Ha bandit kaliberu motort keresel,en tuti erre csapnek le,maga az idealis hasznalt motor,kovetheto eloelettel es nincs szethajtva meg kokanyolva,ismerem a gazdajat meg a muszaki beallitottsagat.
McCoi-ba láncfűrész olaj kell. Ha érdekel, van hozzá USB-s programozóm, amivel minden paramétert beállíthatsz laptopról, PC-ről. Ha kell, ingyé' a tiéd, nekem valszeg nem lesz rá szükségem :)
Mccoi-t hasznalok par eve,esoerzekelis,hajtomuolajjal,kb 10e kmkent kell feltolteni olyan 1dl-el,picit pottyoz de leszarom,ugyis osszedzsuvazom a motort az elso par 100 kmen....lancfesszesseg meg kb gumicserekor igenyel utanallitast,nekem bejon ez a technologia....
Relatíve sokat vágok fát,láncfűrésszel.
Stihl-ből kétfélét használtam.Ásványi és szintetikust.Az ásványi észrevehetően sűrűbb,ragadósabb volt,szálat húzott.A szintetikushoz képest.
Ezt is érdemes figyelembe venni.
Ha kicsit kevésbé leszek lusta bepróbálom ujra a louis-os scottoilert.
Lassan 10 éve stihl-el használom...ha azzal állították be (azt adták hozzá) biztos nem kinlódnék vele... Nem is igen értem a kérdésed. Mire gondolsz, hogy akkor nem 80 hanem 115 ezret megy majd el a lánc?
Mint mondták, nincs pontos recept, mert eleve vannak olyan olajzók amik a megtett út függvényében , és vannak olyanok amik idöintervallum alapján adagolnak. Nem azonos az átlagsebesség, mert mondjuk valaki föúton, valaki városban használja sokat, Ha sokat mész esöben, hóban, hidegben, melegben, hegyekben vagy tengerparton megint más mennyiség lesz megfelelö. Addig amíg nem adagol túl, vagy nincs rajta dugulás, nem szabad hozzányúlni, föleg akkor ha nem értesz hozzá...Mondom ezt úgy hogy vagy egy tucatot épitettem, és ebböl 5 a motorjaimon van, és legyen akármekkora tapasztalatod, minden egyes rendszerrel meg kellett küzdenem beállítással. Ès amíg hordja fel az olajat, addig hozzá nem nyúlok, mégha esetenként egy kicsit soknak vagy kevésnek is találom.
Egyetlen egy esetben kell a körmére nézni, ha túl gyakran kell feszíteni a láncon. Ez az egyetlen valós indikátor. A többi mind esztétika.
Csatlakoznék a kérdéshez annyival, hogy ki milyen olajat használ? Én olajzóval vettem az enyémet, kaptam hozzá egy flakon Stihl lánckenőt, de sokan a 75 vagy 80W-s hajtómű olajat emlegetik.
Nekem 2:53 jelenleg. Ez nyáron 1:47
Nem is nyúltam hozzá 2014 óta. Mindenkinek magának kell beszabályozni az olajához és az egyéni motorozási szokásaihoz, utána pedig elfelejteni a tekergetést.
0.5mm-es fecskendő tűnél 1.5-2 percig jó nekem! De ezt tényleg neked kell belőni! A hátsó felnin is látszik ha sok a frecka akkor visszább veszed! Egyszer kell jól eltalálni,utáni nincs gond vele! Fontos hogy ha lehet ugyan azt az olajat használd,mert nem egyformák a sűrűségek,és a hidegre sem egyformán reagálnak!
Akinek van/volt láncolajozója, az milyen cseppsűrűségre állította ahhoz, hogy rendes kenés is legyen, de a lehetőségekhez mérten legkevésbé hányjon össze mindent?
Olvastam már a másfél percenként 1 csepptől a percenként 2 cseppig mindenfélét. Mik a tapasztalatok?
Ha megsaccolod a gyártási idöt és beszorzod a német 80-100€-os CNC rezsióradijjal akkor könnyen belátható, hogy miért olcsóbb a Magyarországon gyártot, ahol a ugyan az a rezsóradíj kb 25-40€ körül lehet.
Képesmotoron árul egy fazon bukógombát, 13 e ft körüli összegért. Egy sima CNC- zett tengelynek látom én (leírás szerint alu), rajta a fejjel. Van valakinek tapasztalata evvel (vagy legalábbis ilyesmivel) kapcsolatosan? Nem sajnálom az LSL-re, Puig-ra a 35-40 ezret, csak jó volna tudni, hogy most az imént említett a túl gagyi, vagy utóbbiak az indokolatlanul túlárazottak.
Ez van, a pasi kicsit zokonvette hogy raszoltam, kuldott kepet hogy ott van az allas mellett.
Ez van.
Remelem azt a rohadt benzincsapot elzartak, en mindig elfelejtem,esetleg a benzinpumpasok talan nehezebben folynak be.
Stihl-ből kétfélét használtam.Ásványi és szintetikust.Az ásványi észrevehetően sűrűbb,ragadósabb volt,szálat húzott.A szintetikushoz képest.
Ezt is érdemes figyelembe venni.
Ha kicsit kevésbé leszek lusta bepróbálom ujra a louis-os scottoilert.
Mint mondták, nincs pontos recept, mert eleve vannak olyan olajzók amik a megtett út függvényében , és vannak olyanok amik idöintervallum alapján adagolnak. Nem azonos az átlagsebesség, mert mondjuk valaki föúton, valaki városban használja sokat, Ha sokat mész esöben, hóban, hidegben, melegben, hegyekben vagy tengerparton megint más mennyiség lesz megfelelö. Addig amíg nem adagol túl, vagy nincs rajta dugulás, nem szabad hozzányúlni, föleg akkor ha nem értesz hozzá...Mondom ezt úgy hogy vagy egy tucatot épitettem, és ebböl 5 a motorjaimon van, és legyen akármekkora tapasztalatod, minden egyes rendszerrel meg kellett küzdenem beállítással. Ès amíg hordja fel az olajat, addig hozzá nem nyúlok, mégha esetenként egy kicsit soknak vagy kevésnek is találom.
Egyetlen egy esetben kell a körmére nézni, ha túl gyakran kell feszíteni a láncon. Ez az egyetlen valós indikátor. A többi mind esztétika.
Nem is nyúltam hozzá 2014 óta. Mindenkinek magának kell beszabályozni az olajához és az egyéni motorozási szokásaihoz, utána pedig elfelejteni a tekergetést.
Olvastam már a másfél percenként 1 csepptől a percenként 2 cseppig mindenfélét. Mik a tapasztalatok?
Képesmotoron árul egy fazon bukógombát, 13 e ft körüli összegért. Egy sima CNC- zett tengelynek látom én (leírás szerint alu), rajta a fejjel. Van valakinek tapasztalata evvel (vagy legalábbis ilyesmivel) kapcsolatosan? Nem sajnálom az LSL-re, Puig-ra a 35-40 ezret, csak jó volna tudni, hogy most az imént említett a túl gagyi, vagy utóbbiak az indokolatlanul túlárazottak.
Köszönöm!
Ez van.
Remelem azt a rohadt benzincsapot elzartak, en mindig elfelejtem,esetleg a benzinpumpasok talan nehezebben folynak be.