Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi
Ebben igazad van teljes mértékben. Valóban van néhány eladó motor ezek közül ebben az ár kategóriában. Csak az állapot nem mindegy, nem mondom , hogy biztossan nincs közöttük jó de amiket én néztem az inkább 1,5 1,6-tól indulnak.
2008-as első gazdás 1250 SA Bandit eladó. Extrái: első sárvédő hosszabbító, hátsó sárvédő, maszek láncolajozó, power commander III, Gipro fokozatjelző, Mastek sportdob (gyárit adom), felnicsík, 2 db 12V csatlakozó aljzat, csipogó az indexen, hűtő védőrács, Ledes városi fény, elöl-hátul zselés ülés, fogantyú helyére szerelhető maszek túradoboz tartó, oldalra álló fém gumiszelepek, stb....
A szokásos karbantartási pontok kivételével mindenhol gyári szerelés.
Tavaly augusztusban egy városi dugóban araszolgatva bal oldalról fellöktek, arra az oldalára is dőlt, bukócső fogta meg. Két elem karcolódott, repedt. Sérülések alig láthatóak. Motorozás végleges felszámolása miatt minden kiegészítőt vele adom amim van (ponyva, féktárcsazár, telefontartó, stb.)
További korrekt tájékoztatást telefonon adok.
Futott km 65e (természetesen írásban garantálom)
Ár: 1,4M
Telefon: 06209816757
Keresünk projektmanagert, aki átlátja a dolgokat. Jössz? :D
- "majd egy milloval többe lenne mint a jelenlegi keretem a projektre"
- "1 millióért van zrx, xjr, meg gsx is"
--> nincs a projektre pénze :-D
Te, rászűrtem, 1 millióért van zrx, xjr, meg gsx is.
Lehet igazad van ebben, de sajnos anyagiakban sem mindegy a jelenlegi helyzetemben. Egy xjr, gsx1400, cb 1300, zrx 1200r majd egy milloval többe lenne mint a jelenlegi keretem a projektre.
Ha elég hideg a fejed, vegyél elsőre olyat, amilyet akarsz. Pont olyan gyorsan megy, amennyire a gázt húzod. Nem nehezebb számottevően, és a futòmű meg a fék sokkal jobb, mint a kicsiken.
*nekem
Neked k6 650 bandit van a 3. szezont kezdem vele. Az mz-k jawa-után és 25 év kihagyás után teljesen megfelelő neked elég erős gyors stb. A szélvédelemmel van bajom (naked). Ill. az ülés, lábtartó kormány pozícióval. De ezeken lehet változtatni, kicsit és akkor kényelmesebb. Az egyik cimborám tavaly ótan használ cb 750-et. Szinte ugyanaz teljesítményre, és nyomatékra is, mégis más pl. 5-s a váltója más az áttétel elosztása, nyomatékosabbnak tűnik. Fogyastás szinte dl. - re azonos, voltunk együtt többnapos túrákon. A fekje érzékenyebb jobban adagolható. Ülés, kormány, lábtartó pozíció talánkényelmesebb, bár ő is átszabatta az ülést mert a gyárin alig bírt ki 100 km-t. Röviden ennyi, remélem ez a kis adalék segít a választásban.
Cagivából az injektorost nézd azt hiszem 2004-től vannak bár lehet, hogy később tették bele a befecskendezős SV blokkot, mindenesetre az megbízhatóbb.
Hetenete többször szeretném használni szezonban, de első sorban hétvégi egynapos túrákra,100-max 400km, a klasszikusabb úgymond átlagos motor-motorok jönnek be, És az ehhez hasonló nakedek mint a Bandit. Ezért jött képbe még a cb 750 , Zephyr 750, Inazuma 750. De ezek 10-15 évvel idössebb motorok a k5-k6-os banditoktól. Még képbe került mostanában a Cagiva Raptor 650. 3-6 évre tervezem előre láthatóan, a cél a gsx 1400, xjr 1300, cb 1300 csoport, de jelenleg a favoritom a zrx 1200R lenne. De ezek még a távoli jövő.
Hagyd hogy előzzön!
Bosszant hogy allandoan kerget egy motor.
Annyit a 80nal futozasrol, hogy teszel egy wazet a telodra, az szol a trafinal, elotte utana meg huzod 110zel, nekem bevalik. Kollega allitasa szerint evek ota igy nyomja a lakokocsijaval is.
Messze van a jo celpont,futozni 80-al szar.Ezzel meg ellehetek honapokat ha nyugdijba megyek.
1Mft-ért veszel vmit....inkább fogd a pénzt és huss motorozni,kb 100 éjszakai szállás kijön belőle,az mennyi idő is nálad évekre bontva?
Ha vinni akarod a motort, arra meg ott a futó.
Elég jól bírják.
...mert itt már alig vannak akiknek Banditjuk van még... :)
Amúgy az én történetem...2002-ben MZ 125TS, meg Yamaha XS 400 (japán MZ) , meg pár veterán után ültem fel egy GSX 1400-ra...
Másrészröl mikor ilyen kérédést teszel fel az is fontos lenne, hogy mire akarod használni. Munkába járni, rövideket turázni, egy-két személlyel, sok-kevés csomaggal, hátsó utakon, vagy autópályán...télen/nyáron vagy télen-nyáron...Meg hogy mennyire idöre tervezel vele. 1-2 évre vagy 10-20 évre...
Egyenlőre méretben ahogy nézem az iveco a nyerő.
Csak ami olcsó kérdéses hogy mennyire rozsdás.
Nem gondoltam volna, hogy a Bandit forumon a cb 750-et fogják ajánlani :) de igaz ami igaz azért jöttem ide, hogy motorosokról objektív véleményt kapjak. Köszi
No meg az már mem matricás hanem útdíjas és tachográfos.
Az egy renault master ahogy néztem csak az orra más.
Inkább ár érzékeny a dolog,az iveconál az alváz visz is meg hoz is.Durván túlméretezett mert 5t ugyanaz az alváz,de kisebb terhelhetőség hivatalosan a nagy önsúly miatt.
És nagyon sok eladó van belőle olcsón és drágán is.