az enyémen szerelhető van az italmondo-tól az valami olasz , de rendeltem már a motomike.eu oldalról is van fékcső konfigurátor lehet színes a cső a csővég is különböző gumik a csövön stb préselve pár nap , persze az alis jóval olcsóbb
Müszakin hogy kezelik otthon az ilyen „ modositast“ ?
Elfogadnak tipusbizonylatot?
Be kell vezettetni a modositast a forgalmiba?
Le se szarjak?
En azert olyat rendelnek aminek van valami sajtpapirja.
A nemet ebay-en minösegben es arban is eleg jo alternativak szoktak lenni.
Amugy lehet van turasitott gsxr 1100- hez ilyen fekcsovem. ( turakormanyhoz a megfelelö felsö szakasz az elosztoig. Onnan le a ket fekmunkahengerhez. Ha azonos, vagy ha atszerelheto az eloszto, szerintem egy az egybe passzol a banditra. Csak hangosan gondolkodtam)
Sziasztok!
Fémhálós fékcsövet szeretnék. Tényleg csak a Goodridge jó? Vagy merjem az Alist is venni? Nyilván nem a gagyi kategória, amit többen vásároltak már, abból.. Vagy van más verzió?
Köszönöm!
R
Lehet, most hívatja elö. :-D Vagy tényleg annyira "sürü", hogy nem megy át rajta a fény.
(Megfigyeltem, hogy bármilyen szir-szarról posztolnak, képeket csinálnak az élet szinte minden területén, de egy müszaki probléma esetén, vagy egy hirdetés esetén mégis ritka, hogy valaki ezzel az egyszerü módszerrel tegyen szert elönyre, az egyszerübb információ átadás lehetöségére. (kinek nem inge...) ;-D
Sziasztok tegnap sikerült belerakni 260km-ert semmi baja nem volt állítgattam a csapokat is pri,res meg on állásba nem volt semmi baj.Már csak arra gyanakszom hogy ay olajhűtőn van díszrács és az lehet hogy úgy eltakarja hogy városba túlmelegedik?
Vettem en mar ki dobozbol olyan zsiruj NGK-t, aminek a porcelanjan hajszalrepedes volt es el se indult vele a taliga. Nem beszelve a hezagrol: ha a gyari hezag smakkol a motorra eloirttal, akkor jo. Ha nem, akkor adott korulmenyek kozt (terheles, akku toltottseg, stb.) lehetnek tunetek.
Egy ellenorzest meger.
a gyertyák azok tegnap lettek kicserélve szóval azokkal nem lehet gond majd viszek magammal kulcskészletet és megnézem már ha meg tudom nézni nagyon nem igazán szeretnék hozzányúlni mert nem akarom még nagyobb bajt csinálni :)
gyertyára is rá lehet nézni , akár egy ilyen leálláskor , nem különösebben nehéz kivenni akár mind a 4-et megfelelő szerszámmal vagy mikor leáll kicsavarni a karbi leeresztő csavarját mindjárt kiderül hogy van-e benne benya ezt meg lehet lesni az út szélén is
Helló akkor legközelebb pri állásban megyek majd meg a szellőzőjét is megnézem majd ha meg megint ez előjön akkor mehet majd megint a fejvakarás 😅 Köszi a segítséget.
Ez nekem ugy hangzik, mintha kiurulne a karbik uszohaza es elfogyna a lekvar.
Ket dolgot probanek meg hirtelen. Az egyik a motorozas a csap PRI allasaban, a masik a nyitott tanksapka.
Elobbi kikeruli a vakuumos membrant a csap hatan azaz ha a csap a ludas, akkor PRI allasban nem kellene tapasztalnod ezt a jelenseget.
A masik, amire gondolok az a tanksapka szellozojenek a dugulasa. Ahogy fogy a benzin a tankbol azt levego kene helyettesitse a sapkan (vagy egyes motorokon egy szellozon) at. Ha nincs szellozes, a tavozo benzin vakuumot csinal maga mogott es egy adott eltavozott mennyisegnel mar a vakuum egyszeruen visszatartja a folyadekot.
Sziasztok van egy 600-as 1996-os banditom és tegnap hoztam hazafele a szerelőtől és hát mentem egy két karikát és utána azt vettem észre hogy húznám a gázt de megtorpan utána le is ált ott vártam egy kicsit meg próbáltam fentebb vinni az alapjáratot de nem sikerült és kis várás után beindult ezt régen is csinálta ez szerintetek mitől lehet?Most lett a karbi kitakarítva meg át lett nézve a motor én kezdek arra gyanakodni hogy túlmelegedett...az olajhűtőn van egy ilyen díszrács azt szerintetek vegyem le róla?
Sziasztok! Morse vezérmű láncot érdemes venni? Nem tudom, hogy kell-e valamikor is cserélni, de 15ért adják most, bontott csomagolásban, de újonnan 😀 Végtelenített verzió, ha jól tudom 😀
Elfogadnak tipusbizonylatot?
Be kell vezettetni a modositast a forgalmiba?
Le se szarjak?
En azert olyat rendelnek aminek van valami sajtpapirja.
A nemet ebay-en minösegben es arban is eleg jo alternativak szoktak lenni.
Amugy lehet van turasitott gsxr 1100- hez ilyen fekcsovem. ( turakormanyhoz a megfelelö felsö szakasz az elosztoig. Onnan le a ket fekmunkahengerhez. Ha azonos, vagy ha atszerelheto az eloszto, szerintem egy az egybe passzol a banditra. Csak hangosan gondolkodtam)
Fémhálós fékcsövet szeretnék. Tényleg csak a Goodridge jó? Vagy merjem az Alist is venni? Nyilván nem a gagyi kategória, amit többen vásároltak már, abból.. Vagy van más verzió?
Köszönöm!
R
(Megfigyeltem, hogy bármilyen szir-szarról posztolnak, képeket csinálnak az élet szinte minden területén, de egy müszaki probléma esetén, vagy egy hirdetés esetén mégis ritka, hogy valaki ezzel az egyszerü módszerrel tegyen szert elönyre, az egyszerübb információ átadás lehetöségére. (kinek nem inge...) ;-D
Vettem en mar ki dobozbol olyan zsiruj NGK-t, aminek a porcelanjan hajszalrepedes volt es el se indult vele a taliga. Nem beszelve a hezagrol: ha a gyari hezag smakkol a motorra eloirttal, akkor jo. Ha nem, akkor adott korulmenyek kozt (terheles, akku toltottseg, stb.) lehetnek tunetek.
Egy ellenorzest meger.
Ket dolgot probanek meg hirtelen. Az egyik a motorozas a csap PRI allasaban, a masik a nyitott tanksapka.
Elobbi kikeruli a vakuumos membrant a csap hatan azaz ha a csap a ludas, akkor PRI allasban nem kellene tapasztalnod ezt a jelenseget.
A masik, amire gondolok az a tanksapka szellozojenek a dugulasa. Ahogy fogy a benzin a tankbol azt levego kene helyettesitse a sapkan (vagy egyes motorokon egy szellozon) at. Ha nincs szellozes, a tavozo benzin vakuumot csinal maga mogott es egy adott eltavozott mennyisegnel mar a vakuum egyszeruen visszatartja a folyadekot.
Ilyen levelnehezekem, nekem ks van egy vödörrel.
(de én is nittelőszemest vennék)