Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sima RO-55. Ecsettel felviszed, vársz 10 percet és lemosod.
Edelstahlreiniger 18.- Eur/ palack a Louisban.
Visszaállítja az eredeti állapotot!
Ezt használom. Fasza!
cseréről van szó!(csak a dobot cserélném a légszűrőt nem)
Azért szeretném lecserélni a gyárit h mélyebb hangja legyen és jobban nézzen ki!
A polírozástól nem szokott mélyebb hangja lenni.....
csak a dobot szeretném mélyebb hang miatt meg a kinézet
Igen, kapni csodaszereket, de a legegyszerűbb ha sima krómtisztító pasztát veszel és át "madzagolod" vele.
Valaki polírozott már kipufogót? nekem a gyári el van színeződve
Nem igazán nő a fogyi legfeljebb ha a hang miatt jobban húzod. A karbi ha csak a dobot cseréled azt általában elbírja és nem érzel semmit viszont ha a légszűrőt is cserélnéd akkor hozzá kell nyúlni.
Sziasztok
ha lecserélném a gyári kipufot egy sportdobra megnőne a fogyasztás? a karbit mindenféle képen állíttatni kell?
van itt apróba leo vince típus 30k-ért e jeles
Gondolkodom h karira meglepem a mocit
Mennyi? De mard...gondolom nem romlik meg...
köll... akkor szervezzük úgy, hogy nálad leadom, a fogaskereket meg hozom..
Mert akkor akár felmarom Ironed tömítését is
Te, most kell az a fogaskerék?
van polcon,karácsonykor hazaviszem ha kell.... tavaszra már megtalálod a biker-world.hu-n
mikorra köll...?
Köszi, akkor marad a régi folyamat mint eddig...telóolaj.
simán bekened telóolajjal, mondjuk én meg a porvédőt szoktam enyhén bezsírozni
Nem kell azt bekenni.
Sziasztok!
Első villa összerakásakor az új szimeringet milyen típusú pasztával érdemes be kenni mielőtt beépítem az alsó szárba? Tanácsokat előre is köszi. :-)
Hát akkor a legrosszabb és a legköltsëgesebb a műszerfalban halt be valami. Vagy belenyugszol és így marad és 200~250km után tankolsz, vagy keresel egy másik műszerfalat és kipróbálod azzal.
Megneztem mar mindent, a vezetekeket is, es ki is mertem, jelado jo, es a jel is felmegy a muszerfalhoz
szerintem nem mivel a tárcsák sem olyanok
Az lenne a kérdésem h egy 600 as banditba 2001 es kiadásu találna e egy ugyan olyan évjáratu 1200 as bandit elsőkerék ?
A válaszokat előre is köszönöm .
Lehetne még megnézni a csatlakozókat a műszerfalnál. Esetleg összezármi a tanknál a jeladó vezetékeit ekkor tele tankot kellene mutatnia, ebben az esetben a jeladó lehet rossz. Vagy akksi sarok le fel ez abszolút nem biztos hogy orvosolja a hibát de láttunk már csodát
Meg kellene nézni nincs-e felakadva pl. az úszó rudazata. A betöltő nyíláson valami kampós dróttal megmozgatni közben figyelni a műszert. Vagy szétszedett állapotban mozgatni az úszót de legyen összedugva a csati. Lehet még a jeladó probléma, ki kellene mérni műszerrel változik-e az ellenállás. Rosszabb esetben műszerfal.