Sziasztok! Van egy 1250-es banditom mintegy 110.000 km-t mentem vele. A váltom csilingelő hangot kezdet el adni váltáskor mindegyik fokozatban a szokásos hang mellett. Ezt akkor is adja ha éppen csak elveszem a gázt majd ráadom. Van esetleg valakinek valamilyen ötlete?
Mlas-nek pedig az alábbiakat írnám. Jól látja az aki azt írta, hogy az első gumi okozhatja a rezgést de sajnos más is lehet. Nekem is volt. Tehát a Banditoknak köztudottan "buta" a futó műve. Nagy valószínűséggel egy bizonyos kopás után vissza fog térni.a jelenség. Célszerű a legnagyobb kormánysúlyt feltenni. Ha jól tudom a 650-nek is golyóscsapágy van a kormányában ezért a legfontosabb, hogy a kormánycsapágyat cseréljed le kúpgörgősre ettől "kifeszül" az eleje. Nagyon érzékeny a gumi nyomásra is már két tized is gondot okozhat pl túlkormányzott is lehet. Ha kordurát viselsz nagyobb sebességnél ahogy a szél azt cincálja az átviheted a kormányra is. Én áttértem a bőr ruhára és igen komoly sebességnél sem lép fel ez a jelenség. A 1250-esen a hátsó sárvédőív igen hosszú, ez a felcsapó esőtől védi az utast de hát én elől ülök Így nem zaklat fel a dolog, Ezt pedig azért írtam mert én levágtam alakra és egy csomó rezgés kiment alólam ja és a hátsó indexeket is rövidre cseréltem, hogy az se rezegjen. Azt nem tudom, hogy a 650-esen van-e ellensúly az ülés alatt de ha kell alatta lenni és nincs ott az is gond. Még valami én gázzal töltetem fel 1500 pénz/gumi de a hőmérséklet ingadozásra nem lesz érzékeny de ehhez hozzá kell szokni. Aztán borogathatod ide oda a többiek meg nem értik, hogy mi van. Üdv
Sziasztok! Most vagyok először a fórumon így mindenkinek üdvözlet: Van egy 1250-esem már 110. 000 km van benne. Váltáskor vagy gáz adáskor vagy elvételkor minden fokozatban vagy rákuplungozáskor. " csilingelni" kezdett. Tehát nem csak a banditra jellemző nyers váltóhang van. Van esetleg valakinek ötlete. előre is köszönöm:
Sziasztok! Van egy 2007es Bandit 650S-em. A kérdésem a gyújtáskapcsolóval kapcsolatban lenne. Nehezen tudom elfordítani a kulcsot. Tartok tőle, hogy egyszer nem fogom tudni gyújtásra tenni. Lehet ezt javítani vagy cserélni kell?
Ez nem azt jelenti, hogy szar a gumi, csak ez a motor ezzel a gumival így reagál. Én sem dobtam le anno a gumit emiatt, együtt éltem vele, aztán a csere után a probléma megoldódott :)
Gumi lesz az szerintem is. A 20as olaj amúgy nem volt az év ötlete, most van egy mindenhez puha rugótok egy olyan csillapítással, ami a hirtelen ütéseket egyáltalán nem tudja lekövetni.
Hát az első gumma újszerű, márkás, és lehet benne 2000 km... azt nem szívesen dobnánk ki. Mikor felrakták, nem jelentkezett a hiba, csak idén.
Bár egész télen az első kerekén állt a gép, lehet, elnyomódott?
Első gumi. Nálam is volt ilyen anno. Semmi baja nem volt egyébként, csak elengedett kormánynál kezdett szitálni. Ránézésre a guminak semmi baja nem volt, gumicserével a probléma megszűnt.
Ugyan 1200-esen volt, hogy simán csak lötyögött a (elsö) keréktengely a kerékcsapágyban, és cserélni kellett a tengelyt...
Volt olyan 600 -as is nálam aminél hátsó kerékben kellett csapágyat cserélni...
Csak azért írom, mert ezek olyan dolgok általában amikat akár még a 20-30 éves motornál sem kell kicserélni, de itt mégis voltak ilyen esetek.
haver GSF 650-e szitál 100 körül, enyhe, de jól érezhető kormány remegés. Nem volt törött, régebben nem csinálta. Először kicseréltük a teló olajat, régi is volt, kevés is, 20-as ment bele. Nem javult meg. Utána a hátsó gumit, (az első új, bő éve lett feltéve) az is öreg volt, kagylós. Így se lett jó.
A kormánycsapágy könnyen forog, nem akadozik, nem is érezni állványon kotyogást. A motorban 30 ekm sincs...
Mi lehet még?
Láncfeszítő működik, csak keveset nyom, ha kitekerem kB 1 cm - t tol a rugóval és a becsavarással együtt, ebből is látszik hogy még nyúlt a lánc, illetve a két vezérmű fogaskerék közötti szakaszon legfelül vagy 2-3 cm játéka van.
Mondjuk 7-et az ugribugri 765-ös eszik nyélgázas ingázóüzemben 10 km oda 10 Km vissza,2x melegítés és a mogyoródi elágazásnál a 3-ason stabil 180 az ívben minden nap megvan.
Na így már lehet mérni ekkora fogyasztást.Túratempó hosszú üzemben az 5,5-6 a biztos.
Pláne ha forgatják.Az azért köbcentitől függetlenül megdobja tapasztalataim szerint minden motor fogyasztását,sebességtől függetlenül.
