A powerből mindenkinek más mennyiség kell. Nekem pont ennyi kell. Egyébként aki még nem vezetett ilyet, az meglepődne. Meg valahogy az összhatás nagyon jó. Érdekesség, hogy az 1000-es Strom 4 alatt futja a százat, ez 4,2 Persze felette jobban elhúz a nagy. Aki persze csak lóerőket akar számolni, annak úgyis hiába mesélek. Nekem mások a szempontjaim, no...
Ami még pöpec, hogy 150-nél is nyitott sisakplexivel, orrot túrva megyek. Oszt' a Givi Airflow a legalsó állásban van.
Én lób@szó vagyok, és dagadt is, de ezen nagyon pöpecül ülök. Az ülés is nagyon jó, azt se kell csináltatni Egy szó, mint száz, nagyon durván jó motor, és ennyi pénzért egyszerűen nem lehet ennél több "motort" kapni...
Piszok jó motorhang gyári dobbal, nem is teszek rá másikat. Nagyon kezes, fordulékony, nagyon lehet vele kanyarogni. A 214 kg teletankolt tömeg se hátrány. A kényelme elsőrangú.
Én megtaláltam benne az optimálisat. Végtelenül kiegyensúlyozott. 2000-től nem rángat. Viszont nagyon fasza pörgős, imádja a fordulatot, és a pilóta is imádja, hogy imádja. :) Van benne bugi.
Én ma mentem egyet szlovákiában, közben jó volt, holnap nem mennék vissza. Utak így alakultak: 1/3 unalmas, 1/6 minősíthetetlen, 1/6 jó lenne, ha nem lenne kavicsos, 1/3 kellemes, kanyargós. Tököm, tényleg nekiállok trélerezni
No power, no brake.
Nem veletlen a jelenlegi.