Értem én, szerelő is kapásból ezt mondta. De a gumi annyira belógott mindkét oldalon, hogy a távtartóra már nem lehetett rátenni.
A távtartó meg ugye fix méretű, mert különben nem passzolna a motorhoz, a másik oldalon meg az alátét sem ment rá rendesen, mert ott is belógott a gumi...
A bolt szerint sokat adtak el már és sosem volt belőle probléma. Vigyem vissza, és kicserélik.
azt leszámítva, hogy egy ~3000 Ft-os alkatrészér nem utaznék 400 kilómétert, ha a szerelő megrendeli másnapra a jó lánckereket zajcsillapító nélkül, akkor sem tudtam volna hazajönni motorral, szervezzem meg, hogy értem jön valaki, majd visszavisz stb...
Szóval levágtuk késsel ami gumit tudtunk, aztán csiszolókoronggal a maradékot szép tisztára, kicsit büdös volt, kicsit macerás, de jó lett.
Előkapott egy papír alapú jt lánckerekes katalógust a szerelő, ott csak a zajcsillapítás nélküli lánckereket hozta, de lehet hogy csak mert már 1 éves vagy 2 éves volt a katalógus.
A webes jt katalógus már hozza a gumisat, hogy lehet venni OEM alternatívaként.
vagy 6000 másik motorra is ugyanez a lánckerék kell, ott lehet hogy passzol.
Azert erdekes, hogy nekem pl eszem agaban sem volt soha ilyen többet költeni, föleg mikor 5 euroert adtak at elsö lanckerekeket...
....es meg a gyari kipufogokkal sem mondhatnam hogy hallottam volna a vajt fülemmel a különbseget.
Pedig van benne logika. A lánc csörgése akkor jó, ha egy politikus lánca csörög. A kipufogó meg akkor legyen hangos, ha motoron van. Ha a kettőt felcseréled már nem olyan jó a történet.
Amúgy a kipufogó még kialakulóban.
Most visszamegy a gyári egy darabig, aztán meglátom.
Ha nem jön be, akkor vagy ebbe szerzek valami tompítót, vagy valami mást keresek.
Viszont a zajcsillapítós első lánckerék nem megy fel, mvel a gumi csillapító nem megy rá a kihajtásnál lévő távtartóra. :)
Szóval zajosítottuk a lánckereket.
A távtartó meg ugye fix méretű, mert különben nem passzolna a motorhoz, a másik oldalon meg az alátét sem ment rá rendesen, mert ott is belógott a gumi...
A bolt szerint sokat adtak el már és sosem volt belőle probléma. Vigyem vissza, és kicserélik.
azt leszámítva, hogy egy ~3000 Ft-os alkatrészér nem utaznék 400 kilómétert, ha a szerelő megrendeli másnapra a jó lánckereket zajcsillapító nélkül, akkor sem tudtam volna hazajönni motorral, szervezzem meg, hogy értem jön valaki, majd visszavisz stb...
Szóval levágtuk késsel ami gumit tudtunk, aztán csiszolókoronggal a maradékot szép tisztára, kicsit büdös volt, kicsit macerás, de jó lett.
Előkapott egy papír alapú jt lánckerekes katalógust a szerelő, ott csak a zajcsillapítás nélküli lánckereket hozta, de lehet hogy csak mert már 1 éves vagy 2 éves volt a katalógus.
A webes jt katalógus már hozza a gumisat, hogy lehet venni OEM alternatívaként.
vagy 6000 másik motorra is ugyanez a lánckerék kell, ott lehet hogy passzol.
Azert erdekes, hogy nekem pl eszem agaban sem volt soha ilyen többet költeni, föleg mikor 5 euroert adtak at elsö lanckerekeket...
....es meg a gyari kipufogokkal sem mondhatnam hogy hallottam volna a vajt fülemmel a különbseget.
Amúgy a kipufogó még kialakulóban.
Most visszamegy a gyári egy darabig, aztán meglátom.
Ha nem jön be, akkor vagy ebbe szerzek valami tompítót, vagy valami mást keresek.
Viszont a zajcsillapítós első lánckerék nem megy fel, mvel a gumi csillapító nem megy rá a kihajtásnál lévő távtartóra. :)
Szóval zajosítottuk a lánckereket.
De ennek nincs benne az üvegjében, hogy suzuki.
Kinek van eladó, szép króm első lámpája, nakedra:?
Innen is köszi K Istvánnak
Palyazos goncod is van?
Anno hasonlo tervem volt a bandittal,ha eldobtam volna meg parszor,akkor vmi patkanyforma aszfalszaggato vegeredmenyt kepzeltem.....