különösebben semmi extra, mint bármilyen más motornál, de azért odaírhattad volna hogy mekkora bandit milyen évjárat karbis befecskendezős vizes vagy légolajos
Egy órával ezelőtt egy "Bandita" tulajdonosa lettem. 3 év kihagyás után ismét van idő motorozni ( Előző vas Kawasaki ZZR 400 volt). Bármilyen használható infó,jótanács ,intelem,vagy csak egy hozzászólás jól jönne. (mire érdemes,a tipusnál odafigyelni stb..)
Üdvözlet mindenkinek.
fel vannak sorolva a cikk közben a változások a "modell történetben".
2007: megjelenik a Bandit 1250 és a félidomos 1250S.
2010: modellfrissítés, fekete motor, módosított olaj- és benzinpumpa, új kuplung, váltókar, lánckerék, a hűtő alu helyett műanyag burkolatot kapott, új kipufogó, új lábtartópozíció, új fényszóró és műszerfal, karcsúbb faridom.
Ha rendesen karban tartja, akkor még sokszor ennyi sem fog meg se kottyanni neki. Az enyémben 50e volt, mikor eladtam és ua volt mint új korában, csak be volt járatva. Kimennek ezek a világból :)
Nahogyazmost karbis e vagy nem azt kurváranemtom.
A színe is passz.
Egy órával ezelőtt egy "Bandita" tulajdonosa lettem. 3 év kihagyás után ismét van idő motorozni ( Előző vas Kawasaki ZZR 400 volt). Bármilyen használható infó,jótanács ,intelem,vagy csak egy hozzászólás jól jönne. (mire érdemes,a tipusnál odafigyelni stb..)
Üdvözlet mindenkinek.
Papp Sándor
2007: megjelenik a Bandit 1250 és a félidomos 1250S.
2010: modellfrissítés, fekete motor, módosított olaj- és benzinpumpa, új kuplung, váltókar, lánckerék, a hűtő alu helyett műanyag burkolatot kapott, új kipufogó, új lábtartópozíció, új fényszóró és műszerfal, karcsúbb faridom.
2011: feszszabályzó, veztengely, gyújtótekercsek, ABS jeladó, rugóstag, gyújtáskapcsoló - ilyeneket cseréltek.
2015: módosított idomok
2018: a forgalmazás vége.
de nem vág :D