Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És nem lehet a nevedre íratni?
Mert sajnos még mindig szegeny fater neven van.
Joparszor vizsgazott igy,de rendezni kellene mert utoljara elhajtottak.
De ha dobozosra egyebkent nincs szukseg,egyszerubb a szemelyauto+futo.

A topic mindenesetre felfrissult.....
Neked van futod,minek vennel barmi mast?
A h100 al siman megjartam móvart,becs vagy ausztria is menne,csak a polizei tarkónlőne az anyaghiany miatt,meg minnden lenne csak nem kenyelmes es takarekos.Ugy nyelte a gazolajat mintha ingyen lenne.
Azzal a rozsdaboglyával nyugodtan elmernél indulni?
A strada 1,9 jtd faja lenne.
1.3benzin, azzal sem kell palyan 100-nal gyorsabban menni
A transporterek mindennapokban nekem tul nagyok egyszemely utaztatasara.Egy skoda rozsdaboglya meg kijo egy futo arabol.
Én azért engedtem el a pickup-okat mert csak 1motor fér fel, nincs hova pakolni a cuccokat és én nem is tudtam volna másra használni. Szerintem egy jó futó sokkal jobb, vagy egy vivaro, transit, transporter stb.
A pickup viszont sokkal menőbb
Az skoda volt?
Az nem is rossz.
A sárga-fekete utazott egy skoda platóján a perec után.
Ki?
Bar a best az fso polonez.
Skoda pickup-al más hordja a motorját.
Van abbol a förmedvenybol platos?
Vagy a dacia
Hátra 1 m.-ig.
Ha jol ertelmezem egy 20 centit simán kiloghat hatra.
Akkor johet skoda pickup vagy fiat strada is.
3) Zárt kocsiszekrényû jármû tetején rakományt elhelyezni csak abban az esetben szabad, ha a jármûre tetõcsomagtartó van felszerelve. Személygépkocsi tetõcsomagtartóján rakomány abban az esetben is szállítható, ha a jármûvön elõre és hátra legfeljebb 40-40 cm-re túlnyúlik.

(4) A (2) bekezdés g) pontjának rendelkezése nem vonatkozik a mezõgazdasági szálasterményt szállító állati erõvel vont jármûre; a rakomány és a jármû együttes szélessége azonban nem haladhatja meg a 2,5 métert.

(5) Ha a rakomány méretei miatt a (2) bekezdés g) pontjának rendelkezése nem tartható meg, nyitott rakfelületû jármûvön a rakomány úgy is elhelyezhetõ, hogy a rakfelületen túl elõre (legfeljebb a jármû elejéig), illetõleg a jármûvön túl hátra (legfeljebb két méterre, de a rakfelület hosszának felénél nem nagyobb távolságra) vagy oldalra (úgy, hogy a rakomány és a jármû együttes szélessége a 2,5 métert ne haladja meg) kinyúljék. A pótkocsit vontató jármû rakománya hátra nem nyúlhat túl a rakfelületen.

(6) A jármûvön túlnyúló rakományt (álló jármûvön is) legalább 40x40 cm méretû piros vagy piros-fehér csíkos zászlóval, illetõleg táblával, éjszaka és korlátozott látási viszonyok között ezen felül a hátra kinyúló rakományt piros fényû lámpával és piros fényvisszaverõvel, az oldalra kinyúló rakományt elõre fehér fényû lámpával és fehér fényvisszaverõvel, hátra piros fényû lámpával és piros fényvisszaverõvel meg kell jelölni. A rakomány külsõ széle és a lámpa átvilágított felületének, illetõleg a fényvisszaverõnek a külsõ széle között - vízszintes irányban - legfeljebb 40 cm távolság lehet. Az oldalra kinyúló rakomány lámpával és fényvisszaverõvel való megjelölése mellõzhetõ, ha a rakomány legszélsõ pontja a jármûnek az azonos oldalon levõ helyzetjelzõ lámpájától - vízszintes irányban - 40 cm-nél nincs nagyobb távolságra.

(7) A gépkocsi hátsó részéhez rögzített rakományt úgy kell elhelyezni, hogy

a) a gépkocsi hátsó részén elhelyezett világító és fényjelzõ berendezések és a rendszámtábla látható legyen,

b) a gépkocsi hossztengelye irányában hátrafelé legfeljebb 1 m-re, oldal irányban legfeljebb 0,4 m-re nyúljon ki,

c) a rakomány szélessége 2,5 m-t ne haladja meg,

d) a rakomány megjelölése feleljen meg a (6) bekezdésben meghatározott rendelkezésnek.
Apropo platorol hatra loghat le targy kresz szerint?
Ha igen mennyi?
Majd kell szereznem egy 2 peldanyos futot,de mivel szoloban tervezek jovore igy nem surgos.
Egyenlore egy taskatarto kart tervezek a szurkére, és kielegiti az igenyeimet.