Nemrég lettem a tulaja egy 2003-as 1200N-nek. Evvel kapcsolatban lesz majd időnként egy-egy kérdésem, az elsőt mindjárt föl is tenném. Visszaolvasván többektől is olvastam ezt az ún. light-tuningot, a bizonyos ülés alatti csatlakozó megcsonkítását. A leírás szerint a kék tyúkbél kivételével mindegyik kábelt le lehet kötni. Egy fórumtárs jó régi megjegyzése szerint viszont a fekete-fehér kábelt is meg kell hagyni. Kérdezem, melyik verzió fedi a valóságot? Kapcsolási rajzot böngésztük, de nem jöttem rá, a f-f vezeték mit csinál vagy épp nem csinál.
Oke,hogy ott "egyforma" 250-esekkel kell menni,de a pici stabilabban,konyebben fordul sztem. Tobb 250-est probalgattam anno,mindenfele gumikon,volt sajat 125-osom meg 251-esem is,bar versenykorulmenyek kozott nem hasznaltam oket....
Torekedj arra,hogy konnyu,jo futomuvel es fekkel rendelkezo tipus legyen,azzal konyebb belejonni a gordulekeny motorozasba,cm3 megy loero akkor kell,ha mar nagyon megy a dolog.
De. Pölö én. Sőt, mikor ráébredtem hogy az 1250 nekem túl erős, downgrade-eltem 1200-re És most, hogy már úgy érzem, lett némi gyakorlatom, esélyes, hogy visszatértek az 1250-re. A brand persze lehet, hogy változik
Megkérdezhetem mennyiért sikerült venni? :)