a fogyasztáskülönbség has fostorgosan van használva. Egy szezonban 500HUF x 60 az 30 ezer HUF. A gyengébb motoron gyengébb lánc van, én nem igen detektáltam, hogy a tovább bírná, az igaz hogy pár ezerrel talán olcsóbb egy szett..., de azt "realizálni is kell" . Vagyis akkor csereérettnek kéne lenni...A gumikból sincs nagy különbség söt ezen mintha valami 110-es gyöszös elsö gumi lenne, amiböl meg nem akkora a választék...De legyen mondjuk 8 ezer helyett elmegy 12 ezer km-t , lehet rajta fogni a második szezonban mondjuk 15-20 ezret... Szóval egy 6 ezres szezonban a kopon, benzinen marad jó esetben 50 ezer a zsebedben, meg mondjuk egyszeri alkalommal nyersz 150 ezeret a vételár különbségen. Cserében egy bontott porlasztó 250-350 euro volt utoljára mikor néztem és abba is még lehet önteni lóvét...cserében majd egyszer rájössz, hogy a nagy mégis jobb volt...
Lehet én túl "nagyvonalu" vagyok ezen a téren, kisebb költségvetésü családban ez a különbözet számít...így azt hiszem megkövetem magam...cserében bevállal egy kockázatot, ha darászfészekbe nyúl...
viszont ... egy 600 as kevesebb benyát kevesebb gumit láncot stb használ normál jövés-menésre alkalmasabb mint az alsópolc egykettő olajkályha 😂 nálunk a biztosítás meg az adó is kevesebb a kissebb cm3 miatt én is gondolkoztam hogy vennék egy kissebbet akár gs500 at óccó pízír de az alsópolc mellé nem helyette.... de akkor az a lófasz 2-3000 km évente amit megyek vele feleződne harmadolódna na meg már így is kulák vagyok a polgárjenő hivatalba motor futó két ótó a senkiházi munkanélkülinek 😂 😂
Bandit karbiban es futomuben nem vagyok kompetens, de 1-200 ezer koruli arkulonbsegrol tudok. Egy olyan 600-as is belekerul 7-800 ezerbe, aminek volt gazdaja es van papirja, 900-1 milla ugyanez a nagybol, ha jol tudom.
Hülye vagy, de rajta...
Az 1200 bandit is egy also polcos "low budget" jármü, na a 600, még ezt is alulmúlja. Még gyengébb futómü és fékek...és a porlasztós elkezdtek falsolni, vagyis nagyon komoly porlasztófelújítás elébe nézhetsz "szerencsés" esetben...de minden csak nézöpont kérdése. A gs 500-hoz képes "forma 1" technológia.
Ha ilyen bontószökevény kategórában halászol, és van végre a segged alatt egy stabil (rendbetett) technika, elég "furcsának" kell lenni, hogy megint fel akarj ülni egy szopórollerre és elöröl kezdeni...meg nekem ugyan csak emlékeim vannak, de mintha ilyen jármücserélgetös esetekben az állam (is) nagyon szívesen szívja a véred, meg szerintem a 600-as sem sokkal olcsóbb, hogyha különbözet kéne... Vagy rosszúl tudom a matekot?
Lehet bolondnak tartotok, de elgondolkodtam rajta, hogy görbevázas 1.2ről átülnék egyenes vázas 600ra. Véleményetekre vagyok kíváncsi! Egy darabig biztos nem lesz utasom, plusz 90-150 között használom max ;)
Szia Köszi szépen
Nagy a gyanúm h ezt mar mokolta az előző tulajdonosa,
a tank belűről ki lett festve valami rozsdátlanító valamivel mert mindig tele volt rozsdával.
Ez a paripa sok evet állt de sajnos üres tankkal.
Hatul a tankon 2 Db kiállás van az egyik az megy hatra a semmibe és meg el is ágazik két fele 😩 de minek nem értem
A másikról nem jön le semmi cső annak nem tudom mi funkciója lehet .
Elöl egyértelmű a vastag amin a filter van az a bemenő a karbúlatorba , és jön melle egy vékony a 3. karbúlatorból a 4. böl meg elöre fele megy egy csö 1 es- 2-es . le van dugozva .
Tankban lévő vízelvezető csövet vizsgáld meg, ha ennyi volt benne. Hajlamos rohadni. Nekem is el volt. 2 verzió van:
- műgyanta a csőbe, és többé nem funkcionál
-kicserélni. Meg lehet oldani vágás nélkül is. Kifúrod alul felül, szerzel hasonló réz csövet, és ugyanolyanra lehajtani. Visszaforrasztani. És kész!
"Gyertyák 5000Km futottak de fekete az utolsó 1-1,5 cm"-> Ezt nem értem! Kép van róla? Milyen szinüre van kiégve az eletróda? https://nataros.ru/mozgas/gyuj...
"Pillangónál nem látszik h szívna fals levegőt ."->Ezt nem nézni kell, mert nem fog látszani. Mikor jár a motor, fújsz oda pl féktisztítót, ha változik a motor fordulata, akkor falsol (ezeknél a 600-asoknál elég gyakori mostanság 15-25 éves korukra).
"De biz volt benne 2 liter víz 😠, kitakarítva."-> Hol volt viz a tankban?, mert akkor a porlsztók is azzal vannak tele, azt is le kell engedni a úszó ház aljánál van a csavar.
Azon nem szeria fek volt ugye?