talán a legegyszerűbb az olajbetöltőcsavar helyére pakolt műszer van a louisban meg a poloban is gondoltam rá én is mert tetszik de sok értelme nincs, ha meleg az érződik az olaj nem víz hogy különösebben ideges legyen hogy most 15 fokkal több....
Van,hagyd a csudaba! Ugyis erzed a labadon ha melege van a motornak,huteni meg csak menetszellel tudod barmit is mutatna a hofokmero,ne agyalj,motorozz!
Köszönöm! akkor következő kérdés: Szeretnék egy olajhőfok mérő műszert beszerezni. Kína országból viszonylag olcsó és viszonylag jónak tűnő megoldások vannak, csak az lenne a kérdés, hogy hova tegyem az érzékelőt? Cimborám szerint a blokk elején van egy csavar amivel az olajhűtőből lehet leengedni az olajat, annak a helyére lehetne, vagy amit én láttam a szervíz manuáléban, hogy a blokk jobb oldalán van egy un. "main oil galery plug" amibe olajnyomás mérés esetén kell becsavarni a mérőműszer tömlőjét. E kettő közözz vacillálnék. Vagy esetleg van jobb ötlet?
Sziasztok! K6 Big Banditon merre van valami kartergáz visszavezető rendszer? Látom a PAIR rendszert de annak ugye nincs köze a kartergázhoz, csak a kipufogó gázt vezeti vissza?
Párszor eljátszottam a téli percegtetést aztán a tavaszi gyertyacserét különben beröffentem kb másfél perc aztán vissza a szivató mire kiérek a faluból kb 2 km már majdnem üzemmeleg visszafogottan lehet előzgetni, de nekem más a karbim mint az egyenes vázasoknak
Elinditod,maszk,sisak,kesztyu fel es gurulas,innen meg 15-20 perc gurulas mire szivato nelkul kisimul a jarasa gyari fuvokazassal,szoval semmi baja,hasznald nyugodtan.
szerintem semmi baja , de a téli járatgatásból könnyen lehet tavasszal gyertyacsere mivel nem melegszik nem tisztul beköpi és jóccakát, másik dolog míg nem meleg nem rángatjuk a gázt
Ez nekem is megy.
Esetleg nincs valakinek 400-as banditáról króm indexgarnitúrája, eladó?
Péz nem számít, csak ócsó legyen.