"..elsőre kicsit sok lenne.." Ezt miből gondolod? Ha ész nélkül mész, akkor a 600ccm is simán megöl (alig van különbség végsebességben), ha meg ésszel, akkor mindegy, mennyi a teljesítmény, annyit használsz fel belőle, amennyi még nem veszélyes.
A Pannónia után - bár egy T5-tel szépségben semmi nem veheti fel a versenyt-bármelyik űrrakéta lesz, szóval csak óvatosan. A CB750 egy sokkal jobb motor a 600/650nél, éb azt vennék.
Érdekeset fogok mesélni.
2016 szeptemberben 60 ezernél tönkrement az önindítóm. A villanymotor belső palástjára ragasztott mágnescsíkok leváltak és a forgórész párat összedarált. Jelenség kisértetiesen olyan, mintha az akksi döglődne, holott annak semmi baja. Hidegen önindít, melegen nyöszörög. A szoruló motor akkorát felvesz, hogy a kapocsfesz 8,5V -ra zuhan, még a műszerfal is kialszik, beépített óra is nullázódik éjfélre. Ilyenkor azt gondolod, szar az akksi, cseréled és a hiba fél év múlva, az akksi pici kapacitás esésekor ismét előáll.
Sugomotortól vettem egy 17 ezret futott bontottat. Akkor mindenki egyéni problémára gondolt. A másik eddig bírta, ugyanúgy leváltak, összetörtek. Tüzetesen átnéztem most, mi lehet a gond.
A motor palást belseje tükörsima, a mágnesek hátlapja szintén. A mágnesek csak a hátlapjuknál fogva vannak ragasztva. A gyári ragasztó sajnos nem volt megfelelően melegszilárd. Üzem közben a működő blokkról az önindító tűzforróvá válik, átveszi a blokk 90-95 fokos melegét. Így önindításkor a térerő ezeket a csíkokat oldalra rángatta, amíg le nem vált. Most a két önindítóból raktam össze egyet, volt 3 pár ép mágnescsíkom a két különböző polaritásúból. Felcsiszoltam a palástot meg a mágnesek 5 oldalát csiszolóvászonnal. A csiszolt felületen a ragasztás jobban tapad. Készítettem két sablont, ami a mágneseket a ragasztás idejére a helyükön tartja. Megjelöltem egy fehér ponttal az azonos polaritású mágneseket, majd kétkomponensű, hőálló műgyantával a mágneseket felváltott poraritással beragasztottam a helyükre. Az aljára meg a tetejére vágtam egyes textilbakelitből gyűrűket és alul-felül ráragasztottam, ami összetartja őket. 5mm textilbakelitből vágtam 4mm széles hasábokat és közéjük beragasztottam. Ezáltal a mágnescsíkok nem egy hanem 5 oldalról ragasztva vannak, a palásthoz, meg egymáshoz is.
Köszönöm mindenkinek az észrevételeket. Akkor tovább keresgélek. Köszi a tippet neked is, de szereintem nekem az 1200ccm elsőre kicsit sok lenne. Eddig Pannonia, és régebbi keleti motorjaim voltak. Ezért nézegetem 600-650-es gépeket. Esetleg még cb 750.
Ha azt nézem, hogy a sokkal fiatalabb vizesem, abs-el, extrákkal, stb, alig többért ment el - és azért sem törték magukat a népek - akkor azért nem nagyon csodálkozom..
Annyira nem szar a helyzet , meg van még másfél motorra való cz-m de lehet did zmvx lesz belőle, de még ez. Is elcsattog egy ideig majd kinyomok 1-2 csapot hogy lássam hogy kopik a többihez képest , idén már lelöktem pár szettet volt rk regina oe meg did is, kell már csapassak valamerre mert már rég nem voltam semmi szép helyen legyen valami jó banditos kép
Ezt 200 euroért átveszem, ha megdöglik :D
A bizniszünk egyik fénypontja volt ennek az ikertesója, én nagyon szerettem menni vele.
És az a csónaksegg, az mint a Buick Rivieran! :D
2016 szeptemberben 60 ezernél tönkrement az önindítóm. A villanymotor belső palástjára ragasztott mágnescsíkok leváltak és a forgórész párat összedarált. Jelenség kisértetiesen olyan, mintha az akksi döglődne, holott annak semmi baja. Hidegen önindít, melegen nyöszörög. A szoruló motor akkorát felvesz, hogy a kapocsfesz 8,5V -ra zuhan, még a műszerfal is kialszik, beépített óra is nullázódik éjfélre. Ilyenkor azt gondolod, szar az akksi, cseréled és a hiba fél év múlva, az akksi pici kapacitás esésekor ismét előáll.
Sugomotortól vettem egy 17 ezret futott bontottat. Akkor mindenki egyéni problémára gondolt. A másik eddig bírta, ugyanúgy leváltak, összetörtek. Tüzetesen átnéztem most, mi lehet a gond.
A motor palást belseje tükörsima, a mágnesek hátlapja szintén. A mágnesek csak a hátlapjuknál fogva vannak ragasztva. A gyári ragasztó sajnos nem volt megfelelően melegszilárd. Üzem közben a működő blokkról az önindító tűzforróvá válik, átveszi a blokk 90-95 fokos melegét. Így önindításkor a térerő ezeket a csíkokat oldalra rángatta, amíg le nem vált. Most a két önindítóból raktam össze egyet, volt 3 pár ép mágnescsíkom a két különböző polaritásúból. Felcsiszoltam a palástot meg a mágnesek 5 oldalát csiszolóvászonnal. A csiszolt felületen a ragasztás jobban tapad. Készítettem két sablont, ami a mágneseket a ragasztás idejére a helyükön tartja. Megjelöltem egy fehér ponttal az azonos polaritású mágneseket, majd kétkomponensű, hőálló műgyantával a mágneseket felváltott poraritással beragasztottam a helyükre. Az aljára meg a tetejére vágtam egyes textilbakelitből gyűrűket és alul-felül ráragasztottam, ami összetartja őket. 5mm textilbakelitből vágtam 4mm széles hasábokat és közéjük beragasztottam. Ezáltal a mágnescsíkok nem egy hanem 5 oldalról ragasztva vannak, a palásthoz, meg egymáshoz is.
A bizniszünk egyik fénypontja volt ennek az ikertesója, én nagyon szerettem menni vele.
És az a csónaksegg, az mint a Buick Rivieran! :D