Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, 650 banditról van szó.
Sziasztok!
Lánccssere előtt vagyok. Hoztak 2 db hátsó lánckereket. Lehetne nyújtani az áttételen, mert az egyik 2 foggal kevesebb. Valakinek van tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Nekem most sem hianyzik az idom.
bar en tatásan tolom nem ilyen szihopata modon mint ti.
Jelen, én csináltam ilyet. A lámpáknáll nem stimmel a kábelköteg, ott kell kreatívkodni. De a felső villahíd sem stimmel, és pl a gyújtáskapcsolót kiszedni is valódi orális szex. (valami nem oldahtó menetrögzítő fogja a 45os lyukas torx csavart, hülyére kell melegíteni.) Nakedem van, 15 evig nem hianyzott az idom, most mar ha cserelek, eszemben nincs nélküle venni.
Elég ritkán használja. Sokat áll. Szóval lehet tényleg csak egy új szűrő és tank pucolas kell majd neki.
Hát az enyém 2009-es volt, de 3 évvel ezelőttig, amíg el nem adtam, soha ilyen baja nem volt.. Bele ment 50e km, de semmi ilyen gond nem fordult elő...
azt tudd, hogy a felsö kifli más és müszerfal is, mint az N verzióé... kell egy fényszóró tartó, stb más apróságok..
Kösz csak egy kósza gondolat volt de így is tetszik csak úgy jobban.
De az is lehet, hogy le sem tojják a műszakinál, ha van e betű:D
Én nemrég vettem ausztriából s-t, persze n-ként:D
Nem volt törve, az eredeti lámpa és idomok is megvoltak sértetlenül az eredeti szürke színében, de az osztrák tulajnak jobban tetszett pirosan és pucéran...
Szóval szekszárdi nkh elhajtott, hogy vegyem meg az idomokat és rakjam vissza, meg különben is minek vettem ilyen motort:D
A pécsiek pedig azt mondták, hogy minden rendben.
Egyedi forgalomba helyezési procedúra volt nálam mindenképp, szóval a már magyar papíros sem hinném, hogy nagy macera, csak keresd meg az épeszű műszakiztatót fizesd be az államot megillető sarcot.
Szerintem a legnagyobb bajod a müszakin lesz, ahol kérdöre vonnak, a korábbi vizsgán készült képek alapján, hogy az átlakitási engedély...Persze biztos van még hely ahol átmehet a barkácsszakkör motorja, de ...
Vegyél egy N--est is egy kis idöre. Aztán majd elkezded felpakolgatni a plexiket rá, és az lesz a vége, hogy de jó lenne egy fejidom, és huh milyen szerencse pont van egy fejidomos is a garázsban...
Másik ellene szóló szempont, hogy a bontókban pont a lámpa, müszerfal társaiból lesz a legkisebb merités, mert ezek sérülnek már akkor is, ha kifujja a szél a kezedböl a motort...Meg pl ha jól emlékszem, már kábelkorbácsnak is más cikkszáma, azt meg nagy élmény átfüzni, még nagyobb meg rádöbbeni, ha törött motorról való, és túlfeszült benne pár szál vezeték és hol viszi a jelet hol nem...

Saját példámból mondom, hozzá lehet szokni az idomhoz. Èn hosszú éveken keresztül, csak csupasz motorral jártam (pl gsx 1400), aztán lett egy gsxr 1100 meg még egy, meg lett másik csupasz motorom is...mindegyikkel szivesen megyek mikor éppen melyik adja ki.

Ahogy szokták volt mondani, ha rám hallgatsz, azt csinálsz amit akarsz.
2008 vagy 2009es azt hiszem.
Sziasztok erdeklődnék alakítotte át valaki S-t N-re ha igen mekkora melo es persze mennyi pénz? Vane értelme vagy egyszerűbb lecserelni?
Mennyi idős az a motor?
A benzint mindenképpen cseréljétek frissre ha még nem tettétek. Még a rotátor és a fűnyíró sem indul nálam tavalyi benzinnel.
Igen valszeg a tankot is takarítani kéne valahogy.. és utána próbálkozni. Köszi a tanácsokat!
Jaaaj, bocsi. Tényleg irtad is előtte. Ha viszont koszos volt a szűrő, akkor az valami miatt lett koszos. Valoszinű, hogy újra koszos lett. Először azt a problémát kéne megoldani (rozsdás tank, koszos vagy gagyi benzin) és utána tudod próbálgatni. A pumpát le tudod tesztelni (nyomása elég-e,nyom-e elég benzint egy adott idő alatt stb) Ha nem jó valami miatt, szerintem csak utánna cseréld a pumpát. Szerintem a kosz okozott és okoz is gondot, nem a pumpa.
Koszos , retkes volt a szűrő . Atmosas után lett egy ideig jó. Ezért gondoltunk első körben csak szűrő cserére. Közben megtaláltam én is hogy lehet kapni külön. Csak gondoltam hátha valami jellemző hiba és van más ötlet is. Utángyártott pumpakat is találtam ilyen 30e körül.
Üdv, FI nem világit véletlen?, gyertya?, pumpa tesztelése, megy mind a 4 henger?, benzin nem gagyi vagy régi? Kábelkötegek rendben? Vákumcsövek nem repedtek meg?Amúgy lehet csak külön benzinszűrőt kapni. De ha szétszeded és nem koszos vagy repedt akkor szerintem nem az a gond.
Igen. Azt nézte az rendben van.
Tank szelözik rendesen?
Sziasztok. Sógor 1250ese vacakol. Nem forog ki, dadog. Benzinszurot kitakaritotta utána pár km-re megjavult. Majd elvitte hosszabb próbára és újra előjött a baj. A végére uresben se forgott már ki. Külön csak szűrőt lehet kapni? Vagy pumpa is lehet a baja? Akinek van esetleg ötlete légyszi írjon. Köszi!
Menj tobbet.
Nekem szerintem annyit nem fog bírni, de mindegy is, tavaly rekord sokat pályáztunk (kb 7 alkalom és nem volt 800km az egész.
S20 nálam 5000km fixen, eleje is hátulja is
De legalább jól viselkedik