Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

El vannak nyulva a fogak a lanckareken, a feszito mar igen hatra van a ricnik alapjan. Szoval lancszemek eleve kopottak es erre jon meg, hogy egyes szakaszokon elorehaladottabb a lanckareken csapjainak es perselyeinek kopasa. Mivel egyen helyeken logni fog a lanc ez miatt, rossz esetben elofordulhat, hogy foghegyre megy a lanc es az olyan erohatas ami miatt szakad a lanc, torhet a kahajtas tengely, Meg leket vagy a forgattyus haz oldalaba elszabadult lanc. Mivel ilyenkor mar nagyon intenziv a kopas akar 100 km utan ujra kene allitgatni Ami egyre nehezebb lesz...
Küldtem privátot.
Azert mert egyenetlenul van megynyulva,max 1-2000 kmt el lehet meg vele vergodni,csak a rangatas kikesziti a kihajto tengely csapagyat,szoval vegyel egy uj lanc szettet,tegyel fel egy lancolajzot es sokaig letudva ez a problema!
Szerintem félreértettél.
Nem azt vitatom, hogy cserélni kell, hanem a miértet szeretném tudni.

Pl. a képen mi az ami miatt azt mondja, hogy nincs sok hátra.
De ha saját állításod szerint is szakaszosan van meg nyúlva, akkor mit vársz tőle eleve leng csapkod ,a laza lánc. Csere,
Ezt most nem értem :)
Még feléig sincs feszítve.
A feszito allapotabol itelve tartos tejet ne vegyel ennek a lancnak.
Nem hinném hogy ovális lenne. Eddig nem vettem észre, csak most hogy feszítettem a láncot. Ettől függetlenül lehet, mert minden zaj es vibráció új még nekem. Simán lehet hogy csak nem vettem észre.
Az első lánckerék is hasonló mint a hátsó, szerintem rendben van.
Nem lehet, hogy a hátsó lánckerék ovális, volt már ilyen mással is.
láncszett csere.
Első lánckerék is jó, legalábbis amikor letakarítottam az is szépnek tűnt. Majd holnap próbálom fotózni.
Láncon ha lazítok, enyhülhetnek a tünetek?

Fordulatszámot üresben gyönyörűen veszi, ejti. Akár ha 8000-ig pörgetem, akkor is.
Még annyi eszembe jutott, hogy egy scorpion nyitott dob van rajta. Nem lehet, hogy a gyári dobhoz van beállítva, és ez bezavar?
Mondjuk azt megpróbálhatom, hogy a gyárival is csinálja-e.
Ezzel csak az a bajom, hogy hangos. De parádésan gurgulázik motorféknél:)
Szerintem az egyenetlenül nyúlt lánc adja a 2-3 hibajelenséget. Az első lánckerék biztos nem cápafogas/hegyes?
Ha simán terhelés nélkül alapjáratról adsz egy gázfröccsöt, felpörgetve 5000 köré, utána nem áll le, visszaáll alapjáratra?
Hidegen/melegen is?
Hali.

Hosszú lesz, aki nem ér rá az lapozzon :)

Szóval nekem új a motor is és a motorozás is.
1. A tünet az, hogy ha terhelés alatt pörgetem a motort, majd utána hirtelen nem sebességet váltok, hanem behúzva tartom a kuplungot, akkor nem alapjáratra esik vissza a fordulatszám , hanem az alá, majd leáll a motor. Indítás után mintha mi sem történt volna.
Simán terhelés nélkül ilyen nincs, gyönyörűen veszi a gázt.
2. Ha terhelés nélkül gurulok sebességben, éppen a holtponton, hogy nem is húz, de nem is motorfékez, akkor halk kattogást hallani a blokbból.
Normális, vagy nem?
Üresben, vagy terhelés alatt, motorféknél, semmi.
3. Ütemesen vibrál a motor hátulról. Üresben gurulásnál vettem észre, de ha nagyon figyelek, máskor is megfigyelhető. Ha tolom, vagy kis sebességel gurulok nem veszem észre.
Pénteken láncot feszítettem, majd mikor átforgattam a kereket, láttam, hogy nem egyenletesen nyúlt a lánc. Kicsit visszaengedtem, szerintem jó lett, 2-4 centi a játék alul. Lánckerék elől hátul hibátlan. Lehet emiatt gond? Marmint túl feszes a lánc?

