Sziasztok!
Lánccssere előtt vagyok. Hoztak 2 db hátsó lánckereket. Lehetne nyújtani az áttételen, mert az egyik 2 foggal kevesebb. Valakinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Jelen, én csináltam ilyet. A lámpáknáll nem stimmel a kábelköteg, ott kell kreatívkodni. De a felső villahíd sem stimmel, és pl a gyújtáskapcsolót kiszedni is valódi orális szex. (valami nem oldahtó menetrögzítő fogja a 45os lyukas torx csavart, hülyére kell melegíteni.) Nakedem van, 15 evig nem hianyzott az idom, most mar ha cserelek, eszemben nincs nélküle venni.
Hát az enyém 2009-es volt, de 3 évvel ezelőttig, amíg el nem adtam, soha ilyen baja nem volt.. Bele ment 50e km, de semmi ilyen gond nem fordult elő...
Én nemrég vettem ausztriából s-t, persze n-ként:D
Nem volt törve, az eredeti lámpa és idomok is megvoltak sértetlenül az eredeti szürke színében, de az osztrák tulajnak jobban tetszett pirosan és pucéran...
Szóval szekszárdi nkh elhajtott, hogy vegyem meg az idomokat és rakjam vissza, meg különben is minek vettem ilyen motort:D
A pécsiek pedig azt mondták, hogy minden rendben.
Egyedi forgalomba helyezési procedúra volt nálam mindenképp, szóval a már magyar papíros sem hinném, hogy nagy macera, csak keresd meg az épeszű műszakiztatót fizesd be az államot megillető sarcot.
Szerintem a legnagyobb bajod a müszakin lesz, ahol kérdöre vonnak, a korábbi vizsgán készült képek alapján, hogy az átlakitási engedély...Persze biztos van még hely ahol átmehet a barkácsszakkör motorja, de ...
Vegyél egy N--est is egy kis idöre. Aztán majd elkezded felpakolgatni a plexiket rá, és az lesz a vége, hogy de jó lenne egy fejidom, és huh milyen szerencse pont van egy fejidomos is a garázsban...
Másik ellene szóló szempont, hogy a bontókban pont a lámpa, müszerfal társaiból lesz a legkisebb merités, mert ezek sérülnek már akkor is, ha kifujja a szél a kezedböl a motort...Meg pl ha jól emlékszem, már kábelkorbácsnak is más cikkszáma, azt meg nagy élmény átfüzni, még nagyobb meg rádöbbeni, ha törött motorról való, és túlfeszült benne pár szál vezeték és hol viszi a jelet hol nem...
Saját példámból mondom, hozzá lehet szokni az idomhoz. Èn hosszú éveken keresztül, csak csupasz motorral jártam (pl gsx 1400), aztán lett egy gsxr 1100 meg még egy, meg lett másik csupasz motorom is...mindegyikkel szivesen megyek mikor éppen melyik adja ki.
Ahogy szokták volt mondani, ha rám hallgatsz, azt csinálsz amit akarsz.
Jaaaj, bocsi. Tényleg irtad is előtte. Ha viszont koszos volt a szűrő, akkor az valami miatt lett koszos. Valoszinű, hogy újra koszos lett. Először azt a problémát kéne megoldani (rozsdás tank, koszos vagy gagyi benzin) és utána tudod próbálgatni. A pumpát le tudod tesztelni (nyomása elég-e,nyom-e elég benzint egy adott idő alatt stb) Ha nem jó valami miatt, szerintem csak utánna cseréld a pumpát. Szerintem a kosz okozott és okoz is gondot, nem a pumpa.
Koszos , retkes volt a szűrő . Atmosas után lett egy ideig jó. Ezért gondoltunk első körben csak szűrő cserére. Közben megtaláltam én is hogy lehet kapni külön. Csak gondoltam hátha valami jellemző hiba és van más ötlet is. Utángyártott pumpakat is találtam ilyen 30e körül.
Üdv, FI nem világit véletlen?, gyertya?, pumpa tesztelése, megy mind a 4 henger?, benzin nem gagyi vagy régi? Kábelkötegek rendben? Vákumcsövek nem repedtek meg?Amúgy lehet csak külön benzinszűrőt kapni. De ha szétszeded és nem koszos vagy repedt akkor szerintem nem az a gond.
Sziasztok. Sógor 1250ese vacakol. Nem forog ki, dadog. Benzinszurot kitakaritotta utána pár km-re megjavult. Majd elvitte hosszabb próbára és újra előjött a baj. A végére uresben se forgott már ki. Külön csak szűrőt lehet kapni? Vagy pumpa is lehet a baja? Akinek van esetleg ötlete légyszi írjon. Köszi!
Lánccssere előtt vagyok. Hoztak 2 db hátsó lánckereket. Lehetne nyújtani az áttételen, mert az egyik 2 foggal kevesebb. Valakinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban?
bar en tatásan tolom nem ilyen szihopata modon mint ti.
Nem volt törve, az eredeti lámpa és idomok is megvoltak sértetlenül az eredeti szürke színében, de az osztrák tulajnak jobban tetszett pirosan és pucéran...
Szóval szekszárdi nkh elhajtott, hogy vegyem meg az idomokat és rakjam vissza, meg különben is minek vettem ilyen motort:D
A pécsiek pedig azt mondták, hogy minden rendben.
Egyedi forgalomba helyezési procedúra volt nálam mindenképp, szóval a már magyar papíros sem hinném, hogy nagy macera, csak keresd meg az épeszű műszakiztatót fizesd be az államot megillető sarcot.
Vegyél egy N--est is egy kis idöre. Aztán majd elkezded felpakolgatni a plexiket rá, és az lesz a vége, hogy de jó lenne egy fejidom, és huh milyen szerencse pont van egy fejidomos is a garázsban...
Másik ellene szóló szempont, hogy a bontókban pont a lámpa, müszerfal társaiból lesz a legkisebb merités, mert ezek sérülnek már akkor is, ha kifujja a szél a kezedböl a motort...Meg pl ha jól emlékszem, már kábelkorbácsnak is más cikkszáma, azt meg nagy élmény átfüzni, még nagyobb meg rádöbbeni, ha törött motorról való, és túlfeszült benne pár szál vezeték és hol viszi a jelet hol nem...
Saját példámból mondom, hozzá lehet szokni az idomhoz. Èn hosszú éveken keresztül, csak csupasz motorral jártam (pl gsx 1400), aztán lett egy gsxr 1100 meg még egy, meg lett másik csupasz motorom is...mindegyikkel szivesen megyek mikor éppen melyik adja ki.
Ahogy szokták volt mondani, ha rám hallgatsz, azt csinálsz amit akarsz.
De legalább jól viselkedik