Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elvileg a csaptávolság adja meg, hogy jó-e még, de ha nincs hangja nem kell bántani.
Akkor ezért nem találom a manuálban :) Meglesem a feszítő patront. Az talán tájékoztat,
nem tudok róla hogy lenne ilyesmi .... használattól és motortól függ
Hali. Keresem a vezérműlánc csere periódusát. Tud valaki segíteni?
Szerintem alacsonyabb ár és/vagy gyorsabb hozzájutás a cél.Meg talán hogy ne kínai legyen.
Akkor mi a kérdés?
Köszi!
Ez nekem is megy.
Hali!
Esetleg nincs valakinek 400-as banditáról króm indexgarnitúrája, eladó?
Péz nem számít, csak ócsó legyen.
De ha piros hőálló menetragasztóval kezeled simán megmarad.
Na meg az lesz az első amit lelopnak a motorról egy parkolóban hagyva - utána mehetsz haza papírzsepivel "bedugózott" olajbetöltővel....
talán a legegyszerűbb az olajbetöltőcsavar helyére pakolt műszer van a louisban meg a poloban is gondoltam rá én is mert tetszik de sok értelme nincs, ha meleg az érződik az olaj nem víz hogy különösebben ideges legyen hogy most 15 fokkal több....
Van,hagyd a csudaba! Ugyis erzed a labadon ha melege van a motornak,huteni meg csak menetszellel tudod barmit is mutatna a hofokmero,ne agyalj,motorozz!
Oké, köszi. Gondoltam, hogy lefalazom de ahogy nézem, sok értelme nincsen.
Nem vezeti vissza, a kipufogóba vezet friss levegőt!
Köszönöm! akkor következő kérdés: Szeretnék egy olajhőfok mérő műszert beszerezni. Kína országból viszonylag olcsó és viszonylag jónak tűnő megoldások vannak, csak az lenne a kérdés, hogy hova tegyem az érzékelőt? Cimborám szerint a blokk elején van egy csavar amivel az olajhűtőből lehet leengedni az olajat, annak a helyére lehetne, vagy amit én láttam a szervíz manuáléban, hogy a blokk jobb oldalán van egy un. "main oil galery plug" amibe olajnyomás mérés esetén kell becsavarni a mérőműszer tömlőjét. E kettő közözz vacillálnék. Vagy esetleg van jobb ötlet?
szelepfedél teteje középen nagy téglalap alakú dudor amiből megy egy vastag cső a légszűrőházba
Sziasztok! K6 Big Banditon merre van valami kartergáz visszavezető rendszer? Látom a PAIR rendszert de annak ugye nincs köze a kartergázhoz, csak a kipufogó gázt vezeti vissza?
Köszi
Párszor eljátszottam a téli percegtetést aztán a tavaszi gyertyacserét különben beröffentem kb másfél perc aztán vissza a szivató mire kiérek a faluból kb 2 km már majdnem üzemmeleg visszafogottan lehet előzgetni, de nekem más a karbim mint az egyenes vázasoknak
Tisztan latszik,hogy mar lattal kozelrol banditot!
Elinditod,maszk,sisak,kesztyu fel es gurulas,innen meg 15-20 perc gurulas mire szivato nelkul kisimul a jarasa gyari fuvokazassal,szoval semmi baja,hasznald nyugodtan.
Ha helyben jarattad, 10 perc alatt at sem melegszik.
nem úgy kell érteni h felpörgettem mint az állat 8-10 e fordulatra / van eszem h hideg motort nem terhelünk/ előtte alapjáraton járattam vagy 5 percet
szerintem semmi baja , de a téli járatgatásból könnyen lehet tavasszal gyertyacsere mivel nem melegszik nem tisztul beköpi és jóccakát, másik dolog míg nem meleg nem rángatjuk a gázt