Váltig állítja mindkettő, hogy egész mások. Nekem azért vannak kétségeim... Mindenesetre egy dokumentálható különbség biztosan van... a pisztolyradar...
Valami van, de van futo masik project igy ezt felretettem, ha lecseng ujra kezdem, palyidomok lecsiszolva vekony uvegszalas gitt kene ra meg festek, es felrakni a vazra, egyenlore akksi kinn felig szetszedve, agyalni kene az idom felfogatasan, de erre most nincs kapacitas melo es a nagyproject mellett.
Valszeg az lesz a projekt, mert a gyári 16/42 helyett 15/44-es láncszettet durrantottunk rá A traffipax szemből mindig a hátsó sárvédő belsejét fogja fényképezni...
Neeem, nálam csapongás van Az 1250 GSX után lett egy 800 Marauder. Azt csak az újdonság varázsáig élveztem, hosszabb távon nem jött be. Aztán jött a V-Strom 650,na,abban megtaláltam a szerelmet, belevertem tavaly áprilistól szeptemberig 10000-et. No, ő marad is. Mellé szereztem a custom CBR 954-et,hogy legyen olyan is, ami odaver a földhöz. Hogy meddig marad, azt még nem tudom, a fix az a V-Strom
Sziasztok!
Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy van egy 1998-as 400-as Banditom, és a vázon csak egy 11 jegyű alvázszám van beütve. Hol és hogyan tudok utána nézni ennek a konkrét motornak, hogy kicsit jobban megismerjem? Tudom, japán belpiac meg minden de engem érdekelne :)
Amit eddig találtam, az egy Suzuki oldal ahol az alvázszámok kiosztásának logikáját írták le, ennek alapján ki tudtam egészíteni az én 11 jegyű számomat 17 jegyű szabványosra, ez viszont közel sem biztos hogy jó és valid ( http://www.suzukicycles.org/_m... )
Arról nem is beszélve, hogy így is 11 féle lehet.
Valakinek van valami ötlete? Köszönöm előre is a segítséget!!
Az van, hogy egy nyüves métert se mentem még vele... Mire mindent újra cseréltünk rajta, amit kellett, és leműszakiztattam, addigra megérkezett a hideg, úgyhogy csak tavasszal helyezem forgalomba... Jól beszoptam...
Hi, 1200 környéke, a karbik úszóházával egy szintben van, a bal oldalon egy tekerentyű. Fontos, hogy melegen legyen 1200, hidegen mindenképp alacsonyabb lesz
Sziasztok.
Segitséget szeretnék kérni tölletek.
Van egy 97es évjàratù 600 as Banditom aminek hidegben kb 900 as alapjàrata Van.
Az lenne a kérdésem hogy hogyan tudok alapjàratot àllitani és hogy milyen magas alapjàrat optipàlis a Banditnak? Elöre is köszönöm.
Zsolt
Kell a penz masra.
Egy fasza hatkilos cibert valakinek? KEll a zsozsó jeligere.
Abban szeretném a segítségeteket kérni, hogy van egy 1998-as 400-as Banditom, és a vázon csak egy 11 jegyű alvázszám van beütve. Hol és hogyan tudok utána nézni ennek a konkrét motornak, hogy kicsit jobban megismerjem? Tudom, japán belpiac meg minden de engem érdekelne :)
Amit eddig találtam, az egy Suzuki oldal ahol az alvázszámok kiosztásának logikáját írták le, ennek alapján ki tudtam egészíteni az én 11 jegyű számomat 17 jegyű szabványosra, ez viszont közel sem biztos hogy jó és valid ( http://www.suzukicycles.org/_m... )
Arról nem is beszélve, hogy így is 11 féle lehet.
Valakinek van valami ötlete? Köszönöm előre is a segítséget!!
- Mindegy, csak rántott hús legyen mellé...
Segitséget szeretnék kérni tölletek.
Van egy 97es évjàratù 600 as Banditom aminek hidegben kb 900 as alapjàrata Van.
Az lenne a kérdésem hogy hogyan tudok alapjàratot àllitani és hogy milyen magas alapjàrat optipàlis a Banditnak? Elöre is köszönöm.
Zsolt