Köszönöm az újabb felvilágosítást, igazad van..... így végig gondolva felüthet a dugattyú. Kieszerelem a vez tengelyt... persze szépen sorba rakok mindent hogy oda kerüljön vissza ahol volt. Vettem lánckinyomót két fajtát is... persze nem az ehhez való 100 ezer forintot.. de csak összenyomom vele remélem...
Ha nem veszed ki a tengelyeket, az új lánc befűzésekor gondod lehet a szelepek-dugattyúk viszonyával. Mivel bizonyos szelepek nyitva lesznek, mert a vez. tengelyeket semmi nem forgatja a főtengellyel szinkronban. A lánc összenitteléséhez szükséged lesz célszerszámra is.
Rendesen kösd össze őket, hogy rá tudjon menni a fogakra, ne ugorjon le. Nincs Banditom, így nem tudom hogy tényleg szükséges-e kivenni a tengelyeket, de szerintem nem.
Még nem húztam ki a régit Szerencsére.... Adjam össze a két láncot.. rendesen.... vagy elég ha mondjuk összekötöm dróttal míg áthúzom? A vezerműtengelyeket a ki kell venni?
levettem a szelepfedelet.... az olajteknőt....és itt akadtam meg az olajteknő felől alulról valahogy elvan burkolva a főtengely ..olajszivattyútól meg valami burkolatfélétől nem látni a főtengelyt és rajta a lánckereket... nem tudom alulról átfűzni a láncot....
Veztengelyt miért kell ki venni?
Üdv mindenkinek! Kérdezni szeretném hogy 1200 as bandit vezérlánc cserénél szükséges levenni hengert, hengerfejet? vagy ezek levétele nélkül befűzhető a lánc? Köszönöm ha valaki válaszol.
Csak a toldás hiányzik, de amúgy ugyanott, de nem véletlenül vették le a toldás mert itt már nem elég pusztán az alapjárati csavart tekergetni, persze az alapjárat feljebb megy, de érdemes megnézni, hogy miért ment el?
Rossz (sajnos egyre rosszabb...) egészségi állapotom miatt lassan a motorozás abba hagyását fontolgatom, igen keveset "vigyorgok" rajta - évi pár rövid kanyarra meg jó az ami van. Ezt legalább ismerem, és teljesen problémamentes. Teljesen letettem a motorcseréről, mert egyszerűen számomra nem volna már értelme. Igyekszem vigyázni erre, aztán pár év múlva - ha már egyáltalán nem leszek hajlandó ráülni - meg majd eladom a HaHu-n.
Amit meg bírnék venni (meg még fel is bírnék rá szállni...), azokon nincs ABS (de ha jól tudom, a korai BMW ABS-ek zsebbe nyúlósan szoktak tönkre menni).
(A jó öreg, mindenki által lesajnált Suzuki amúgy elkényeztetett: az előírt karbantartásokon felül még soha semmit nem kellett rajta javítani, és szerintem ez egy darabig még így is marad. Ezen nem szeretnék változtatni... )
Kicsit megtúrtam a netet ebben a témában, itt az eredmény: https://gumibiznisz.hu/blog/ga...
Ha valaki nem akarja végigolvasni, akkor lelövöm a poént: semmi értelme.
Amennyire tudom mindössze annyi előnye van a nitrogénnek, hogy lassabban engedi el a nyomást és főleg nem érzékeny a melegedésre ellenben nem olcsó azzal töltetni.
Valszeg nem jobb lesz csak nem lesz rosszabb....mivel melegedessel nem nö a guminyomas, igy nem valtozik a felfekvo felulet merete...ami biztositja a jó kontaktot es a holeadast is.
De reszemrol ez csak puszta kovetkeztetes...
Veztengelyt miért kell ki venni?
A múltkor megjegyezte egy kedves barátom, hogy egy motornak ne ez legyen már az értékmérője, hanem hogy mennyit vigyorogsz rajta. És amúgy igaza van.
(A jó öreg, mindenki által lesajnált Suzuki amúgy elkényeztetett: az előírt karbantartásokon felül még soha semmit nem kellett rajta javítani, és szerintem ez egy darabig még így is marad. Ezen nem szeretnék változtatni... )
https://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/r_850_r/bmw_r_850_r_259-14619617
(injektor, ABS van bennük)
Ha valaki nem akarja végigolvasni, akkor lelövöm a poént: semmi értelme.
De reszemrol ez csak puszta kovetkeztetes...
Most láttam:
https://totalbike.hu/tesztek/2019/07/26/hasznalt_suzuki_gsf1250s_bandit_-_2008./