Az elsö lánckereknél van a tengely vegen egy rotor amit egy M8 bkny csavar fog. Lanckerek deklijeben meg a sensor.
Ellenörizd:
-hogy nem lazult e le a rotor
- csatlakozo kontaktjat
- kabel sertetlenseget
Ha sensor kell akkor szinte minden suzuki modellbe ez van beepitve...
-
Sziasztok! Tegnap megálltam a pályán pár percre pihenni aztán indulás után láttam,hogy az órám elkezdett csalni keményen,110 nél 85 öt mutat,és km számláló is kevesebbet 200 km en csak 160-at. Ma is lecsavartam 400 km-t azért a helyzet ugyanaz. Jeladóval lehet valami? Köszi előre is a tanácsokat!
Komplett „ villahid“ kell neki, mivel csutkakormanyos... csak a szentem ezt az „ aprosagot „ nem emlitette... az meg a motor araval vetekszik...jògázni kell hatfajas ellen:-)
Akkor se nem gondoltad végig logikusan, se nem nézted meg alaposan. Ha a tüszelepek rendesen zárnának akkor nem engedték volna be az üzemanyagot a hengerekbe egy rossz benzincsap esetén sem.
Ki kell venni a porlasztosor befogni a "satuba" üzemi pozicioba és rákötni egy benzines tartályt (ami tud szellözni). Ez a nyomáspróba beépités elött...különbe üzem közben is folyamatosan túl fog folyni, sokat fog kapni, lemossa a hengerfalról a kenést, elkokszosodik az égéstér, és már ki is van nyirva a motor, ha még egyáltalán van benne élet...
Karbikban nem találtam hibát,se felakadva,se membrán lyukadás,se,se,bár ez egy öreg gép,még 97-es és lehet már ráférne egy felújítás mert ki van már minden kopva... Bár az egész gépre már ráférne egy generál,csak hát megérné e ez itt a kérdés :-)
Ma volt idom szerelni. PRI és a RES közötti részen a gumitömítés sérült volt,egybe volt nyitva így,de mindent kicseréltem,ha már megvettem a felújító készletet! Föltettem a tankot,benzincsőre tettem slagot,vákuum csövet enyhén megszívtam és szépen folyik. Lecseréltem megint a szűrőt,olajat. Mivel egész éjszaka folyt a hengerekbe a benzin és ne szoruljon meg,ezért kiszedtem a gyertyákat,tettem kevés motor olajat a hengerekbe és gyertya nélkül önindítóval megjárattam. Nem tettem még vissza a tankot,majd holnap,legalább látom ha eresz valahol.
Ellenörizd:
-hogy nem lazult e le a rotor
- csatlakozo kontaktjat
- kabel sertetlenseget
Ha sensor kell akkor szinte minden suzuki modellbe ez van beepitve...
-
Ha megméred a kormányt tartó konzolon a furatok középtávolságát, és az 36 mm-er, akkor van ilyen emelő szettem.
üdv: BB
Ki kell venni a porlasztosor befogni a "satuba" üzemi pozicioba és rákötni egy benzines tartályt (ami tud szellözni). Ez a nyomáspróba beépités elött...különbe üzem közben is folyamatosan túl fog folyni, sokat fog kapni, lemossa a hengerfalról a kenést, elkokszosodik az égéstér, és már ki is van nyirva a motor, ha még egyáltalán van benne élet...
gsf 250 Bandithoz létezik kormányemelő szett? Vagy megoldható a kormány emelése? Nagyon előre dőlök rajta és megfájdul a hátam,,, :(