Igen az biztos.
Egyenlőre még tűrök a kis banditnak. Megemelem a kormányt, aztán ahogy a vak is megmondta.
Biztosan igazatok van, hogy nem lesz nagyságrendekkel kényelmesebb.
Szerintem a fékje is lehetne jobb, meg a kuplung is.
De hát ez van, nem bántani akarom mert az elmúlt 3 szezonban gyakorlatilag hibátlanul teljesített!!!
Velem van a baj túl puhány vagyok.
Annyival (pedig az óra szerint 130 az GPS szerint max 118 km/h a GS-en) tartósan már nem szeretek menni - nem lehet nyugodtan a tájat bámulni, meg már instabilnak is érzem a gépet. 100 alatt (GPS sz. 93 ) meg elunom az életemet....
Szerintem nem futómű eredetű gondjaim vannak a GS-sel, hanem maga a blokk vibrál, de nagyon, rázsibbadok tőle a motorra. 5000-6000 fordulat között, de ugye ez 6.-ban pont a számomra kedvelt 100-120 km/h.
Porckorongsérvre végzel vmi gyakorlatot?
Ezt az idegen motorral nem megyek dolgot meg felejtsd el szerintem, ha meg akarod találni "A" tuti gépet. Hozzám szokott jönni egy kéziváltós NC,
nekem minden része tetszik, a magas plexije pláne, de a rugózása az olyan....olyan...japános. Ronsonnal egy időben gurulgattunk, és kipróbáltuk egymásét,
A banditban akkor még a gyári rugók voltak. Nekem fura volt, hogy minden útbordán pattog, üt, ha viszont tolod neki, akkor meg hintázik. Ő is kérdezte,
szerintem mit lehetne csinálni az övével, hogy ne ugorja át az egyenetlenségeket, hanem vasalja szépen ki, mint a bandi.
Ha rugózási kényelmet akarsz, vagy nagykerekű hintázós enduró (pl transalp 600 nagyon jó) vagy bmw.
Az tény, hogy nem olcsók még, a 750X-ből is jelenleg 1750000 a legolcsóbb és nem sok van fent. Gondolkozik a srác, hogy eladja mert sokat van kint és mióta autója is van alig használja, de még nem döntötte el.
Sejtem hogy jók, egyedül motorozásra meg pláne. Viszont annyira rossz a porckorongsérvem hogy 2-3 éven belül biztosan végleg felhagyok a motorozással (ha nem sokkal hamarabb) addig meg a legolcsóbb NC árkülönbözetéből is vígan elmotorozok a jó öreg GS-sel, akár Erdélyben, Szlovákiában is. Legalábbis én így látom jelenleg.
A GS kapott kormánymagasítót, a lábtartókat is lejjebb szereltem másfél centivel, így jobb, mint gyárilag volt. Viszont így is csak legfeljebb 3-400 km-t bírok ki rajta (óránként 10 perc megállással), utána mégis napokig fáj a hátam, csuklóm, térdeim. Szétráz ez a sz@r...
NC750X-e van a lányom barátjának, nyáron ezzel voltam osztrákiában és kellemes meglepetés volt, az igaz, hogy nem egy erőgép, de tulképp. nekem már elég volt (na jó, húztam volna még, de nem volt igazából annyira kevés mint előre gondoltam volna), inkább hosszabb egyenesekben lehet kevés egy csapatban ahol a többiek gyorsabban mennének, de kanyargóson ez a különbség lecsökken és sokkal kényelmesebb mint az sv volt a fogyasztásról meg beszélni sem érdemes mert olyan nincs, végig 3.1-3.2 körül volt.
Nem, nekem ilyen kéne - csak eszement drágák. A teljesítménye ugyanannyi mint a GS500-é (nekem elég, szinte csak egyedül motorozok - és egyre kevesebbet)
Tavaly az itteni GS500 topik talin felülhettem a Ganjáéra (nem mentem vele, idegen motorral soha nem mennék) és bizony nagyon jó volt az üléspozíció, teljesen gyári setuppal. Amúgy Laci barátomnak is ilyen van (csak az övé DCT automata), rajta kívül mással úgy sem szoktam gurulni, így nem volnék teljesítményhátrányban. Csak éppen most nincs egy millám a GS árán felül, hogy erre költhessek.
Vegyél egy ilyet, vagy ugyanebből a 850-ből sima R-t. https://www.hasznaltauto.hu/motor/bmw/r_850_rt/bmw_r_850_rt-13690516
Ez jobban vasal nálam is. És 15 fokban járhatsz rajta hálós kabáttal.
Nekem még a gyári van, az ülés már lett alakítva.
Valahogyan kényelmesebbé kellene tenni. Kb 150 km után eléggé beáll főleg a derekam, ezért érdeklődnék.
Szia
Én cseréltem a gyárit 1 túra kormányra a kuplung és a fékcsövet cserélnem kellett a gáz bovdent azt el tudtam vezetni a kormány alatt azt nem kellett cserélni
73 cm a max, azonos magassaggal. De alacsonyabbol a 81 centis pazzaz is felmegy. Nelem 75 centis a kormany es magasitos es hatrebb is van, ehhez hosszabb fek es kuplungcso kellett
Egyenlőre még tűrök a kis banditnak. Megemelem a kormányt, aztán ahogy a vak is megmondta.
Biztosan igazatok van, hogy nem lesz nagyságrendekkel kényelmesebb.
Szerintem a fékje is lehetne jobb, meg a kuplung is.
De hát ez van, nem bántani akarom mert az elmúlt 3 szezonban gyakorlatilag hibátlanul teljesített!!!
Velem van a baj túl puhány vagyok.