olyan fordult már elő velem is benzinkútnál hogy bambáskodtam és gyökkettővel majdnem betakaróztam mondjuk egy hosszabb menet lezavarása után volt de akkor is .... mélységemmel sincs gond szerelőgödörnek nem vennének fel biztos a GS adventurerről simán telitalpazok , a BMW boxermotor meg úgy tetszik ... tudom perverzió de na , az R18-nak meg két akkora telibevert hengere van mint 2 db 12 literes zománcosveder, a banditon is a marha nagy blokk tetszik, 7-800 as fordulaton állóhelybe érződik mikor gyújt és billegteti jobbra balra a motort a boxer meg gázadásra végülis minden motorba meg lehet találni azt ami tetszik , ja és igen a bekarikázott bicikli azok voltunk a nevelt vagy inkább neveletlen jányommal
R18-nal olyan ellentmondásba keveredek, hogy mire "olyan" motort vennék, már nem bírnám meg se mozdítani... Láttam a környezetemben ilyen "kiöregedett, kapuzárási pánikkal megmérgezett "csoppereseket" akik túra közben, ha rossz kapubejáró hidjára fordultak be, akkor 3-an húzták vissza a motort, mint kutya a dögöt.
A BMW GS témába is ha néha belekeveredek, gyorsan meg tudom gyözni magam, hogyha a testalacsonyságom miatt betakarozok vele, nem lesz olyan szimpatikus a döntésem...
Egyre kevésbé értem azt is, hogy miért nem sikerül "normális méretü motort" könnyüre megtervezni és megépiteni. Csak az ilyen rövid tengelytávú-rovarfejü-gülüszemü-hátul semmi gépek tudnak 200 kg alá bekeverdni-néha... Pedig ha most nem, hát most ki vannak könnyítve mindenhol, ott vannak a kompozit technológiák, szinte mindenhol müanyag elemek, és mégis...
Tetszenek azok is erősen hezitáltam mikor a banditot vettem hogy ne vegyek-e 1100 GS-t évjáratba (99) meg árba is kb mint a banditom csak a km az volt 3 szor annyi ... menetteljesítményre azért az első szériás GS -ek még nem ütik meg a mércét .... szombaton szezonnyitó volt váradon a BMW szalontól volt az indítás pislogtunk ott is egy sort és asszem hogy egy R18-ra fogok gyúrni mire valamennyire lecsillapodok hátha elérhető árban lesz
küldjed fénypostán a 650 DR-be bele lehet faragni habár gondolom külső gáztartályos .... szegény darabokban pihen már pár éve nekikezdtem vázat festeni aztán félbe maradt
annak akkor lenne értelme ha az elejét is kicserélné az ember valami komolyabbra ... vagy ha majdnem ingyííír utánam dobják laza csapatásra a gyári is jó persze minden lehet jobb is ....
Már tavaly éreztem hogy nem az igazi de mostmár szörcsög is ha nyomkodom, két személlyel meg mint a hintaló még éppen nem pattog el a kanyarban de azt nem akarom megvárni.... Úgyhogy rugócsere itt édeskevés néztem bontottat az ebayon postával közel 100 nem túl bizalomgerjesztő állapotban YSS van 3 féle csillapításállitas hosszállítás meg külön gáztartályos is az egyszerűbb lehet becsúszna 300 alá ...van hozzá felújító készlet is szétszedhető .
Le kell hegeszteni merev- vazasra! Meg tenni ra egy lengo- nyerget!
Ami felig meddig ( nem pont a gorbevazahoz kapcslodo) temaba vago tapasztalat:
A 92- es gixeren eleg volt egy 20 ezer Huf- os felujitas mikor elengedte magat.
2003 banditba szereltem be wilbers gatlot. Nagyon fincsi cucc volt. Kicsit kiemelte a hatuljat is, jobban fordult. Ott mindig a rugo lagyul ki, aztan az is inkabb csak teng- leng. Itt a forumon Bikerrudi ezt egy rugocserevel oldotta meg kis penzbol. Valami szines progresszivet pattintott fel a gyari tekercs helyere.
En lehet becsavaroznak egy 1100 gixer gatlot ami kulon tartalyos. Es allithato minden iranyban. Neha gomboker van. Multkot himbaval lengovillaval gatloval 70-80 € korul vettem..., de kulon is 30-40€.
Pályinkás vasárnapot ! Úgy néz ki a hátsó lengéscsillapítóm inkább leng mint csillapít cserélt valaki ? Ha igen mire ? Felujítást inkább kihagyom ezen már futottam egy kört még a TDM-nel majdnem tartott egy hónapot.... Ott bontott lett a vége itt erősen gondolkodom YSS csillapítón valami tapasztalat ?
A BMW GS témába is ha néha belekeveredek, gyorsan meg tudom gyözni magam, hogyha a testalacsonyságom miatt betakarozok vele, nem lesz olyan szimpatikus a döntésem...
Egyre kevésbé értem azt is, hogy miért nem sikerül "normális méretü motort" könnyüre megtervezni és megépiteni. Csak az ilyen rövid tengelytávú-rovarfejü-gülüszemü-hátul semmi gépek tudnak 200 kg alá bekeverdni-néha... Pedig ha most nem, hát most ki vannak könnyítve mindenhol, ott vannak a kompozit technológiák, szinte mindenhol müanyag elemek, és mégis...
Én azon az óradíjon még elgondolkoznék, szerintem alacsony.
Ami felig meddig ( nem pont a gorbevazahoz kapcslodo) temaba vago tapasztalat:
A 92- es gixeren eleg volt egy 20 ezer Huf- os felujitas mikor elengedte magat.
2003 banditba szereltem be wilbers gatlot. Nagyon fincsi cucc volt. Kicsit kiemelte a hatuljat is, jobban fordult. Ott mindig a rugo lagyul ki, aztan az is inkabb csak teng- leng. Itt a forumon Bikerrudi ezt egy rugocserevel oldotta meg kis penzbol. Valami szines progresszivet pattintott fel a gyari tekercs helyere.
En lehet becsavaroznak egy 1100 gixer gatlot ami kulon tartalyos. Es allithato minden iranyban. Neha gomboker van. Multkot himbaval lengovillaval gatloval 70-80 € korul vettem..., de kulon is 30-40€.
Végül ezt rendeltem:
https://alkatresz.robogowebsho...
Holnap kiderül milyen
https://alkatresz.robogowebsho...