Ez sajnos nem így van ha elég öreg vagy csak sokat futott a gép, a fő gond akkor jön el amikor kikopik a fojtószeleptengely, azt eddig megbízhatóan tudtommal nem sikerült megoldani senkinek, az igaz, hogy az injektrosnál is kikopik csak ott ezt a kis falsot lekezeli a gép és nem okoz észrevehető gondot legfeljebb a fogyasztásban amúgy igazad van tényleg nem egy nagy dolog kicserélni a belsejét ha csak ott van a gond.
Amúgy a "nem akarok karburátorost" egyház tagjainak:
Kb 70 éven keresztül szépen megvoltunk a cv karbikkal. Egy felújítás a mai napig néhány darab O-gyűrű meg
tömítés cseréjéből áll. Ha nagyon paranoid vagy, megnézed, hogy az áhított típushoz lehet-e külön
membránt kapni a tourmaxtól. Ha lehet, kb nyertél. Ha meg beletenyerelsz egy szétkopottba, a bontóban
még mindig 25-40 ezer egy jó állapotú.
Haaaat, eladtam mar par motort, tobbnyire 1 heten belul, egy volt injektoros. Jo, teny, az mindegyik boven a hazai arak alatt ment. Ha eleg olcso, a legszaladtabb szart is megveszik.
Dehogy estek le az árak: tavaly még úgy tűnt, hogy a 12 éves, de hibátlan GS500-amat 3-4-500 ezer forint ráfizetéssel ugyanilyen idős, de kicsit nívósabbra tudnám cserélni (mondjuk Honda CBF600ABS...) Ez mára már teljesen realitását vesztette, így teljesen le is mondtam a motorcseréről. Többet nem tudok (de nem is vagyok hajlandó) áldozni rá, annyiért meg nem megy a dolog.
Annyiért megvettem volna. ....amúgy nagyon leestek a használt árak, lehet, hogy a hahu-n nem ez látszik, de amiből nem engednek azok ott is vannak hónapokig vagy jövőre is.
Egy Hyundai i30-at árul, meg is mondta, nem keres másikat, nagyon reménykedik benne hogy addig meglesz. Szerelővel jött, de annak 5mp elég volt hogy azt mondja: ez a te motorod. Kifejezetten örült neki, hogy nem csináltattam meg. Így feketén-fehéren látszik, mi van. Ha megcsináltatom, az csak magyarázkodást szül.
Néha van olyan, hogy különösebb ok nélkül egyáltalán nincs érdeklődő. Meg olyan is, amikor szintén indokolatlanul meglepik az eladó tárgyat.
Nekem a Marauderre 3 hónapig kérdés se volt, aztán jött egy fickó megnézni, és már eleve transporterrel jött. El is vitte...
Mar elire felek ha vegre lefekezik az allomason el e indul.
Kb 70 éven keresztül szépen megvoltunk a cv karbikkal. Egy felújítás a mai napig néhány darab O-gyűrű meg
tömítés cseréjéből áll. Ha nagyon paranoid vagy, megnézed, hogy az áhított típushoz lehet-e külön
membránt kapni a tourmaxtól. Ha lehet, kb nyertél. Ha meg beletenyerelsz egy szétkopottba, a bontóban
még mindig 25-40 ezer egy jó állapotú.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/cbf_600/honda_cbf_600_n_abs-14315481
https://www.hasznaltauto.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
Ami nem öregebb az enyémnél (2007), az 1.250.000-nél kezdődik. Annyit meg egyszerűen nem érnek....
Akinek viszketett mar megvette.....
Nekem a Marauderre 3 hónapig kérdés se volt, aztán jött egy fickó megnézni, és már eleve transporterrel jött. El is vitte...