Lehet a gyanúja elég,és beutal műszakira,ha nem is a rendőr de a vele lévő NKH-s.
Minden gyári a sajátomon kivéve:plexi,SW Motech bukógombák,tengelyvég gombák,hátsó csomagtartó konzol,rajta a givi platni+kappa doboz,oxford markolatfűtés. A láncolajzó ami részben saját kivitelezés,de az meg nem látszik. A rajta lévő neonsárga matricák direkt nem fényvisszaverősek,mert olyat tudomásom szerint tilos felragasztani.
NKH műszaki vizsgán dícsérettel szerepelt,de mit adnak elő az út mellet?
Neki nem kell feltétlenül érteni hozzá elég ha úgy gondolja és elküld műszakira egy NKH bázisra és majd ott megszakértik, ha jónak találják nem kell fizetni, de ha nem akkor kivonják a forgalomból, gondolom nem sok igazoltatásban volt részed és akkor sem motorral, nekem igen sokban és küldtek már műszakira (sokba fájt), ha NKH-s állít meg annyival jobb a helyzet, hogy ha van TÜV papír akkor talán (!) figyelembe veszi, de igazából nála is inkább az van, hogy elküld műszakira oszt jónapot.
Egy fogalmatlan tufa rendőr mi alapján jelenti ki bármiről is, hogy nem gyári/megfelelő alkatrész. Akkor az én Akrapovic dobomra is rámondhatja, hogy nem gyári, mert nincs rajta BMW logó, csak egy HP by Akrapovic felirat? Gyári extra egyébként.
Így van, ezért tartok én is az átalakításnak minősülő cuccoktól mert soha nem lehet tudni, hogy az út szélén az épp ott lévő közeg mit értelmez átalakításnak, pl. az egyik vizsgaállomáson a delikvens elé tesznek egy fényképet a gyári motorról és azt mondják amíg nem így néz ki minden porcikája nem kap vizsgát, ennyi, ha az út szélén is ez lesz akkor bármit annak minősíthetnek.
Állítólag a nem gyári állapotra ugranak..... Na nálam volna mire rövid fék meg kuplungkar AliExpress, fényszórók egyik sárga alis indexek tükrök a kormány mondjuk trw de nálunk a kutya se ugat esetleg a hangos kipuffantó miatt
Sziasztok
1 kérdés a gyári fék vagy kuplung karon van-e vagy kell-e lenni E jelzésnek? Azért kérdem mert a gyári karok ami volt a motoron az is le volt karbon fóliázva de amit vettem helyettük azon sztem nincs de nem vagyok benne biztos
Üdv
Végül nem, sokfélét nézegettem még multistradat is, az majdnem megvolt ha még engedtek volna egy kicsit, de szerencsére nem engedtek így végül más lett.......de amúgy mi lett volna? .....csak a szokásos pedig pont azt nem akartam, de végül....
Minden gyári a sajátomon kivéve:plexi,SW Motech bukógombák,tengelyvég gombák,hátsó csomagtartó konzol,rajta a givi platni+kappa doboz,oxford markolatfűtés. A láncolajzó ami részben saját kivitelezés,de az meg nem látszik. A rajta lévő neonsárga matricák direkt nem fényvisszaverősek,mert olyat tudomásom szerint tilos felragasztani.
NKH műszaki vizsgán dícsérettel szerepelt,de mit adnak elő az út mellet?
itt olvastam , hogy műszakin is meg a rendőrök is kötekednek
Műszerfal és környezete.....stb
SOS!
tel: 20-323-5612
1 kérdés a gyári fék vagy kuplung karon van-e vagy kell-e lenni E jelzésnek? Azért kérdem mert a gyári karok ami volt a motoron az is le volt karbon fóliázva de amit vettem helyettük azon sztem nincs de nem vagyok benne biztos
Üdv
A multi az állítólag fincsi