Ettől olcsóbbak csak Észak-Németországban voltak, tőlem 6-700 km-re, úgyhogy azzal nem sokra mentem, ráadásul azok se így felszerelve. Emmeg itt volt 80-ra, Bajorhonban.
Negatívum: 1. bal oldalára dőlt, így cserélve lett a baloldali elem a tankon. Sajnos valami debil cserélte, így az újabbnak a matricája került rá, ahol nem csak V-Strom felirat van, hanem csík is alatta. Egyszer majd, ha nagyon ráérek, átmatricázom. Ezen kívül pöpec állapotú. Még szerencse, hogy nem látom egyszerre mindkét oldalát...
2. 6 tulaja volt, de ez nem nagyon hat meg, mert megvannak a szervizszámlák.
Végül, amiért semmi sem hat meg: 2900 euróért hoztam el ezzel a felszereltséggel, szép állapottal és kevés km-rel
Az. Én is azt szerettem volna, de válogattam, válogattam, aztán hirtelen belefutottam ebbe. 5 perccel a hirdetés megjelenés után hívtam. Utánam még 4-en,de tartotta nekem. Aznap meg is vettem. 2 zsír új Pirelli Scorpion Trail II gumi, új láncszett, Scottoiler, bukócső, Oxford markolatfűtés, használatlan, még becsomagolt nagy topcase, Givi Airflow plexi, kézvédők, szervizszámlák, 34000 km, navitartó, kis tanktáska. (folyt.)
Na, ezért kacsintgatok felé én is, régebben az alacsony fordulatot imádtam, most meg már szeretem pörgetni, ahogy érik az ember, úgy hülyül :D
Meg nekem sok a városi közlekedés, oda meg elég 250ccm is. Illetve az utak egyre ótvarabbak, most már szlovákiában is.
Pluszban kezdek rákapni a szoftos terepre is. Hardosra van célszerszámom :D
:D