Tudom, hogy a távgyógyítás nehéz dió, de talán segít, ha elárulom, hogy piros a motor.

Előre is köszi.
(1998, nagybandit)
Jo cuccnak tunik,hajra!
Inkabb 2-3 dbot oldalankent,akkor van mire felfekudjon.
Ez menő. A pályagépre nézegetek, van rá üvegszálas blokkvédő, de olyan drága jó esztergályos ismerősöm lett,hogy elsőre leszúratok vele egy pár gombát.
Kösz:) de olyan naggyal nem bírok. A banditokat ismerem valamennyire, és ahogy szotyi írta, jó páran elestek miatta az ismerőseink közül. Ez nem feltétlen tervezési hiányosság szerintem. Évek alatt összeült rugók, kicsit több csomag, vagy nehéz rider, és már más is a geometria, jobban megül az eleje, és pikk pakk karcol minden
Azokat mondjuk nem tudom hogyan forgalmazhatják, mert nem is kaphatna engedélyt a balesetveszélyesség miatt. Mondjuk gyári lábtartóval, koptatóval nézik gyanítom. Szerintem az vegyen rá csövet aki nem sportmotorként kanyarog vele. 1200 megvolt, volt rajta bukócső (szerintem gyári lehetett) és nem ért le, bár Én túrázós fajta vagyok, és nem teszteltem ezt a lehetőséget. Három hónap egyébként sem nagy merítés ilyen téren, nem bírtam megbarátkozni a géppel VFR után, így újra az lett (ma meg már eü okból semmi). Nyilván tudom, hogy nagy tapasztalattal bírsz motorok terén, ezért készséggel elfogadom hogy az a helyzet amit írtál.
Te, 1200 banditon 10bol 8 bukocso-neves termekek- elobb leernek, mint a labtarto
A carbon deklivédő egy igen hasznos es jó cucc.nagyon sokat véd,az egyik legjobb altetnatíva,használtam,védelmet is teszteltem,de leszedni a sérült védőt egy kínszenvedés levenni.
Szoval inkabb ilyen lesz.

https://www.ebay.com/itm/Trium...
Helló, köszi az infót. Már láttam én is a Heed termékeit. Ez egy lengyel cég, nekem sajna a lengyel cuccokkal nincs jó tapasztalatom. Meg a másik hogy ez kB 87 euró. A gyári Suzuki meg kB 108 euró. Szerintem az lesz felrakva. Ár/értéket figyelve. A másik dolog, hogy sokan buktak a bukócső leérése miatt.... Hát azt is jó lenne tudni, hogy házilag barkácsolt volt e. Vagy ilyen Heed féle, vagy a gyári Suzuki, amit ugye a gyár tervezett, tesztelt és ezt adja hozzá.
Ha olyan a bukta, akkor nincs ami megvédje a vasat.. Egy egyszerű csúszás még elmegy, de ha elakad valamiben, pörög-forog, akkor nincs olyan védelem ami érdemben véd..
Én a Varadero-ra vettem Heed csöveket. Nem tudom, hogy Banditon mennyire áll ki, de túraendúróra jó.
Korrekt csomagolásban és hamar megjött:
http://skodalista.skodaoldtime...
Könnyen fel lehetett szerelni, pontos méret, normális minőség és nem drága:
http://skodalista.skodaoldtime...
http://skodalista.skodaoldtime...
A blokk ep marad,csak korulotte hullik a forgacs.....

Tobb banditos baleset volt a leero bukocsobol,nem veletlenul hasznaltam gombat,az sem tokeletes.....a karbon deknivedo lenne az igazi.....ha mar fetrengesre kerul a sor.