Az szerintem gond lesz, a Gates elég merev. Nekem minden 8mm-es, kivéve a gyári benzincsap egyik csövét, az 10-es. Órákat sz@rakodtam vele hogy rámenjen, de sérülés nélkül sikerült végül. Szerintem bilinccsel nem fogod tudni a 6-oson meghúzni, lehet vékonyabbat kellene keresni. Egyébként van nekik. De majd hátha valakinek van jobb ötlete. Pl Zöldinek.
+1 a Gatesra, résolajcsövek mindig elpukkantak, már tartottam a kocsiban egy kis tekercset, elfogyott. Adtak a boltban gates csövet, azóta nincs baj vele.
A GATES nekem nagyon bevált (bár elég sprőd, nem könnyű feltenni), a maradékot meg a hátsó fékfolyadék tartály - hátsó főfékhenger közé használtam fel, a fékfolyadék sem bántja. Oda is 8 mm-es furatú kellett a GS500-on. A furatméreteket ellenőrizd - sokféle van a motoralkatresz.eu-n.
GS500-hoz ilyet vettem és innen - 4 éve hibátlan, nem öregszik, nem repedezik, nem nyúlik. Előtte egy más gyártmányt vettem (ennél drágábban), az egy év alatt tönkrement. https://motoralkatresz.eu/termekek/egyeb/Gates_benzincso_fekete_8mm_belso_atmero_1m_femszal_erositessel/
Ellenőrizd a méretét - hátha a tiédhez is jó.
Sziasztok! Lehet még kapni gyári benzincsövet? Görbevázas 1.2esem van, OEM partson néztem, de nincs. Valakinek valami ötlet? Szeretném lecserélni, mert ez a gagyi vásznas 2 rétegű van..
csináltam ilyet ápriliskába meg bmw-be is 95 körülit mint ezt meg 2000 utánit is nagy dolog nem volt, az egyiknél hengerfejtömítés meg vízpumpa ami nagyobb meló volt , nincs sok belőle mondjuk én nem vettem volna magamnak nekem nem jönnek be de kinek a pap kinek a paplan
Ha a szabadonfutó szétszáll, szétszáll a blokk is, figyeljen a hangokra :D
Volt ilyen egy barátomnak, első tulajtól, olyan igazi fogkefével pucolóstól. Elmentünk elhozni, tartotta a tájékozatót, hogy ott a vázból kell leengedni az olajat, meg a hűtővz hibátlan, minden évben rámért, de sose kellett cserélni, a láncot tavaly vett rá, minden hibátlan.
Másnap nekiálltam, a gazdni nézte. Nagyot kerekedett a szeme, mikor egy másik csavart is kicsavarva leengedtem mégegyszer annyi olajat :D :D Utána meg akkor, amikor mutattam a 4000 km alatt szarrá nyúlott Regina láncot. Mondtam, hogy azzal nem viheti, mert életveszélyes. DE csak hazaviszi, gyűjt pénzt, aztán teszünk újat. Aztán 3 nap múlva hív, hogy kéne egy tréler, mert elszakadt a lánc....
kicsit olasz kicsit osztrák meg eggyel kevesebb szelep mint az ápriliskába jó az , most vette a gazdija zx6 osokat nézett aztán ez lett azt mondta nem vesz többet szétszedett blokkos bringát
nem vagyok az a szerelmetes típus ... mondjuk volt hogy verset is írtam igaz nem az asszonynak de túl sok eredményre nem vezetett nemtudom miért.... pl az egyik 2 soros : szívem csücske kisangyalom , százszor szebb vagy mint pók a falon !
a szokásos dolgokat illik cserélni olaj szűrők , fékfolyadék, villaolaj esetlegesen hátsó villa meg himbarendszer kitakarítása újrazsírzása , meg persze ami kopott fékbetét esetlegesen kormánynyakcsapágyak kerékcsapágyak láncszettellenőrzés gyertyák állapota szinkron szelephézag végülis el lehet játszani elég hosszasan de nem muszáj mindent egyszerre de ha hosszútávra gondolkozik az ember ezeket nem árt meglesni , minden esetre a löttyök meg szűrők cseréje erősen javasolt
http://www.gerecsemotor.hu/uze...
Ellenőrizd a méretét - hátha a tiédhez is jó.
Volt ilyen egy barátomnak, első tulajtól, olyan igazi fogkefével pucolóstól. Elmentünk elhozni, tartotta a tájékozatót, hogy ott a vázból kell leengedni az olajat, meg a hűtővz hibátlan, minden évben rámért, de sose kellett cserélni, a láncot tavaly vett rá, minden hibátlan.
Másnap nekiálltam, a gazdni nézte. Nagyot kerekedett a szeme, mikor egy másik csavart is kicsavarva leengedtem mégegyszer annyi olajat :D :D Utána meg akkor, amikor mutattam a 4000 km alatt szarrá nyúlott Regina láncot. Mondtam, hogy azzal nem viheti, mert életveszélyes. DE csak hazaviszi, gyűjt pénzt, aztán teszünk újat. Aztán 3 nap múlva hív, hogy kéne egy tréler, mert elszakadt a lánc....