Sziasztok, nemrég hoztam haza a motort szerviszből, és alapjáraton picit durrog a kipufogó.
Szelephézagot és karbi szinkront is csináltak, mi lehet a baj? A mocin gyári kipuff van. Valami ötlet?
Mióta diskurálunk mit ellenöriztél le mégegyszer?
Csak sorolgatod, hogy mit csináltál, de nem írod, le pontosan hogy hogyan. Pedig sokszor nem azzal van a baj, hogy mit csináltál, hanem azzal, hogy hogyan csináltad.
Pár éles kép is sokat lendítene a dolgon, mert így csak gépelést gyakoroljuk.
Csatoltam egy képet kb egy hasonló mikuni porlasztóról, mert hogy azt sem írtad meg, hogy melyik típus, a motorod típusát sem bittyesztetted még ide..., de általánosságban, ha a 4-es levegö fúvóka és a utána lévö csatorna nem tiszta, akkor hiába tiszta a 10-es nem fog üzemanyag megjelenni a 12-es 13-as furatoknál a szívócsöveben. Nyilván a 12-13-as furatoknak is tisztának kell lenni. A 3-as PILOT csavart meg úgy 3 fordulatot ki lehet tekerni. Az itt leírt fúvókák és járatok, furatok, csavarok feleölesek az alapjárati átmeni rendszer megfelelö müködésért. Mivel neked ez jelen pillanatban nem funkcionál rendesen, a szívató dúsító rendszere helyetesiti amig rajta van...ezért fullad, és torpan.
Itt van pár kép egy forumoldalon, a úszószint beállítására. Az egyik, hogy a felfordított porlasztónál, megméred a tömítö felülttöl a úszó távolságát, de úgy, hogy az úszó fém nyelve, csak érinti a tüszelep rugós stiftjét, de nem nyomja be!!!
A másik lehetöség, hogy felszerelt úszóháznál megtöltöd benzinnel a porlasztókat, azokat olyan szögbe állítod, kb ahogy a motoron is fel van szerelve. Majd egy átlátszó csövet húzól a úszóház alján a leersztöhöz, megnyitod a leeresztö csavart, és megnézed, a benszintet az átlátszó csöve, aminek szintén valahol az uszóház tömitési pereme alatt kell lenni a megadott kb 3 mm-rel. https://www.carookee.de/forum/...
Most én leszek a gonosz, hűtlen, de rengeteget szoptam én is az enyémmel. Akkor vettem ki végleg a motorból, amikor telelőtte olajjal az új hátsó gumim oldalát.
Hozzáteszem, behozta az árát, egy szörnyű állapotú szétnyúlt láncot vettem le 24 ezernél (gyári) Idén tavasszal hajítottam el az olajzót, és most van 70 a motorban. És a láncnak semmi baja. CSak én lettem állatabb közben :DDDDD
2014 óta egyetlen problémám volt vele. Amikor szereltem be a power commandert, a kábelköteg basztatása közben kihúztam a tűből a vékony szilikont. 30 km alatt lejött a tartály. Olajos volt minden. Visszatettem. Ennyi. Nem nyúlok hozzá, nem szabályozom sehova, csak néha töltöm, semmi egyéb.
A csepegtetős cuccok mindig problémásak lesznek. McCoit-t kell használni és a problémák megoldódnak. Oké, azzal is lehetnek, de más jellegűek és ha az oké, akkor az éveken át oké. Nekem 2009-től 2016-ig egyszer volt gondom, de azon kívül végig tiszta volt a láncom, elment 50e-t és sose kellett külön kenni. Ennyi. Jelszó: ócsó húsnak híg a leve :D
Nagyon rendes Tőled, ha jó idő lesz még megkereslek, de nem lánc olajozó ügyben csak úgy "private"! Hétvégén mész Mecsek rallyra? Komlóhoz közel van a Pécsváradi befutó állítólag az erdőbe nem lehet bemenni Tájvédelmi körzet miatt de Pécsvárad előtt van egy lejtős hosszú egyenes és piszokul rongyolnak!
A lánc olajozó az olyan "örök" téma mint a gumi vagy a motorolaj. Nekem valószínű nem lesz bár Csabu nagyvonalúan felajánlotta segít beszerelni. Keveset túrázok ahhoz elég a lánc spary. De sajnos nem kapok MOL-t, mert Gyurival egyetértve szerintem is ez a legjobb. A MOL kutakon WD 40 van ha valaki tud tippet hol lehet kapni kérem írja le! A lánc karbantartással úgy vagyok évente leülök nagyapám suszter székére, magamhoz veszek fél liter fröccsöt, ennél kevesebb petróleumot, kivénhedt fogkefét és átkefélgetem! Most láttam ezt a képet a facebookon, István kíváncsi lennék mit szólnál ha a csóka beállítana hozzád karburátor szinkronra, Taschi véleményét borítékolom! Ekkora állat hogy lehet valaki, RETTENET!
