Az égvilágon semmi baja nem volt, beszámították emebbe a Renault szalonban. (Mondjuk jó nyomott áron....)
A Ceed kombit nem szerettem: bár rohadt kényelmes volt, de számomra feleslegesen nagy, parkolóhelyet keresni, tolatni nehézkes volt számomra. Ja, meg átlagban 7,8-8,0 litert kajált.
Nem fogod elhinni, emez meg jelenleg (688 km után) 5,1-en áll, és annyit is tankoltam bele. És nem megy rosszabbul amannál, sőt! Hátra kilátni ebből sem nagy élvezet, viszont van benne tolatóradar.
Meg akartam venni életem utolsó (és egyben a legelső új) autóját, és most nyílt rá lehetőségem, a brutális készletkisöprési árengedmények miatt. Amúgy nem jött volna össze semmilyen módon. A motort meg lehet hogy végleg leteszem jövőre.
....és a Renault készletkisöprési akció jóvoltából kb. a legolcsóbb kisautó volt a múlt hónapban. (Olcsóbb, mint a fapados, GL+ -os Suzuki Swift lett volna- és azt csak féléves várakozásra lehet venni). Amúgy sima Zen felszereltség, vérnarancs színben, TCE100 ezres, három hengeres turbós picike motorral - 74kW/100 LE.
Ha már a Zolink árulkodott: a BMW GS-nél sokkal kényelmesebbre váltottam: vettem egy akcijós árú új Rönyó Kliót a szalonból.....
(Xar a derekam, egyre kevesebb örömet okoz a motorozás.)
A Ceed kombit nem szerettem: bár rohadt kényelmes volt, de számomra feleslegesen nagy, parkolóhelyet keresni, tolatni nehézkes volt számomra. Ja, meg átlagban 7,8-8,0 litert kajált.
Nem fogod elhinni, emez meg jelenleg (688 km után) 5,1-en áll, és annyit is tankoltam bele. És nem megy rosszabbul amannál, sőt! Hátra kilátni ebből sem nagy élvezet, viszont van benne tolatóradar.
Meg akartam venni életem utolsó (és egyben a legelső új) autóját, és most nyílt rá lehetőségem, a brutális készletkisöprési árengedmények miatt. Amúgy nem jött volna össze semmilyen módon. A motort meg lehet hogy végleg leteszem jövőre.
Gratulálok egyébként az új autódhoz, nagyon szép !
Köszönöm!
(Xar a derekam, egyre kevesebb örömet okoz a motorozás.)