A Transzokon mindkét nap előttem ment az eső, ha sietek, akár végig ázhattam volna!
Tulajdonképpen iszok nagy szerencsém volt. Az utolsó előtti napon viszont szó szerint ronggyá áztam, Székelyudvarhely határában kapott el az a brutális, több órás felhőszakadás. Behúzódtam valami rég elhagyott kisbolt tornáca alá, aztán mellettem hullottak lefelé a cserepek a tetőről. F@sza volt, mit mondjak...
...hát az úgy volt, hogy a harmadik nap Szépvíz mellett a víztározónál akartam megállni egy pár jobb fotóra: az út sem volt túl jó, a padkán viszont keskeny és mély gödrök sora, még kjjebb meg focilabdányi kövek. Lassítok, megyek vagy 5-10-zel, és az első kerék belehuppant az egyik ilyen gödörbe, és már borultam is be jobbra a kövek közé. A rossz derekamat megrántottam, a jobb csuklómat nagyon megütöttem, a bal lábszárammal meg esés közben belerúgtam a bukócsövembe. A motort nem bírtam talpra állítani úgy fájt mindenem, tíz perc múlva stoppoltam egy furgont, a két fickó állította kerekére a vasat. Nem akart indulni, kisebb karbiszerelés következett. A fékkarom kiflibe hajlott, de volt nálam egy utángyártott tartalék. A plexit rögzítő szerelvényei letörtek, így gyorskötözőkkel rögzítettem azt. Mindegy, egy óra múlva el bírtam indulni tovább Gyimesbükkre, aztán meg vissza a szállásomra Gyergyócsomafalvára. Addigra a bokám /sípcsontom környéke labdányira dagadt a csizmában. Kissé kétségbe voltam esve, de este jól berúgtam a házigazdával, és másnap folytattam az utat terv szerint. Másfél hónap kellett mire elmúlt, a csuklóm viszont szerencsére nem tört, az (nagyjából) rendbe jött mire haza értem. Azért még most is fáj, ha emelni próbálok valami nehezebbet. Ennyi röviden.
M7rr-t meg nem probaltam,de nekem is dicsertek.
Fostam is atjonni vele a sogoroknal,aztan meg itthon vagy 5 rendori ell.ponton mentem at,egy helyen mozdult a rendor de masfel lepes utan rajott,hogy tul hirtelen erkeztem,mar nem volt ideje szabalyos karjelzest adnia....
Nem vagyok egy kanyarvadász típus - csak afféle kirándulgatós vénember. Ezt jól mutatja a gumim állapota is, 18 ezer km van a 2 Pilot Street Radialban, az első az lassan csereérett, de a hátsó az kb. félidős.....
;)
Ettől majd csinálunk egy jobb avatart, Dodo sokka nagyobbat dönt ;PPPP
Tulajdonképpen iszok nagy szerencsém volt. Az utolsó előtti napon viszont szó szerint ronggyá áztam, Székelyudvarhely határában kapott el az a brutális, több órás felhőszakadás. Behúzódtam valami rég elhagyott kisbolt tornáca alá, aztán mellettem hullottak lefelé a cserepek a tetőről. F@sza volt, mit mondjak...
...hát az úgy volt, hogy a harmadik nap Szépvíz mellett a víztározónál akartam megállni egy pár jobb fotóra: az út sem volt túl jó, a padkán viszont keskeny és mély gödrök sora, még kjjebb meg focilabdányi kövek. Lassítok, megyek vagy 5-10-zel, és az első kerék belehuppant az egyik ilyen gödörbe, és már borultam is be jobbra a kövek közé. A rossz derekamat megrántottam, a jobb csuklómat nagyon megütöttem, a bal lábszárammal meg esés közben belerúgtam a bukócsövembe. A motort nem bírtam talpra állítani úgy fájt mindenem, tíz perc múlva stoppoltam egy furgont, a két fickó állította kerekére a vasat. Nem akart indulni, kisebb karbiszerelés következett. A fékkarom kiflibe hajlott, de volt nálam egy utángyártott tartalék. A plexit rögzítő szerelvényei letörtek, így gyorskötözőkkel rögzítettem azt. Mindegy, egy óra múlva el bírtam indulni tovább Gyimesbükkre, aztán meg vissza a szállásomra Gyergyócsomafalvára. Addigra a bokám /sípcsontom környéke labdányira dagadt a csizmában. Kissé kétségbe voltam esve, de este jól berúgtam a házigazdával, és másnap folytattam az utat terv szerint. Másfél hónap kellett mire elmúlt, a csuklóm viszont szerencsére nem tört, az (nagyjából) rendbe jött mire haza értem. Azért még most is fáj, ha emelni próbálok valami nehezebbet. Ennyi röviden.
Fostam is atjonni vele a sogoroknal,aztan meg itthon vagy 5 rendori ell.ponton mentem at,egy helyen mozdult a rendor de masfel lepes utan rajott,hogy tul hirtelen erkeztem,mar nem volt ideje szabalyos karjelzest adnia....
Eso nelkul megusztad,mert szep tisztanak latszik a motorod.
Beteakarozni....oszt,hogy volt?
Jön a hideg, visszarakom a sportsmart2-est. Hátha jót tett neki a nyári pihenő
Mondjuk harmadik nap betakaróztam a motorral, de nem volt komoly...