van defibrillátorom még újra lehet éleszteni simán lefújkálod féktisztító sprével és kalap és mehet a szekér , persze ha már végét járja akkor jobb cserélni , így is úgy is kell a féktisztító letakarítani a nyerget meg a tárcsát
A motorom egy kisebb elcsúszás miatt enyhén sérült, ezért nem nagyon volt mozgatva az elmúlt kb egy évben.
Most vettem észre, hogy az első teleszkóp szimeringnél folyik az olaj, cserélni kell!
Viszont ráfolyt az alatta lévő fékre is ... cserélni kell a fékbetétet vagy az menthető valahogyan?
Szerintem is megbánod. Nem vagy még vén trotty, ha nem is a Bandit, de tuti van még opció a veretésre. Ne add fel, mert bánni fogod! Pláne olyan környéken.
Kb októberre megbánod, januárban viszket majd a valagad és nem tudod mitől vagy rosszkedvű, látod a fórumon februárban az első gurulásokat amitől befordulsz, áprilisban meg nem bírva magaddal mindegy, hogy mit és miből, de veszel egy motort......én legalább a ruhákat nem adtam el.
Update: pri állásban nem láttam szivárgást 2 óra alatt. Úgyhogy visszaraktam a légszűrőt, meg mindent, és mentem 40 kilómétert, azalatt egy csepp sem. Mondjuk nem mentem olyan gyorsan, mint tegnap az üres hatoson...
Szóval majd meglátjuk:)
Ha visszateszem a tankot és pri állásba teszem a csapot, akkor ha valamelyik tűszelep nem zár, akkor van rá esély, hogy látom, hogy melyik rossz? Olajszintet néztem, az príma.
Helló lányok :)
Tegnap fel pestre 190km, majd ott kis lótifuti, és indulás haza. A savoya parki auchan kúton megtankoltam, majd megálltam Dunaújvárosnál a benzinkútnál letorörölni a bogarakat a plexiről, eddig semmi. Megálltam Pakson, cigi után vettem észre, hogy fényes folt az oldalsztender mellett. Gondoltam, már előttem hagyta valaki ott. Megálltam Bonyhádon is, de akkor már figyeltem. Amikor leállítom a motort, a légszűrő háza benzint pisil:) kicsit én is ekkor a gatyába. Onnan még 25 km haza, itthon amikor leállítom, semmi. Álló helyzetben nincs gond, benzincsap jó, teli tankkal sem csöpög... Lehet, hogy csak felakadt az úszó és megjavult magától? Vagy nem úszom meg szétszedés nélkül? Légszűrő ház reggel száraz, de nyomok vannak.
A 2. henger karburátor leeresztő csavarnál valami van, 2000 km-el ezelőtt volt karbi pucolás, szóval azóta...
Voltam vissza, hát csak találgatni lehet...az meg nekem nem kell :-D ma kicseréltem a szűrőt, karbikat leengedtem, a tanksapkát meg a bentincsapot kifújtam, és mentem vele 100 km-t eddig gond nélkül... Remélem nem is lesz tovább ez...mert kezd elegem lenni :-\
Na, akkor mondom a tuti megoldást. Ezt írtad:
"Tegnap előtt hoztam el a szervízből a motort, karbi tisztítás és szinkron volt, rendeltem bele új tűszelepeket, fészekkel, és tömítés készlete"
De amikor levettem a csövet akkor folyt a benzin. Illetve nem is nyitottam ki a tanksapkát, és úgy folyt. Amikor megráztam a tankot, akkor visszafelé engedte a nyomást, mert hallatszott,hogy jön. Minden esetre megnézem a csapot. Az is lehet,hogy a cső a csap után van megtörve, vettem könyök idomot,hogy a cső ne törjön meg, vettem másik szűrőt is, nehogy az legyen a probléma.
Azt irta lecserelte a csapot hagyomanyosra. Ha belefuj es megindul az ua, akkor vagy a csap szuroje van eltomodve vagy tovabbra is a tank szellozoje nem mukodik
A motorom egy kisebb elcsúszás miatt enyhén sérült, ezért nem nagyon volt mozgatva az elmúlt kb egy évben.
Most vettem észre, hogy az első teleszkóp szimeringnél folyik az olaj, cserélni kell!
Viszont ráfolyt az alatta lévő fékre is ... cserélni kell a fékbetétet vagy az menthető valahogyan?
Szóval majd meglátjuk:)
Tegnap fel pestre 190km, majd ott kis lótifuti, és indulás haza. A savoya parki auchan kúton megtankoltam, majd megálltam Dunaújvárosnál a benzinkútnál letorörölni a bogarakat a plexiről, eddig semmi. Megálltam Pakson, cigi után vettem észre, hogy fényes folt az oldalsztender mellett. Gondoltam, már előttem hagyta valaki ott. Megálltam Bonyhádon is, de akkor már figyeltem. Amikor leállítom a motort, a légszűrő háza benzint pisil:) kicsit én is ekkor a gatyába. Onnan még 25 km haza, itthon amikor leállítom, semmi. Álló helyzetben nincs gond, benzincsap jó, teli tankkal sem csöpög... Lehet, hogy csak felakadt az úszó és megjavult magától? Vagy nem úszom meg szétszedés nélkül? Légszűrő ház reggel száraz, de nyomok vannak.
A 2. henger karburátor leeresztő csavarnál valami van, 2000 km-el ezelőtt volt karbi pucolás, szóval azóta...
"Tegnap előtt hoztam el a szervízből a motort, karbi tisztítás és szinkron volt, rendeltem bele új tűszelepeket, fészekkel, és tömítés készlete"
Vidd vissza!