még kellett volna várjak 2 hetet hogy meglegyen az 1 hónap csönd és nyugalom de muszáj volt 😁 volt az a filmtörténeti remekmű egy kiemelt motoros film, ami a színtiszta valóságot mutatja be a Vas ! és hirtelen feltűnt benne egy 1200 es bandit valameik nap ment a film+ on csak a végére értem be de felfigyeltem erre a fontos dologra 😄
Ez mind fontos is, de abszolut egyén es felhasznalas fuggo, de mikor rámjön az ötperces roham, teljesen mindegy milyen ketkerekun ulok, csak a rést meg a tapadast figyelem.... 🙃
Pista, lehet az 3 kereku bicikli is........minden technikai sportolas arrol szol, h elobb vagy utobb elkezded feszegetni a technika meg a sajat hataraidat, es az adrenalin meg csak dől..... 😎
´"Utcára határozottan jó(jobb) volt"--> pipa
"de pl pályán mondjuk..." --> most öszintén mi a fszt akarsz egy részben 89-ben "kifejlesztett" alsópolcos 24xkg-os túramotortól???! ;-D Ha viccelödünk, akkor OK, de most hova akarunk kilyukadni? Hogy nem rendelkezik olyan pályázási ficsörökkel mint pl egy ducati 750 SS vagy mi tököm az unikornisod?! ;-D
Múltkor próbáltam egy DUKE-R -t, hát ott valami félremehetett, pl nem lehetett állítani az előfeszt az első telóban :D És hát nem volt valami beton. Koma próbálkozott vele, hogy vesz bele 1kg/mm-es rugókat, meg átszelepelteti, de végül inkább eladta.
Viszont volt szerencsém gyári verseny SM Husquarnával menni pályán, forró slickeken és hát azóta nedves álmaim vannak :D Akármekkora tempóval beesel a kanyarba, egy ujjal lefékezel úgy,j hogy majdnem átesel a kormányom, vered rá a gázt kanyarban, átterhel, de nem történik semmi, 4-ben úgy jön fel az eleje gázra, hogy ha nem váltod bele az 5-öt, hanyatt vág.
Enyémben prog rugó volt elöl hátul. Utcára határozottan jó(jobb) volt- lásd Szotyi lejjebbi recenczióját- de pl pályán mondjuk úgy hogy 5 százalékot hozott.
Az 1400-on azt ereztem, h nagyobb temponal mar erosen tekeredik a vaz a bandithoz kepest, viszont a rugozasa meg mintha finomabban dolgozna, de regen volt mar ez.
Mindig a Ktm-eken erzem azt, h gyakorlatilag barmilyen sebessegnel is utheted a futomuvet, kirohog es meg jobban utod, még inkabb kivanja....még jo.h mar nem sietek sehova, csak kirandulgatok.
Ezzel én nem is vitatkozom, hogy ez az alsópolcos technika alulmarad sportmotorokkal szemben egyes (sok) helyzetekbe. Èn "önmagával" hasonlítottam össze. / a széria futomüvet akár kutyacsont kiemeleséssel szemben egy progresszív gátlós -rugós futómüvel, azt is csak abban a tekinteteben, hogy talán magasabb marad a "szabad magasság" egy a kanyarban, és nem karistól azonnal./
Az én 1400-es elefántomról már nem is beszélek aminek a kipu has-disztakarói marták az aszfaltot nagy tempós kanyarban egyenenlet útfelületen... szép is volt jó is volt éppen csak tüléltük. ;)
Picit huppog ha belelendulok a hajtasba.
Az egyik enyhen csapagyas. 😆
"de pl pályán mondjuk..." --> most öszintén mi a fszt akarsz egy részben 89-ben "kifejlesztett" alsópolcos 24xkg-os túramotortól???! ;-D Ha viccelödünk, akkor OK, de most hova akarunk kilyukadni? Hogy nem rendelkezik olyan pályázási ficsörökkel mint pl egy ducati 750 SS vagy mi tököm az unikornisod?! ;-D
Viszont volt szerencsém gyári verseny SM Husquarnával menni pályán, forró slickeken és hát azóta nedves álmaim vannak :D Akármekkora tempóval beesel a kanyarba, egy ujjal lefékezel úgy,j hogy majdnem átesel a kormányom, vered rá a gázt kanyarban, átterhel, de nem történik semmi, 4-ben úgy jön fel az eleje gázra, hogy ha nem váltod bele az 5-öt, hanyatt vág.
Az 1400-on azt ereztem, h nagyobb temponal mar erosen tekeredik a vaz a bandithoz kepest, viszont a rugozasa meg mintha finomabban dolgozna, de regen volt mar ez.
Mindig a Ktm-eken erzem azt, h gyakorlatilag barmilyen sebessegnel is utheted a futomuvet, kirohog es meg jobban utod, még inkabb kivanja....még jo.h mar nem sietek sehova, csak kirandulgatok.
Az én 1400-es elefántomról már nem is beszélek aminek a kipu has-disztakarói marták az aszfaltot nagy tempós kanyarban egyenenlet útfelületen... szép is volt jó is volt éppen csak tüléltük. ;)