Ha csak 5-6000 prüncögnek keveset esznek ha 10-12000 akkor mind nyakal sokat.
Nézzétek meg az áttételt, gyári-e, meg hogy mennyire van tele a légszűrő. Az én 1.2-m ennyit szerintem az életben
nem evett, na jó, talán 3 dobozzal, autópályán, 160nal ellenszélben.
Egyszer volt nálam egy 600, ami 9-et evett. Ott a az üres cső, meg a hatalmas fúvókák voltak a baj.
Köszi a válaszokat! Tegnap 200 km-re 14,5L tankolt, ami 7.25L kétségbe van esve, hogy fog így túrázni:-) Mondjuk most kicsit haladósabb volt a tempó.. Azért durva,hogy az 1.2-es ugyanazt a fogyasztást produkálja, dupla annyi élvezettel. Azért mi sem segítettünk a lelkivilágán amikor benyögtük ,h 400 km-nél szoktam gondolkodni, a tankoláson :-) ( dl 650 )
Nem egyenes arányosságban tűnnek el az egységek. Szóval nem 50,100,150 kilométernél. Valamint az utolsónál villog a tank utánna pedig villog az utolsó egység és a tank is. Nekem is kb 40-50 km az első egység. A fogyasztásom meg kb 6-7 l/100km attól függ, igaz 1250es.
Sziasztok. Egy kis segítség kellene. Jött a családba egy 2004-es 600-as Bandit.digitális üzemanyag szintjelzővel ami 5 egységes. Na már most durván 50 km-nél lemegy egy csík, akkor az durván 250km-es hatótáv??? 20 l a tank és a "srác" 55 éves ,utazója 90-100 között van! Én ezt baromira sokallom, mármint a fogyasztást, pedig gyári, csodaszép a motor,most volt karbi takarítás, szinkron ,szelephézag beállítás stb,új gyertya, légszűrő csere stb. A motor elvileg műszakilag rendben van! Nálatok tapasztalat,vélemény?! Sztem 350 km-t illene elmenni ilyen használat mellett nem? Köszönöm
Mlas-nek pedig az alábbiakat írnám. Jól látja az aki azt írta, hogy az első gumi okozhatja a rezgést de sajnos más is lehet. Nekem is volt. Tehát a Banditoknak köztudottan "buta" a futó műve. Nagy valószínűséggel egy bizonyos kopás után vissza fog térni.a jelenség. Célszerű a legnagyobb kormánysúlyt feltenni. Ha jól tudom a 650-nek is golyóscsapágy van a kormányában ezért a legfontosabb, hogy a kormánycsapágyat cseréljed le kúpgörgősre ettől "kifeszül" az eleje. Nagyon érzékeny a gumi nyomásra is már két tized is gondot okozhat pl túlkormányzott is lehet. Ha kordurát viselsz nagyobb sebességnél ahogy a szél azt cincálja az átviheted a kormányra is. Én áttértem a bőr ruhára és igen komoly sebességnél sem lép fel ez a jelenség. A 1250-esen a hátsó sárvédőív igen hosszú, ez a felcsapó esőtől védi az utast de hát én elől ülök Így nem zaklat fel a dolog, Ezt pedig azért írtam mert én levágtam alakra és egy csomó rezgés kiment alólam ja és a hátsó indexeket is rövidre cseréltem, hogy az se rezegjen. Azt nem tudom, hogy a 650-esen van-e ellensúly az ülés alatt de ha kell alatta lenni és nincs ott az is gond. Még valami én gázzal töltetem fel 1500 pénz/gumi de a hőmérséklet ingadozásra nem lesz érzékeny de ehhez hozzá kell szokni. Aztán borogathatod ide oda a többiek meg nem értik, hogy mi van. Üdv
Vettem donornak egy 1996 os Big Banditot. A megmaradt alkatrészei eladóak. Ha valakit érdekel valami, keressen bizalommal, megegyezünk.
Bár egész télen az első kerekén állt a gép, lehet, elnyomódott?
Volt olyan 600 -as is nálam aminél hátsó kerékben kellett csapágyat cserélni...
Csak azért írom, mert ezek olyan dolgok általában amikat akár még a 20-30 éves motornál sem kell kicserélni, de itt mégis voltak ilyen esetek.
haver GSF 650-e szitál 100 körül, enyhe, de jól érezhető kormány remegés. Nem volt törött, régebben nem csinálta. Először kicseréltük a teló olajat, régi is volt, kevés is, 20-as ment bele. Nem javult meg. Utána a hátsó gumit, (az első új, bő éve lett feltéve) az is öreg volt, kagylós. Így se lett jó.
A kormánycsapágy könnyen forog, nem akadozik, nem is érezni állványon kotyogást. A motorban 30 ekm sincs...
Mi lehet még?
Na így már lehet mérni ekkora fogyasztást.Túratempó hosszú üzemben az 5,5-6 a biztos.
Pláne ha forgatják.Az azért köbcentitől függetlenül megdobja tapasztalataim szerint minden motor fogyasztását,sebességtől függetlenül.
Ha csak 5-6000 prüncögnek keveset esznek ha 10-12000 akkor mind nyakal sokat.
nem evett, na jó, talán 3 dobozzal, autópályán, 160nal ellenszélben.
Egyszer volt nálam egy 600, ami 9-et evett. Ott a az üres cső, meg a hatalmas fúvókák voltak a baj.