Én probalnek szabadulni az elektromos lancolajzomtol.De a kutyának se kell.Mert "van még vele munka.”
Ja,kitalálni hova teszi,és a fejet felrakni,osszecsovezni,bekötni gyujtasra,uresre.
Mindezt úgy hogy minden motor más,nem plugandplay.
A gépészetben századmilliméter, a kőműveseknél meg plusz-mínusz féltégla a tűrés alapértéke.
A jó minőségű láncspray használata is egy elfogadott módja a lánckenésnek, nem hinném hogy csak ezek a csöpögtetős izék jelenthetnének megoldást MINDENKI számára. (Engem a várható láncélettartam növekedése kapcsán kezdett el érdekelni a dolog, de rájöttem hogy nekem "nem ér annyit" a dolog, amennyit a témában járatlan "újoncként" elb@szakodnék vele. Több gondot okoznék vele magamnak, mint amennyi hasznom volna belőle. Részemről ez a téma elnapolva.)
Ennek két hengerrel is e lkéne indulnia,de hogy a négy karbi mind el lenne dugulva alapjárati tartományban.
És gázadásra fuldoklik,ez fura,nem értem.
Kifogytam az ötletekből mit nézzek még meg,ezért bátorkodtam kérdezni.
Hibátlan terv!
Vidd vissza!
Szelephézagot és karbi szinkront is csináltak, mi lehet a baj? A mocin gyári kipuff van. Valami ötlet?
Csak sorolgatod, hogy mit csináltál, de nem írod, le pontosan hogy hogyan. Pedig sokszor nem azzal van a baj, hogy mit csináltál, hanem azzal, hogy hogyan csináltad.
Pár éles kép is sokat lendítene a dolgon, mert így csak gépelést gyakoroljuk.
Csatoltam egy képet kb egy hasonló mikuni porlasztóról, mert hogy azt sem írtad meg, hogy melyik típus, a motorod típusát sem bittyesztetted még ide..., de általánosságban, ha a 4-es levegö fúvóka és a utána lévö csatorna nem tiszta, akkor hiába tiszta a 10-es nem fog üzemanyag megjelenni a 12-es 13-as furatoknál a szívócsöveben. Nyilván a 12-13-as furatoknak is tisztának kell lenni. A 3-as PILOT csavart meg úgy 3 fordulatot ki lehet tekerni. Az itt leírt fúvókák és járatok, furatok, csavarok feleölesek az alapjárati átmeni rendszer megfelelö müködésért. Mivel neked ez jelen pillanatban nem funkcionál rendesen, a szívató dúsító rendszere helyetesiti amig rajta van...ezért fullad, és torpan.
Itt van pár kép egy forumoldalon, a úszószint beállítására. Az egyik, hogy a felfordított porlasztónál, megméred a tömítö felülttöl a úszó távolságát, de úgy, hogy az úszó fém nyelve, csak érinti a tüszelep rugós stiftjét, de nem nyomja be!!!
A másik lehetöség, hogy felszerelt úszóháznál megtöltöd benzinnel a porlasztókat, azokat olyan szögbe állítod, kb ahogy a motoron is fel van szerelve. Majd egy átlátszó csövet húzól a úszóház alján a leersztöhöz, megnyitod a leeresztö csavart, és megnézed, a benszintet az átlátszó csöve, aminek szintén valahol az uszóház tömitési pereme alatt kell lenni a megadott kb 3 mm-rel.
https://www.carookee.de/forum/...
Az egyértelmüség kedvéért itt egy video:
http://youtu.be/0ogUMEpKERM
Hozzáteszem, behozta az árát, egy szörnyű állapotú szétnyúlt láncot vettem le 24 ezernél (gyári) Idén tavasszal hajítottam el az olajzót, és most van 70 a motorban. És a láncnak semmi baja. CSak én lettem állatabb közben :DDDDD
Ja,kitalálni hova teszi,és a fejet felrakni,osszecsovezni,bekötni gyujtasra,uresre.
Mindezt úgy hogy minden motor más,nem plugandplay.
A jó minőségű láncspray használata is egy elfogadott módja a lánckenésnek, nem hinném hogy csak ezek a csöpögtetős izék jelenthetnének megoldást MINDENKI számára. (Engem a várható láncélettartam növekedése kapcsán kezdett el érdekelni a dolog, de rájöttem hogy nekem "nem ér annyit" a dolog, amennyit a témában járatlan "újoncként" elb@szakodnék vele. Több gondot okoznék vele magamnak, mint amennyi hasznom volna belőle. Részemről ez a téma elnapolva.)
És gázadásra fuldoklik,ez fura,nem értem.
Kifogytam az ötletekből mit nézzek még meg,ezért bátorkodtam kérdezni.