Fogalmam sincs, mert azon még nem láttam. Fazeren és cb500-on biztos nem. Egyébként azt írják róla, hogy még a rezonanciakeltésre is figyeltek, így nem gondolom, hogy oéyan alap dolognál mint a kanyar gond lenne vele.
Mi ilyet raktunk a sógorom CB500 és az öcsém FZS600 gépére. Nagyon elégedettek vele, bár még nem estek szerencsére. Jó minőségű cucc, és adnak hozzá minden fittinget és rajzos felszerelési útmutatót. Nekem sikerült felraknom az alapján pedig nem vagyok műszaki zseni. https://www.ebay.co.uk/itm/ENG...
Üdvözlök Mindenkit. Zoli vagyok. Váltottam egy Banditára (2005-ös), előtte egy Boci volt. A miértje a kényelem az én koromban :) . KÉrdésem az lenne, h Ti milyen keréknyomással használjátok? Dunlop Rodsmart III van rajta, gyári méretben. Válaszotokat előre is köszönöm.
Nem tudom mond e neked az valamit, hogy nem verjük más nemi szervével a csalánt? De mindegy is...
Pár évtizednyi bütykölgetéssel..., bár ez nem fontos... számomra(!) nem az a legnagyobb szakmai tett, hogy szarból is lehet várat ébóteni, hanem hogy homokra nem építünk várat...Vagyis még akkor is ha "ciki" a szakmai tudást arra is lehet használni, hogy nem a saját anyagi hasznunkat nézzük, hanem öszintén megállapítjuk, hogy ha ezen a jármüvön bármit is csinálunk, az csak további hibák, hiányosságok sorát fogja feltárni, aminek az az eredmény, hogy az ügyfél csak fizet, de nem motorozik...és mikor végül "kész lesz" akkor is hamarosan újabb bevatkozásokra lesz szükség...Holott az elején helyes diagnosztikával hozzáállással, és szakmai érvekkel meggyözhetö az ügyfél arról, hogy csak a várható szerviz és anyagköltségekböl vehet egy olyan jármüvet amivel motorozni is lehet, nem csak álmodozni róla...
...gondolom ez egy olyan dolog amit inkább az élet iskolájában tanítank, nem a szakiskolákban...
...az meg hogy ki mibe szól bele...gondoltam, hogy ha valami egy nyilvános fórumon felmerül téma arra lehet reagálni a felhalmozott tapasztalatok értékrendek függvényében, de ugylátszik, hogy mióta hanyagolom az internetes felületeket ez is megváltozott...már csaok az okoz fejtörést, hogy te akkor miért szólsz bele "más dolgába, hogy az mibe szól bele?
( A kérdés természetes költöi, és hozzáálláson nem biztos hogy elfogadott a mai "értékrendek" szerint.)
Pár évtizednyi bütykölgetéssel..., bár ez nem fontos... számomra(!) nem az a legnagyobb szakmai tett, hogy szarból is lehet várat ébóteni, hanem hogy homokra nem építünk várat...Vagyis még akkor is ha "ciki" a szakmai tudást arra is lehet használni, hogy nem a saját anyagi hasznunkat nézzük, hanem öszintén megállapítjuk, hogy ha ezen a jármüvön bármit is csinálunk, az csak további hibák, hiányosságok sorát fogja feltárni, aminek az az eredmény, hogy az ügyfél csak fizet, de nem motorozik...és mikor végül "kész lesz" akkor is hamarosan újabb bevatkozásokra lesz szükség...Holott az elején helyes diagnosztikával hozzáállással, és szakmai érvekkel meggyözhetö az ügyfél arról, hogy csak a várható szerviz és anyagköltségekböl vehet egy olyan jármüvet amivel motorozni is lehet, nem csak álmodozni róla...
...gondolom ez egy olyan dolog amit inkább az élet iskolájában tanítank, nem a szakiskolákban...
...az meg hogy ki mibe szól bele...gondoltam, hogy ha valami egy nyilvános fórumon felmerül téma arra lehet reagálni a felhalmozott tapasztalatok értékrendek függvényében, de ugylátszik, hogy mióta hanyagolom az internetes felületeket ez is megváltozott...már csaok az okoz fejtörést, hogy te akkor miért szólsz bele "más dolgába, hogy az mibe szól bele?
( A kérdés természetes költöi, és hozzáálláson nem biztos hogy elfogadott a mai "értékrendek" szerint.)
Most nézem, Te helyi vagány