Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Motorozni kell, nem filozófálni...
Megborítottak vele, azt se mondta: bikkmakk...
Nem kell a minosegi (a streetre vagy a magura vagy a renthal gyartja) csak jobb mint a gyari szuzuki biliacel.
Egy alu 28,6 jobban viseli a fetrenbergert, ami azert egy turaenduronal illik neki.
A biliacel osszevissza hajlik egy pici puffnal is.
De kezzel is meghajtom.
Meg is rendeltem már Aliexpresszről a 3 hengeres kormányt... Ja, nem ...
Az is.
"A kormány szerintem minden 2010 elotti japanon azonnal cseres"

Nono, hát a DL? :
Dehogynem, vagy a km sokkk.
A kormány szerintem minden 2010 elotti japanon azonnal cseres. A bandite mindenkepp, keskeny, es idiota szöge van.
LsL gombám is van, nem tusom, jó-e :)
Na, ez jó hír, akkor nem árulom olyan drágán én sem.
(Ez még olyan eredeti mintha a gyárból jött volna ki.) Egy pár okosság:- érdemes e LSL cuccokat, mint pld. kormány, bukógomba, stb. belerakni?
Szia Zöldi. A vétel ár és + reg.adó 910.000 Ft
Van néhányunknak, mire vagy kíváncsi? (2005, 77E KM garantált :))
Én is kérdeznék, ha nem titok, mennyiért vetted? :)
Sziasztok ! Nekem most jelenleg egy Yamaha FJ1200 -as (1989) motorom van, de megleptem magam apák napjára ( :-) és leelőlegeztem egy Suzuki GSF 1200 S 2006 évi, (38.000 Km garantált ) limitált szériás nagy banditát. Valakinek vagy valakiknek van -e a csoportban ilyen motorja. Szeretném felvenni vele a kapcsolatot akár privátban is, egy pár okosság nekem sem ártana. Előre is köszönök bármilyen segítséget.
Csak a cycleterminal-t ismerem.Hátha.
http://www.cycleterminal.com/t...
Sziasztok.

Index csatlakozót keresek itthon, mert az április kínai rendelésem elkeveredett valahol ...
Tudnátok ajánlani korrekt árban?

Kép: https://i.ebayimg.com/images/g...
Épp attól kisállat, 7-8000-ig csendes, de utána meglepő hang kíséretében egész jól megindul, most járkálok vele melózni és megkedveltem, ha gondolod összefuthatunk egy próbára valamikor amúgy 1.5-ért vette a lány 2016-os 2017-es forghelyezéssel 7000km-rel.
Ahh egy street 675R kéne neki.
En motoroztam 390 Duke-al,nem kenyelmetlen,komfort ules volt rajta,igazi kanyarvadasz,keveset fogyaszt,ilyen 150-160-at ment alattam,de a barangolos turazashoz amit te kedvelsz,nem ez a jo valasztas.
Probalj ki egy versyst meg dl650-et vagy ami arban huzosabb a honda cb500x is jo lehet,esetleg elmozdulni endurosabb iranyba.....

Azert orulsz,hogy tudjuk mi kell neked?
Bár ez már csak 18 kilóval könnyebb a Gs-nél.
Ha már kis Kawa: ez tetszene, ha a 25 Nm "nyomatéka" nem 10000 fordulaton állna elő , meg nem 1,9 millióba fájna. Persze üléspróbát kellene rajta csinálni... https://www.ivanics.hu/kawasak...
A lányom Z300-a egész jó mondjuk rövidebb mint a GS500 viszont igen könnyű.
Ez pár éves volt.
A banditon akkor orgazmusod lenne, Tolni azt sem kell , az igaz:)
Először én is azt hittem, de nagyon nem. A kis 125-ös után - miután meg lett a korlátlan jogsi - Yamaha Virago 535-öt szerettem volna, kipróbáltam gyári és mókolt, egészen előre tolt lábtartókkal is: mindkettő nagyon kényelmetlen, pont a legrosszabb helyen terhelődik a rossz derekam. Konkrétan negyedórát nem bírnék rajta fájdalom nélkül eltölteni. nagyon kevés motoron ültem, eddig messze a legkényelmesebb a Honda NC700 volt - de az is 220 kiló körüli, utálatos tologatni...
Nehez
Labad elol, az ugy nem teherviselo, mindent a gerinced kap